AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
Dammmmmnn girl!!

giphy.gif
bedankt lieve dames :heart:

dikke priem. zo voor een 1rm!

nu moet je wel weer nieuwe doelen stellen.
60/42.5/90? :D
thanks! ja ik denk dat dat wel mooie doelen zijn om naar toe te werken :)
ik werk sowieso naar 60/40/100 toe want vind 2-1-3 platen wel mooi :o maar het liefst squat ik mijn BW en dat is bijna 75kg dus ik heb nog wel even te gaan haha
0,5xBW bench is iig wel gelukt gisteren :D dat is mijn eerste doel die ik gisteren heb behaald
Top, zolang je goed voortuigaat ben je lekker bezig!
heb je helemaal gelijk in :grinny:
Echt goed gelift!
Zeker je bench was ik van onder de indruk wbt positie behouden terwijl je hem een paar seconden door moest pushen 🤩
dankjewel :heart: was me niet gelukt zonder jou :D leuk om te zien hoe je verschil hebt gemerkt qua form na elkaar een halfjaar niet te hebben gezien!

:wl: toppertje!!

Goeie lifts hoor, en mooie progressie geboekt. Lekker verder bouwen, dan zie ik die 60/40/100 ook wel goed komen :thumbs:

• #2.124
metingen
2301AD1F-C222-45F4-9DE1-C5B788DD9AE1.jpeg

een vergelijking met een jaar geleden, had eigenlijk gehoopt op de +10 kg en +10cm booty maar dat is niet gelukt :p nonetheless trots op hoe ver ik ben gekomen.

qua voeding track ik 50/50, zit op 2400kcal nu en gisteren sushi ayce gehad en de hele week heb ik me ingewogen op 73,6-73,7kg dus denk dat dat wel m’n onderhoud is dus :)

Laatst bewerkt:
:heart: Looking good babe! Mooie progressie ook doorgemaakt zo in een jaar! Mag je echt wel heel trots op zijn!

Super grappig, ik heb gisteren ook ayce sushi gehad!

is toch bijna +10/+10. lekker resultaat zo in een jaar hoor!

Wat een goeie progressie heb je gemaakt in een jaar tijd!
Je ziet er fantastisch uit, en hebt mooie 1RM gewichten neergezet.
Dit kan alleen nóg beter worden het volgende jaar! Op naar de 110cm booty :peachy: !

• #2.128
:heart: Looking good babe! Mooie progressie ook doorgemaakt zo in een jaar! Mag je echt wel heel trots op zijn!

Super grappig, ik heb gisteren ook ayce sushi gehad!
thank you :engel:
hahah das wel heel toevallig ja! :eyebrow:
is toch bijna +10/+10. lekker resultaat zo in een jaar hoor!
bijna inderdaad :p denk dat t wel even duurt. maar wel blij om de gains :grinny:
Wat een goeie progressie heb je gemaakt in een jaar tijd!
Je ziet er fantastisch uit, en hebt mooie 1RM gewichten neergezet.
Dit kan alleen nóg beter worden het volgende jaar! Op naar de 110cm booty :peachy: !
thankyou bubsieeee :heart:

• #2.130
4/9/20 - freestyle training
~10 min naar gym lopen
dynamische stretches

chin-up negatives
3x5xBW

squat
1x5x20 paused
1x8x30 paused
1x8x30 paused
1x8x30

benchpress
1x5x20
1x5x30 paused
1x5x30 paused

unilateral leg extension
1x12x12,5
3x10x27,5

lat pulldown
1x15x15
2x12x25

hip abduction
1x10x20
1x10x30
1x10x40
1x10x50
1x10x60
1x10x70 uitgespeeld
1x10x50
2x20x30

abdominal crunch machine
3x15x55

~10 min flexibiliteit sTrEtChEs
~10 min naar huis lopen

trainingstijd: 1:20 uur

paar uur later thuis nog ~20 min flexibiliteit StrEtChES

Wat is dit voor halfbakken log?
Hoeveel rondes?
omdat ik me schaam dat ik maar 3 rondes heb gehad :(

• #2.132
lol bomma. wie stretcht er nu tfoe
speciaal voor jou :flipoff:

5/9/20 - Katie Sonier flexibility program - week 1 dag 2

10 min lopen op de loopband
3 min dynamische stretches

3x30sec:
lying hip flexion
lying hamstring raise
pike stretch
straddle frontal reach
kneeling hip flexor stretch
kneeling hamstring stretch

chin-up negatives (extra)
2x5xBW

totale trainingstijd: 1 uur

ben sinds gisteren dus begonnen met Katie Sonier 6 week flexibility program want m’n flexibiliteit is om te huilen en ik wil een spagaat kunnen doen. ga elke dag proberen minstens 10 min te stretchen en het liefst 30+ min. in principe is het bovenstaand riedeltje hetzelfde voor elke dag en worden er een paar aanpassingen gemaakt door de weken heen. weet niet of ik het echt ga loggen maar heb het nu wel gepost voor mezelf zodat ik later eens terug kan kijken wanneer ik was begonnen ermee. lees m’n log wel vaker terug namelijk dus handig om neer te zetten :)

voor degene die Katie niet kennen:

wie weet ga ik volgend jaar ook haar trainingsprogramma volgen, spreekt me namelijk wel aan. dus even aankijken nog :)

3x30sec:
lying hip flexion
lying hamstring raise
pike stretch
straddle frontal reach

2x5xBW

ben sinds gisteren dus begonnen met Katie Sonier 6 week flexibility program want m’n flexibiliteit is om te huilen en ik wil een spagaat kunnen doen. ga elke dag proberen minstens 10 min te stretchen en het liefst 30+ min. in principe is het bovenstaand riedeltje hetzelfde voor elke dag en worden er een paar aanpassingen gemaakt door de weken heen. weet niet of ik het echt ga loggen maar heb het nu wel gepost voor mezelf zodat ik later eens terug kan kijken wanneer ik was begonnen ermee. lees m’n log wel vaker terug namelijk dus handig om neer te zetten :)

wie weet ga ik volgend jaar ook haar trainingsprogramma volgen, spreekt me namelijk wel aan. dus even aankijken nog :)

Toe maar. Als je zoiets kan, ben ik benieuwd naar de filmpjes, kolere - knap.

Succes iig.

Ik voel alles al scheuren bij me als ik er naar kijk :o

• #2.135
Toe maar. Als je zoiets kan, ben ik benieuwd naar de filmpjes, kolere - knap.

Succes iig.
spreek je wel over een paar jaar :roflol:
nee maar zonder grapjes, lijkt me echt heel gaaf om te kunnen. zij is ook wel de reden waarom ik graag die chinups zou kunnen doen. en ik wil ook op m’n handen kunnen lopen :p overall vind ik Katie kracht uitstralen en dat is eigenlijk waar ik voor ging toen ik begon met trainen. gisteren had ze 300kg gehipthrust :fluit: en het leukste is nog dat ze evenlang is als ik!!!! dusja misschien toch wel een rolmodel voor me.

Ik voel alles al scheuren bij me als ik er naar kijk :o
:roflol:

spreek je wel over een paar jaar :roflol:
nee maar zonder grapjes, lijkt me echt heel gaaf om te kunnen. zij is ook wel de reden waarom ik graag die chinups zou kunnen doen. en ik wil ook op m’n handen kunnen lopen :p overall vind ik Katie kracht uitstralen en dat is eigenlijk waar ik voor ging toen ik begon met trainen. gisteren had ze 300kg gehipthrust :fluit: en het leukste is nog dat ze evenlang is als ik!!!! dusja misschien toch wel een rolmodel voor me.

:roflol:

Misschien is het wel een hele hoge lat om te leggen. Maar voorbeelden heb je nodig.

Bij mij in de gym loopt er een kerel rond die van de Calisthenics is (naast dat hij aardig wat kan tillen). Die doet pushups terwijl hij op zijn hoofd staat en muscle ups enzo. Indrukwekkend om te zien, net als dit. Lijkt wat meer op turnen. Serieus extreem knap als je zoiets kunt.

3x30sec:
lying hip flexion
lying hamstring raise
pike stretch
straddle frontal reach

2x5xBW

de t*ring he, ik heb al moeite om mijn veters te strikken :roflol:

Btw inb4 Zeenius WAP challenge

• #2.139
Misschien is het wel een hele hoge lat om te leggen. Maar voorbeelden heb je nodig.

Bij mij in de gym loopt er een kerel rond die van de Calisthenics is (naast dat hij aardig wat kan tillen). Die doet pushups terwijl hij op zijn hoofd staat en muscle ups enzo. Indrukwekkend om te zien, net als dit. Lijkt wat meer op turnen. Serieus extreem knap als je zoiets kunt.
is zeker een hoge lat en niet te vergeten dat ze dit al zeker 7 jaar doet als niet langer. maar het is wel een mooi voorbeeld om voor me te hebben :)

ja dat is ook iets zoals dit! en omdat je het niet zo vaak voorbij ziet komen is het alleen maar leuk om zelf te kunnen vind ik :p we zullen zien waar het me zal brengen haha
de t*ring he, ik heb al moeite om mijn veters te strikken :roflol:
zie je mij dit al doen dan? :emo: ik zelf niet iig :roflol:
Btw inb4 Zeenius WAP challenge
dit is inderdaad de reden waarom ik graag de spagaat wil kunnen :roflol::roflol::roflol: @Kathlinoo

Terug
Naar boven