MuscleMeat

Cutten met The Hoff

Vast heel spijtig dat die straks minder vaak spontaan op de koffie kan komen.

Fijn dat je goed getraind hebt. :)

25 min loopband

Deadlift: top sets 2x180 1x190 (met straps) Zwaar afgebouwd.
Duidelijk verschil met een 2 maanden geleden. Toen stond ik rond de 150kg al te hijgen bij een paar reps. Nu pas met het afbouwen bij de 3x 160kg begon ik vermoeid te raken. Stoppen met roken pakt goed uit.
Incline dumbell press 3x8-10
Cable lateral raise: 3x10
Cable hamer curl: 3x15
Tricep extension: 3x12-15

Goede training.

Gisteren ook een boze schoonmoeder op bezoek gehad. Zo veelste keer dat ze comentaar heeft op onze imigratie plannen. Spande wel de kroon deze keer.
Kwam neer dat het allemaal mijn schuld is en ze zei letterlijk dat ze me het liefst voor de auto zou krijgen. Tot zover blij zijn met de toekomst van je dochter en haar gezin:roflol:
Je ging toch emigreren?

Einstein dacht daar anders over :)

• Topic Starter Topic Starter
Circuit training gedaan. Bevalt me goed en een stuk intesiever dan ik had verwacht.
10 min loopband

Circuit: 8 rondes 60 sec rust
5x RDL
5x Bent over row
5x front squat
5x shoulder press
5x back squat

Begon vorige week met dit circuit. Barbell + 10kg aan beide kanten. Na 4 rondjes de gewichten eraf gehaald en 4 rondes met lege stang.
Vandaag 8x barbell + 5 aan elke kant.
3x12 step ups met een 8kg kettlebell in 1 hand

10 min hoog tempo fietsen.

Mijn vrouw krijgt paar 1 December haar ontslag. Dit houdt in dat onze private lease autos er uit gaan. En voor mij houdt het in 3 keer per week op het fietsje naar Hoorn elke week. +/- 15km voor een enkeltje:loopband:

Iets minder tijd vandaag.
5 min loopband
Zelfde circuit als de vorige keer. 4 rondes met stang +10kg en 4 rondes met 4x12.5. Moeilijk uit te leggen wat een verschil 2.5kg maakt:janken:.
3x12 step up met 12kg kettlebell
3x10 crunches.
Gewicht gaat ook lekker. Mooi de cal aan het tracken en het gaat me eigenlijk goed af. Beter dan wat ik had gedacht

En voor de enkeling die het intereseert. Gisteren een seminar gehad over onze emigratie plannen. Het wordt niet Juni 2024 maar gewoon in het voorjaar.
In Juli-Augustus is het zomer vakantie in Noorwegen en dan krijg je echt niets voor elkaar dus gaan we gewoon eerder.

Training van vandaag hetzelfde als vrijdag die ik ben vergeten te loggen.

Circuit: 8 rondes 60 sec rust
5x RDL
5x Bent over row
5x front squat
5x shoulder press
5x back squat
Barbell + 12.5kg. Dinsdag 9 rondes of 15kg.
3x12-15 bicep curl
3x12-15 Triceps extension

Step up met kettlebell van 8kg. Iets hogere opstap. Been was nu paralel.

Gisteren bericht gehad van de huur woning die we op het oog hadden. Helaas ging die niet door. Was al verhuurd. Niet echt netjes in mijn ogen om als je met iemand contact hebt het aan een ander te gaan verhuren. Maar goed we gaan gewoon door.
Vandaag besloten om niet op 1 paard te wedden. 3 berichten gestuurd. 1 iemand stuurde meteen iets terug. Lang verhaal kort. Vanaf 15 januari hebben we een huurwoning in het plaatsje Malm. 1.5 uur noordelijk van Tronheim.
Screenshot_20231207_194355.jpg

Stukje van de doorgaande weg af en met zijn kont tegen de bossen. Kleuterschool en basis school op een minuut of 5. Van wat ik kon zien, een paar metaal werkplaatsen en bedrijven waar ze met heftrucks werken op niet al te grote afstand.
Vliegreis is al geboekt en vrijdag de 15e vlieg ik die kant op voor een lang weekend. Zaterdag het huis bekijken en hopelijk het huur contract te tekenen. Zondag de omgeving bekennen en maandag info ophalen en inschrijvingen regelen bij de scholen daar. Maandag avond vlieg ik weer terug.

Flinke lap text. Volgende keer minder gelul en meer fotos🤪

Gisteren naar Tronheim gevlogen om 14.30. En om 16:45 geland in Oslo.
Door het slechte weer in Tronheim bevroor het de regen meteen in ijs.
19.00 ingechecked in een hotel. Jammer genoeg kan ik pas om 20.05 weer vliegen.
20231216_055825.jpg

Dit gooit natuurlijk alles in de war. Maar de verhuurder van het huis denkt wel mee met mij. Zometeen naar Oslo airport om te kijken of ik met 1 van de andere vluchten mee kan. Zou slecht weer worden in Teondheim. Dus nog een nacht hier is niet echt wenselijk. Elke vlucht die eerder kan probeer ik te pakken. Gaan er nog 5. De eerste om 8.55
Fingers crossed

Gisteren bericht gehad van de huur woning die we op het oog hadden. Helaas ging die niet door. Was al verhuurd. Niet echt netjes in mijn ogen om als je met iemand contact hebt het aan een ander te gaan verhuren. Maar goed we gaan gewoon door.
Vandaag besloten om niet op 1 paard te wedden. 3 berichten gestuurd. 1 iemand stuurde meteen iets terug. Lang verhaal kort. Vanaf 15 januari hebben we een huurwoning in het plaatsje Malm. 1.5 uur noordelijk van Tronheim.
Screenshot_20231207_194355.jpg

Stukje van de doorgaande weg af en met zijn kont tegen de bossen. Kleuterschool en basis school op een minuut of 5. Van wat ik kon zien, een paar metaal werkplaatsen en bedrijven waar ze met heftrucks werken op niet al te grote afstand.
Vliegreis is al geboekt en vrijdag de 15e vlieg ik die kant op voor een lang weekend. Zaterdag het huis bekijken en hopelijk het huur contract te tekenen. Zondag de omgeving bekennen en maandag info ophalen en inschrijvingen regelen bij de scholen daar. Maandag avond vlieg ik weer terug.

Flinke lap text. Volgende keer minder gelul en meer fotos🤪
Bij die vorige waren werk en school toch verder weg? Klinkt als, deze is eigenlijk nog beter ook?

Bij die vorige waren werk en school toch verder weg? Klinkt als, deze is eigenlijk nog beter ook?
Scholen waren bij de vorige ook redelijk dicht bij. Nu in principe de straat uit.(3-4km) Kleuter en basis school naast elkaar.
Net aangemeld bij het service centre op het vliegveld. Vlucht kunnen omboeken naar 11.40 ipv 20.05. Waren genoeg plekjes vrij volgens die vrouw. Blij dat ik de keuze heb gemaakt ipv uit te slapen.
Tijd voor ontbijt.
20231216_065506.jpg

Scholen waren bij de vorige ook redelijk dicht bij. Nu in principe de straat uit.(3-4km) Kleuter en basis school naast elkaar.
Net aangemeld bij het service centre op het vliegveld. Vlucht kunnen omboeken naar 11.40 ipv 20.05. Waren genoeg plekjes vrij volgens die vrouw. Blij dat ik de keuze heb gemaakt ipv uit te slapen.
Tijd voor ontbijt.
20231216_065506.jpg
Goede vlucht! Fijn dat dat geluk is!

Terug
Naar boven