Fitness Seller

Cutten met The Hoff

Bezoekers in dit topic

1676455203570.png

Drukker dan verwacht in de gym. 2 oefeningen geschrapt omdat steeds bezete apparaten.
Deadlift 5x5x120kg is te zwaar om 5x5 mee te starten.
Volgende keer 5x100
 
Laatst bewerkt:
Oefening A
Squat5x5
Bench5x5
Barbell row5x5
pulldown underhand8-10
upright row8-10
Leg extension8-12
Seated leg curl8-12
Hammer curl12-15
Skull crusher12
Seated calf raise12-15
Gewicht op de compounds iets verhoogd. en calf raise gedaan omdat ik die de vorige training geskipt had.
Goede training. Merk dat ik nu ik dit schema volg ook veel intenser train.
60 sec op de compounds en 45 sec op de andere oefeningen.
 
Oefening B
Squat5x5
Overhead press5x5
Deadlift5x5
Cable fly8-10
Wide grip pulldown8-10
Machine/cable lateral raise8-10
Concentration curl12-15
Dumbel french raise12-15
Seated calf raise12-15

Lekkere training. Al voelde ik vandaag wel dat ik voor de 3e keer gesquat heb deze week.
Gewicht blijft het zelfde. Ik zie wel steeds meer definitie vooral op me benen.
 
Laatst bewerkt:
1677068948512.png


Het was te druk in de gym om de andere oefeningen te doen in de tijd die ik er voor had.
Maandag ook knap beroerd geweest met een dag waarop ik niet veel heb gegeten of gedronken. Dus ben al blij dat de compounds lekker gingen.
 
5x5
Squat: 125kg
Overhead press: 40kg
Deadlift: 110kg

3x8-12
Machine fly
Wide grip pull down
Machine lateral raise
Cable curl
Hierna begon me werk te bellen

Niet helemaal fit de afgelopen week. Dus al met al een lekkere training.
Alles met max 60 sec rust gedaan.
 
Hoe bevalt 5x5 tot nu toe?
 
Hoe bevalt 5x5 tot nu toe?
Op zich wel lekker. Alleen het deadliften vlak na de squat is wel heavy. Ik ben behoorlijk bezweet na de compounds. Iets wat ik in deze tijd van het jaar normaal gesproken niet snel meer had in de gymben benieuwd hoever ik de 5x5 squat nog kan gaan rekken. Voelde behoorlijk zwaar vandaag. Maar kan ook door de low carbs komen. Is natuurlijk ook niet echt de bedoeling bij 5x5.
 
Op zich wel lekker. Alleen het deadliften vlak na de squat is wel heavy. Ik ben behoorlijk bezweet na de compounds. Iets wat ik in deze tijd van het jaar normaal gesproken niet snel meer had in de gymben benieuwd hoever ik de 5x5 squat nog kan gaan rekken. Voelde behoorlijk zwaar vandaag. Maar kan ook door de low carbs komen. Is natuurlijk ook niet echt de bedoeling bij 5x5.
Ben er zelf ook mee begonnen en merk indd ook dat het wel wat meer vergt dan mijn oude 4x12 schema opbouw.Verdeel de compounds wel over verschillende dagen, maar vooral met bench heb ik het idee dat ik hiermee makkelijker door mijn plateau ga breken
 
Hier ook maar eens inchecken.
Wel constant naar de gym gegaan en redelijk op mij eten gelet. 113kg nu en het was rond de 110 laatste keer dat ik geloged heb.
Gewicht is dan wel iets hoger, maar kleding zit wel steeds losser. Nette broeken van xxl naar L en viel me deze week op dat deze ook weer erg ruim gaan zitten. Wel weer een beetje carbs aan het minderen om nog een paar kilo lichter de zomer in te gaan. Zo meteen weer fullbody:flex:
 
Vandaag weesten sporten met mijn collega van het werk.
Deadlift top set: 3x170 1x190
Front squat: 1x 6x60 3x5x80 (voelde erg zwaar maar lekker)
Lat pull down: 4x 8-10 full stack
Machine row: 4x10x (50-70kg)
Bench: top set 7x80 :roflol:
Cable fly: 3x10-12
Lateral cable raise: 3x12 (zonder rust)
Triceps cable pulldown: 3x12-15
Biceps cable curl: 3x12-15
Biceps rope curl: 2x12-15
Seated calf raise: 3x 10-15 (laatste setje wou ik op het laatst me voeten beetje verzetten. Kramp in me rechter kuit. Maar omdat ik me been uit het aparaat trok schoot het ook meteen in me linker kuit)
Al met al een goede training. Maar in totaal 2.5 in de gym geweest. Volgende keer mooi weer alleen en met max 75 minuten weer thuis.
 
Upperbody vandaag;

Lat pulldown 3x10
Small grip row: 3x10
Militairy press: 4x6-8
Barbell upright row: 3x8-10 (wijdere grip geprobeerd)
Machine chest press: voelde niet lekker. overgeslagen
Machine fly: 3x12
Machine bicep curl: 3x12-15
Cable triceps pushdown: 3x12-15
Cable overhand curl: 3x15

Lekker training. 50 minutjes
 
Full body:
Squat:3x5x125kg
Bench: 3x8x70kg
Small grip underhead lat pulldown: 3x8x85kg (veel zwaarder dan de laate keer dat ik deze deed was toen iets van 3x5x54kg):flexbiceps:
EZ upright row: 3x10
Machine bicep curl: 3x12

Hierna even op de fiets gezeten. Maar ben er mee gestopt. Was er niet bij met mijn gedachten.
 
Deadlift: 3x170(raw) 1x180(straps)
Unilateral row: 4x10
Incline bench: 4x10
Dumbell side raise: 3x10
Seated hamstring curl: 3x12

Begin was wel lekker. Maar na de deadlift was me motivatie ook weg. Wou er een lange sesie van maken omdat het me enigste traing deze week was. Misschien in het vervolg niet meer naar huizen kijken op de Noorse funda alvorens ik ga sporten.
 
  • Like
Waarderingen: Loca
Squat: top sets 3x130 2x150 5x120
V grip seated row: 4x10-12
Underhand small grip pulldown: 4x6-8
Incline dumbel press: 4x8 (lang geleden dat ik deze heb gedaan. Voelde erg goed)
Cable fly: 3x12
EZ-bar upright row: 3x10
Assisted front raise: 3x10
Dumbell shrug: 3x12

Goede training.
 
Squat: top sets 3x140 (pauze onderin) 2x150
Underhand small grip pulldown: 4x8
Incline dumbell press: 3x8
Cable face pull: 3x10-12
Cable front raise: 3x10
Liggende leg curl: 3x12
Machine bicep curl: 3x15
Triceps rope extension: 3x10-12

2km roeien. Standje 5 8:43 min

Al met al een goede training naar weer een erg korte nacht.
Goed begin van me vacantie
 
  • Like
Waarderingen: Loca
Deadlift: Top sets 3x160 2x180 1x180 (laatse was echt een dikke grind)
Incline dumbell press: 3x8x32kg
Underhand small grip pulldown: 3x8 (zwaarste set met straps geprobeerd. Ging wel maar niet nog een keer)
Cable crossover: 4x12 (eerste keer deze oefening voor achterkant schouders)
Single hand front raise: 3x12
Cable biceps curl: 3x12
Triceps pushdown: 3x12

2km roeien. Standje 6
8:38 min (5 sec sneller dan vorige keer. En zie nu ook dat ik het een standje hoger had gedaan.
 
Leg curl: 4x10-12
Leg extension: 4x10-12
Incline dumbell press: 4x8-12
Underhand lat pulldown: 4x6-10
Machine side raise: 3x10-12
Cable leg curl: 3x15
Cable overhead triceps extension: 3x12

Weinig tijd. Geen squat of deadlift.
 
Vakantie is voorbij morgen weer aan het werk.
Afgelopen 2 weken daadwerkelijk vakantie gehad en een weekje weg geweest.
Maar afgelopen weken nergens op gelet qua voeding.
Resultaat 119.9 vanmorgen. Kan er veel excuses voor verzinnen maar dat maakt verder toch niets uit.

Doel is om voor het einde van het jaar weer richting de 105 te geraken. Moet wel lukken.
Aanpak in de gym is wel anders. Met het oog op onze emigratie volgend jaar zal ik toch een training moeten gaan samen stellen die bestaat uit vrije gewichten ipv machines. Ik ga er niet van uit dat ik de beschikking heb tot een gym eenmaal daar. En ik laat het dealiften en squatten even voor wat het is.

Training vandaag:
30 min loopband: helling 5 snelheid rond 6km. 2x 2 min interval gedaan met joggen op 9km pu
(geen goede schoenen uiteraard om te joggen, was meer om even te kijken hoe het ging)

Nutral grip pulldown 3x10
Incline dumbell press: 3x8-10
Seated lateral raise: 3x10
Face pull: 3x10
Leg extension: 3x15-20
Cable bicep curl: 3x15
Tricep extension: 3x12-15 (iets andere aanpak, voelde goed)

Lekkere training. Vooral het half uurtje op de loopband voelde goed.
Ben ook een dag of 10 geleden gestopt met het roken van sigaren. Bevalt me goed tot nu toe.
 
25 min loopband

Deadlift: top sets 2x180 1x190 (met straps) Zwaar afgebouwd.
Duidelijk verschil met een 2 maanden geleden. Toen stond ik rond de 150kg al te hijgen bij een paar reps. Nu pas met het afbouwen bij de 3x 160kg begon ik vermoeid te raken. Stoppen met roken pakt goed uit.
Incline dumbell press 3x8-10
Cable lateral raise: 3x10
Cable hamer curl: 3x15
Tricep extension: 3x12-15

Goede training.

Gisteren ook een boze schoonmoeder op bezoek gehad. Zo veelste keer dat ze comentaar heeft op onze imigratie plannen. Spande wel de kroon deze keer.
Kwam neer dat het allemaal mijn schuld is en ze zei letterlijk dat ze me het liefst voor de auto zou krijgen. Tot zover blij zijn met de toekomst van je dochter en haar gezin:roflol:
 
Back
Naar boven