XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

• Topic Starter Topic Starter
Huisartsen gebruiken zelf sowieso eigenlijk altijd google uit mijn ervaring haha. Heb geen goede ervaring met huisartsen tot nu toe, gelukkig is mijn vader arts en kan een recept uitschrijven zonder bij de HA langs te gaan:bang:
ja klopt, meestal wordt het nhg gebruikt omdat dat leidend is qua stappenplannen voor huisartsen. je kan natuurlijk niet alles onthouden wat je aangeleerd is tijdens de opleiding :p oudere huisartsen pakken er nog wel eens een handleiding bij die elk jaar vernieuwd wordt.
ik bedoelde niet perse dokter.nl btw maar zo een soort gelijke site maar kon deze niet vinden. Is zo een donkerblauwe met witte website, daarop staan de klachten, oplossingen etc.
mens-en-gezondheid.infonu.nl waarschijnlijk :p

edit:
mens-en-gezondheid.infonu.nl deze is het
haha ja die site is wel echt pure shit die je niet zo 123 moet geloven idd

vanaf morgen beginnen met het women’s specialization program van Jeff Nippard en Stephanie Buttermore met hier en daar wat tweakjes :)
heb geen zin meer in m’n eigen programma en ook niet om wat te bedenken, dit was lekker makkelijk en gezien het programma is geschreven voor 3x pw trainen (LB LB UB) ideaal voor mij nu.

heb je een linkje of (copy paste) schema ben wel benieuwd hoe zo'n "vrouwen"schema eruit ziet.

Aanzetten tot Illegaal downloaden #reported

In vanwege powerpuff girls! Guilty pleasure!

ben sinds gisteren verkouden en vandaag mijn fles vergeten mee te nemen naar de gym dus dat was beetje rekt:o
BLOCK 1 - 4 WEEK VOLUME ACCUMULATION PHASE
week 1 - day 1 - lower #1

hack squat ipv back squat
1x15x18

3x5x38,5 @70% :o

barbell hip thrust
1x15x40
1x15x65 @RPE8 maar voelde als RPE10 :roflol::emo:
1x12x60 @RPE8
1x15x60 @RPE8
bekaf, misselijk, gevoel alsof ik moest kotsen want ook nog eens neus vol rip

barbell RDL
2x12x40 @RPE8

machine glute kickback ipv cable standing glute kickback
2x15x7
wat een t*ring kut oefening :emo: me no likey

seated hip abduction machine
2x25x27,5 @RPE8 met focus op gl00ts

bicycle crunch
1x15
1x20
1x15
voor ‘t eerst abs getraind :eek!:

TOTALE TRAININGSTIJD:
60 min

dag 1 viel nog mee omdat hier nog de compounds in voorkwamen die ik sowieso al deed. hierna gaat het voor mij kutter worden omdat ik nieuwe/andere oefeningen moet gaan doen en dat dus out of my comfortzone is :o desalniettemin ga ik het proberen. ben benieuwd wat dit programma me gaat brengen, denk tbh dat het niet echt voor mij is gemaakt aangezien ik nog een beginner ben en mij 1RM niet echt denderend zijn :o

Die stephanie buttermore had toch zoveel commentaar gehad over een of andere video waarin ze 1 dag per week ofzoiets helemaal los ging qua voeding en alleen maar rotzooi at? :roflol: Vind die jeff nippard ook maar niks

Die stephanie buttermore had toch zoveel commentaar gehad over een of andere video waarin ze 1 dag per week ofzoiets helemaal los ging qua voeding en alleen maar rotzooi at? :roflol: Vind die jeff nippard ook maar niks
Stephanie is nu bezig met bulken op minimaal 2500kcal per dag wat de eerste maanden is geëindigd op een gemiddelde van bijna 5000lcal per dag. ze is hier nu zo’n halfjaar mee bezig en heeft hier niet echt een einddatum voor gezet, reden dat ze dit doet is omdat ze nooit echt vol zit en wil zien of ze ooit die bodemloze put kan opvullen waardoor ze op een gegeven moment zich gewoon vol voelt op wat minder kcal. kan best zijn dat ze daar commentaar op heeft gehad inderdaad, vind het zelf best inspirerend aangezien ze nu wel echt flink is aangekomen en dat best lastig is in de fitness industrie - die moeten all year round lean uitzien.
de reden waarom ik zelf jeff en Stephanie chill vind is omdat ze alles wetenschappelijk hebben ondersteund, dat trekt mij zeer :o m’n voorkeur gaat daarom uit naar hun dan een of andere gymbro :p

Stephanie is nu bezig met bulken op minimaal 2500kcal per dag wat de eerste maanden is geëindigd op een gemiddelde van bijna 5000lcal per dag. ze is hier nu zo’n halfjaar mee bezig en heeft hier niet echt een einddatum voor gezet, reden dat ze dit doet is omdat ze nooit echt vol zit en wil zien of ze ooit die bodemloze put kan opvullen waardoor ze op een gegeven moment zich gewoon vol voelt op wat minder kcal. kan best zijn dat ze daar commentaar op heeft gehad inderdaad, vind het zelf best inspirerend aangezien ze nu wel echt flink is aangekomen en dat best lastig is in de fitness industrie - die moeten all year round lean uitzien.
de reden waarom ik zelf jeff en Stephanie chill vind is omdat ze alles wetenschappelijk hebben ondersteund, dat trekt mij zeer :o m’n voorkeur gaat daarom uit naar hun dan een of andere gymbro :p

Ik zou het persoonlijk niet leuk vinden om dingen dusdanig wetenschappelijk te benaderen zoals zij t doen :p. Daarnaast vind ik ook dat Jeff als een mietje traint, ookal zijn z'n lifts/fysiek wel indrukwekkend uiteraard. Maar me no like

Ik zou het persoonlijk niet leuk vinden om dingen dusdanig wetenschappelijk te benaderen zoals zij t doen :p. Daarnaast vind ik ook dat Jeff als een mietje traint, ookal zijn z'n lifts/fysiek wel indrukwekkend uiteraard. Maar me no like
ieder zo z’n voorkeur :) ik kan je wel begrijpen iig. hoe Jeff verder traint heb ik geen uitspraken over, kijk vaker naar Stephanie namelijk en als ik iets kijk van Jeff gaat het meestal over techniek oid :p

#INFLUENCERRRRRRRR

Ik vind het eigenlijk wel een relaxed stel om te volgen. Er zijn niet veel vrouwen die überhaupt "all-in" durfen te gaan dus mijn respect heeft ze.

Veel LB dagen in dat schema. Zou wel goed voor mij zijn hehe...alleen ben ik dan wel 18 uur van huis per week voor een beetje trainen O.o

Ik vind Athlean x wel een leuke club op YouTube. Nippard, mwoah

geen zin om te gaan maar what's new. nog steeds spierpijn van maandag tho dus dat is wel goed.

week 1 - day 2 - lower #2

deadlift

1x4x20
3x4x30
eerste keer dat ik dit doe, doe doorgaans RDL omdat (de keer dat ik DL deed) ik DL belastend vond voor mijn rug. i tried, ging deze keer wel beter want geen bolling in rug en geen last van onderrug mja pussyweights tho :emo: achja, opbouwen vanaf hier dan maar i guess

goblet squat ipv front squat
1x12x4
2x12x8

dumbell hipthrust ipv kneebanded bodyweight hipthrust
1x25x10
1x30x10

seated leg curl
3x12x29 rip in mmc, voel srs altijd mijn kuiten bij deze oefening :emo: idk of ik deze volgende keer nog eens zal doen. zal het wel switchen voor cable pullthrough waarschijnlijk

3x15x40

TOTALE TRAININGSTIJD: 40 min

voelde als de meest nutteloze workout ooit, ook vooral omdat het voor mijn gevoel wat korter duurde. was wel fijn tho om snel klaar te zijn. waar ik wel blij mee was is dat ik ook oprecht ben gaan deadliften, is toch wel een overwinning geweest om dit maar eens uit te voeren in de gym waar ik me niet comfortabel genoeg voel :emo: nu nog gewicht verhogen ofc mja tijd zal ‘t leren. eerste stap is iig gezet :)

Ik vind het eigenlijk wel een relaxed stel om te volgen. Er zijn niet veel vrouwen die überhaupt "all-in" durfen te gaan dus mijn respect heeft ze.

Veel LB dagen in dat schema. Zou wel goed voor mij zijn hehe...alleen ben ik dan wel 18 uur van huis per week voor een beetje trainen O.o
ja precies! vind ik ook :)

ik vind LB doorgaans ook fijner/leuker om te doen dus wat dat betreft zit ik wel goed :D wat mij dit schema ook liet kiezen was omdat het 3x pw is, hoe kan het dan dat jij dan 18 uur van huis bent?
Ik vind Athlean x wel een leuke club op YouTube. Nippard, mwoah
ken ik niet, zal het eens opzoeken :)

Whoo deadlifts:heart:

Fijn toch om eens buiten je comfort zone te trainen?
Na een tijdje lift je ze daar allemaal onder tafel :D.
Gewoon even tijd geven om te wennen aan de oefeningen en sterker te worden :).

geen zin om te gaan maar what's new. nog steeds spierpijn van maandag tho dus dat is wel goed.

week 1 - day 2 - lower #2

deadlift

1x4x20
3x4x30
eerste keer dat ik dit doe, doe doorgaans RDL omdat (de keer dat ik DL deed) ik DL belastend vond voor mijn rug. i tried, ging deze keer wel beter want geen bolling in rug en geen last van onderrug mja pussyweights tho :emo: achja, opbouwen vanaf hier dan maar i guess

goblet squat ipv front squat
1x12x4
2x12x8

dumbell hipthrust ipv kneebanded bodyweight hipthrust
1x25x10
1x30x10

seated leg curl
3x12x29 rip in mmc, voel srs altijd mijn kuiten bij deze oefening :emo: idk of ik deze volgende keer nog eens zal doen. zal het wel switchen voor cable pullthrough waarschijnlijk

3x15x40

TOTALE TRAININGSTIJD: 40 min

voelde als de meest nutteloze workout ooit, ook vooral omdat het voor mijn gevoel wat korter duurde. was wel fijn tho om snel klaar te zijn. waar ik wel blij mee was is dat ik ook oprecht ben gaan deadliften, is toch wel een overwinning geweest om dit maar eens uit te voeren in de gym waar ik me niet comfortabel genoeg voel :emo: nu nog gewicht verhogen ofc mja tijd zal ‘t leren. eerste stap is iig gezet :)

ja precies! vind ik ook :)

ik vind LB doorgaans ook fijner/leuker om te doen dus wat dat betreft zit ik wel goed :D wat mij dit schema ook liet kiezen was omdat het 3x pw is, hoe kan het dan dat jij dan 18 uur van huis bent?

ken ik niet, zal het eens opzoeken :)
Ik zag 2 x upper 4 x lower staan.. of heb ik dat niet goed gelezen? (ben meestal 3 uur van huis per training)

Terug
Naar boven