MuscleMeat

cutten naar een respectabel vp - originele naam

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren rug training. BOR en SLDL 55kg opwarmen, 10x95 deadlift, 8x105 deadlift, 8x105 deadlift.
Kracht zat er niet echt in dus verder gegaan op lat pulldown met 50kg of zo. Probeer lats altijd met perfecte uitvoering, goede mind muscle te doen dus niet zo hoog. 45-55kg stuk of 8-10 reps. 3 setjes dacht ik.
Toen ander lat apparaat, daar ging ik makkelijk wat hoger. 70kg 8x.
Toen nog iets en 30 minuten cardio @>140bpm

Mooie log dit!
Zet hem op!!!

Mooie log dit!
Zet hem op!!!

hee hallo dankjewel. Maak jij ook een logje aan?

--

Redelijk vroeg op de dag gaan trainen, 100g brinta 's ochtends, goede training neergezet maar werd wel moe op het einde.

BP was bezet dus 14kg incline press/flies opwarmen. 24kg incline presses 10 keer of zo.
32kg flat press 8 keer.
Toen kwam de bench vrij.
Eerste setje ging super. 80kg 5 keer chest aangetikt, laatste rep 2cm er vanaf (zonder spot)
toen 2x5x80
Nog wat tricep werk gedaan. Gewoon licht. Ik kon bijna een jaar geleden al ~40kg skullcrushers maar het voelt niet meer goed rond mijn ellebogen, dus gewoon met goede mind muscle niet teveel stress met 20-25kg 8-10 reps rope pushdowns gedaan. 1 hand 8 reps per arm 15kg pushdowns. Skullcrushers doe ik niet meer de laatste tijd.
Dips is wel een optie, die gaan wel goed volgens mij ondanks zwakke polsjes.
Zag ook nog iets opwindends in de sportschool
mijn brocep vein
20 minuten (:() cardio @145bpm

Post workout 6 medium eitjes, 2 boterhammen 150g kip filet plakjes.

Ga nu een maand lang dit eten:
-100g brinta
-2 boterhammen
-150g kip filet plakjes
-6 medium eitjes of 5 large
-36g isolaat met ~20g cacaopoeder
-normaal avondeten. Ik eet geen aardappelen meer.

Met omega's komt dat zonder avondeten net boven de 1300 calorieën, dan nog avondeten erbij moet het genoeg zijn om een maandje vol te houden. Heb sowieso een poep metabolisme dus zo'n erg crashdieet is het niet.

Eventueel blikje tonijn erbij.

hee hallo dankjewel. Maak jij ook een logje aan?

Zat er aan te denken ja, maar kan geen schema's plaatsen ivm persoonlijke begeleiding.
Dus dan is het logje een beetje kaal en geeft geen goed beeld hoe iemand het haalt.
Uiteraard kun je wel aangeven of het een 5 split is en wat je ongeveer aan cal eet.

Maar zet hem op gast!

Edit:

PS: Je weet dat je gewoon aan het chrashen bent toch? Veel vocht en spierweefsel verliezen, steeds slapper worden, vaker moe, en geestelijk ook minder (angst, onrealistische gevoelens) Je hersenen verbruiken ook behoorlijk wat energie, en als ze dat niet voldoende krijgen gaan ze ook in staking. Het effect komt overeen met de-realisatie en depersonalisatie, je leest wel eens dat mensen een weekje in de ... verdwaalt raken en daarna verward zijn als ze teruggevonden worden. Ik zeg het maar even.

Laatst bewerkt:
Zat er aan te denken ja, maar kan geen schema's plaatsen ivm persoonlijke begeleiding.
Dus dan is het logje een beetje kaal en geeft geen goed beeld hoe iemand het haalt.
Uiteraard kun je wel aangeven of het een 5 split is en wat je ongeveer aan cal eet.

Maar zet hem op gast!

Edit:

PS: Je weet dat je gewoon aan het chrashen bent toch? Veel vocht en spierweefsel verliezen, steeds slapper worden, vaker moe, en geestelijk ook minder (angst, onrealistische gevoelens) Je hersenen verbruiken ook behoorlijk wat energie, en als ze dat niet voldoende krijgen gaan ze ook in staking. Het effect komt overeen met de-realisatie en depersonalisatie, je leest wel eens dat mensen een weekje in de ... verdwaalt raken en daarna verward zijn als ze teruggevonden worden. Ik zeg het maar even.

Yep. Dat staat er ook; 'crashdieet'. Voor depersonalisatie en derealisatie moet je toch redelijk wat aanleg en triggers in je geest en lichaam hebben, icm drug gebruik. Van een paar honderd kcal te weinig eten ga je dat niet krijgen en ik spreek uit ervaring over beide:o.

Veel spier zal ik niet verliezen, vocht is alleen maar goed, kracht verlies ik niet veel, en geestelijk moe ben ik al jaren.

Ik bulk op ~2800 calorieën trouwens en cut nu op zo'n ~1900, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat ik de weg kwijt raak...

Lekker bezig man:thumb:

Eat kwark

:) Las idd iets verkeerd. 1300cal zonder avond eten. Ik denk al en dat wil jij weken gaan volhouden.
My bad.

Al een tijdje klein beetje last van mijn rug door verhoogde dosis van medicijnen. Lig 's avonds in bed te krioelen met mn ruggengraat in een knoop en heb in de ochtend steeds een beetje last.
Schoot er tijdens de benen training in bij squats en buikspieren.

Verder wel kuiten goed aangepakt. 4 setjes.
4 setjes leg extensions en 10x55 squat dieper dan parallel en 6x75 toen hield het alweer op. Had ook beter moeten opwarmen maar goed.
Leg extensions gingen wel aardig; 4x8x65 ff vasthouden bovenaan.
26 minuten cardio >140bpm

2.95/5 bakken kwark

20 minuten cardio @150bpm
20 minuten @140-145

toen weer naar huis.
Train nu op 100g brinta, verder niks.. wel weinig energie.. misschien wat aanpassingen maken, weet nog niet.
Nieuwe schema gaat wel goed.

100kg vanochtend :roflol:
ben wel weer flink creatine aan het cyclen. Stond er wat vochtig bij.. weet niet of dat door creatine of zout komt, ik hou het in de gaten.

Maar goed. We gaan rustig door met de cut. Kan ook dat die weegschaal wat afwijkt. In de spiegel lijkt het in elk geval al wel wat droger, had ook nooit dat ding uit de kast moeten pakken :p.
~1900 calorieën is toch nooit te weinig om binnen een week al stil te staan????
Trainingen gaan ongeveer gelijk, evenveel kracht, wel wat minder energie. Ik merk dat creatine iets helpt met meer reps; langer uithoudingsvermogen van de spier.
Wel ben ik absoluut kapot na het trainen als ik alleen brinta op heb en ook nog cardio doe.

Update aan schema: ik pak er wat BCAA's bij voor de training en in de ochtend. Heb ze toch staan (in overvloed door impuls-koop..)

100 van? 95?

Is vocht man moet wel.Never dat je op 1900 aankomt op die lengte en bw :roflol:

Ik leef nu op redbull en troep en ik blijf ook droger worden wat is deze sport ???

100 van? 95?

Is vocht man moet wel.Never dat je op 1900 aankomt op die lengte en bw :roflol:

Ik leef nu op redbull en troep en ik blijf ook droger worden wat is deze sport ???

Ja moet wel dan. Mn broer had gekookt en zei dat ie was uitgeschoten met zout, misschien daardoor.
Vind het echt vreemd dat ik er vochtig bij sta met dit schema.
Neem gewoon 5g micronized monohydraat (wel te lui om op te lossen)
Weeg eigenlijk bijna nooit dus weet pre-crea gewicht niet.

Maar ik ga rustig door. Komt wel goed. :thumbs:

Nog steeds een kilo kwark? Jij bent eckt een bb-magiër :$

Hoezo never 1900? Mijn onderhoud is ~2000 dus ik eet 1600-1700.
Hoe kom je nou oppeens weer aan de 100? Was tijdje terug toch nog 92?

Jou onderhoud is ook geen 2000 wtf, dat is je BMR hahah

Je onderhoud zal rond de 2800 liggen.

Is het wel..
Die metingen zijn allemaal niet correct, kan per persoon erg verschillen.
Op 2500 kcal gain ik spiermassa.

Maar in theorie zou het;

Maintain - 2600
Cut - 2100
Bulk - 3100

Praktijk heeft anders geleerd, ik heb gewoon een erg traag metabolisme en ben vroeger ook zo dik geworden zonder al te slecht/veel eten.

Ja moet wel dan. Mn broer had gekookt en zei dat ie was uitgeschoten met zout, misschien daardoor.
Vind het echt vreemd dat ik er vochtig bij sta met dit schema.
Neem gewoon 5g micronized monohydraat (wel te lui om op te lossen)
Weeg eigenlijk bijna nooit dus weet pre-crea gewicht niet.

Maar ik ga rustig door. Komt wel goed. :thumbs:

Nog steeds een kilo kwark? Jij bent eckt een bb-magiër :$

Mi mang je bent echt niet iets van 5 kilo zwaarder door super zoutig te eten hahhaha ik denk dat je weegschaal kapoet is.

Zelfs dat niet meer man :roflol:
Alleen redbull en troep. Maar ik kom na Me examrs terug

Jouw onderhoud is echt geen 2000 gekkie :roflol:

Laatst bewerkt:
Zo'n onzin is dit ook he.
Als mensen hardgainers zijn zoals Xyzyzyz en 3000+ nodig hebben om te maintainen is er niks aan de hand.
Is er iemand die snel gained dan is het 'onmogelijk'

Gast, ik ben toch zelf 2.5 maand spiermassa gaan gainen toen ik op 2500-2800 at.
Op 2000-2200 maintainde ik.
Op 1600-1800 verlies ik langzaam gewicht.

Is m'n hele leve al geweest dat ik snel aankwam zonder extreem veel te eten.
Je geschatte onderhoud kan met 30-40% naar allebij de kanten uitwijken.

94 of zo. Dan afwijkende weegschaal erbij en creatine, geeft die 100 aan. Ik weet 100% dat die af en toe niet het goede aan geeft, alleen niet 100% zeker of dat ook zo is in dit geval.
Maar ik ben pas een week weer serieus aan het cutten.

Die formules voor BMR vertrouw ik ook niet helemaal. Gewoon naar je lichaam luisteren, al kunnen voor jou beginners gains een rol spelen.

Terug
Naar boven