- Waardering
- 10.364
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ging toch emigreren?25 min loopband
Deadlift: top sets 2x180 1x190 (met straps) Zwaar afgebouwd.
Duidelijk verschil met een 2 maanden geleden. Toen stond ik rond de 150kg al te hijgen bij een paar reps. Nu pas met het afbouwen bij de 3x 160kg begon ik vermoeid te raken. Stoppen met roken pakt goed uit.
Incline dumbell press 3x8-10
Cable lateral raise: 3x10
Cable hamer curl: 3x15
Tricep extension: 3x12-15
Goede training.
Gisteren ook een boze schoonmoeder op bezoek gehad. Zo veelste keer dat ze comentaar heeft op onze imigratie plannen. Spande wel de kroon deze keer.
Kwam neer dat het allemaal mijn schuld is en ze zei letterlijk dat ze me het liefst voor de auto zou krijgen. Tot zover blij zijn met de toekomst van je dochter en haar gezin![]()
Niet alles is relatief!
Het is een uitspraak van de man!
Een gevleugelde uitspraak van Einstein was, dat er alleen iets relatief kan zijn als er ook iets absoluut is.
Een gevleugelde uitspraak van Einstein was, dat er alleen iets relatief kan zijn als er ook iets absoluut is.
Yup. Uiterlijk Juni 2024 wonen we in Noorwegen. Deze maand krijg ik duidelijkheid over mijn werk. En als het mee zit vertrekken we einde van het jaar nog die kant op.

.De rust is alleen aan het einde van de ronde?Circuit: 8 rondes 60 sec rust
5x RDL
5x Bent over row
5x front squat
5x shoulder press
5x back squat
Ja. Ik sta ervan te kijken hoe intesief het is. Vooral die frontsquat is killer ondanks het lichte gewicht.
Bij die vorige waren werk en school toch verder weg? Klinkt als, deze is eigenlijk nog beter ook?Gisteren bericht gehad van de huur woning die we op het oog hadden. Helaas ging die niet door. Was al verhuurd. Niet echt netjes in mijn ogen om als je met iemand contact hebt het aan een ander te gaan verhuren. Maar goed we gaan gewoon door.
Vandaag besloten om niet op 1 paard te wedden. 3 berichten gestuurd. 1 iemand stuurde meteen iets terug. Lang verhaal kort. Vanaf 15 januari hebben we een huurwoning in het plaatsje Malm. 1.5 uur noordelijk van Tronheim.
![]()
Stukje van de doorgaande weg af en met zijn kont tegen de bossen. Kleuterschool en basis school op een minuut of 5. Van wat ik kon zien, een paar metaal werkplaatsen en bedrijven waar ze met heftrucks werken op niet al te grote afstand.
Vliegreis is al geboekt en vrijdag de 15e vlieg ik die kant op voor een lang weekend. Zaterdag het huis bekijken en hopelijk het huur contract te tekenen. Zondag de omgeving bekennen en maandag info ophalen en inschrijvingen regelen bij de scholen daar. Maandag avond vlieg ik weer terug.
Flinke lap text. Volgende keer minder gelul en meer fotos🤪
Scholen waren bij de vorige ook redelijk dicht bij. Nu in principe de straat uit.(3-4km) Kleuter en basis school naast elkaar.Bij die vorige waren werk en school toch verder weg? Klinkt als, deze is eigenlijk nog beter ook?
Goede vlucht! Fijn dat dat geluk is!Scholen waren bij de vorige ook redelijk dicht bij. Nu in principe de straat uit.(3-4km) Kleuter en basis school naast elkaar.
Net aangemeld bij het service centre op het vliegveld. Vlucht kunnen omboeken naar 11.40 ipv 20.05. Waren genoeg plekjes vrij volgens die vrouw. Blij dat ik de keuze heb gemaakt ipv uit te slapen.
Tijd voor ontbijt.
![]()