23/11/19 - workout A
squat
1x5x22,5 eerste rep iets te diep waardoor ik met moeite omhoog kwam, daarna gecorrigeerd bij de volgende reps
1x5x22,5 wel ok-ish, mocht nog wel wat dieper
1x5x22,5 laatste rep met moeite omhoog

wel goeie diepte
1x5x22,5 ging vlotter dan vorige set maar komt doordat ik net parallel ging
1x5x22,5 wel goed
moet mijn rug iets minder hol maken en mijn kont niet naar achteren duwen voor de volgende keer. er zijn geen spiegels dus weet nooit hoe diep ik moet gaan, dus dat zal wel met gewenning nog komen hoop ik.
benchpress
1x5x15 was echt nog even kijken met balans, begin- en eindpositie van elke rep dus niet zo'n geweldige set
1x5x15 barbell kwam tegen rack aan dus toen verloor ik beetje de bar path

1x5x15 wel goed
1x5x15 beste set
1x5x15 veel te snel begonnen na het unracken
over het algemeen gewoon hele snelle reps uitgevoerd, waar ik de volgende keer op moet letten. ook niet echt gelet op ademhaling of mijn beenpositie, eigenlijk alleen op archen/schouders tegen elkaar en de bar path. 15kg ging wel stuk makkelijker dan vorige keer dus daar ben ik wel echt blij om

die lege barbell komt eindelijk in zicht!!!
barbell row
5x5x22,5 ez en lekker
hipthrust - extra
5x5x30
rustig opbouwend zoals de overige oefeningen en eerst beginnen met +5kg elke workout tot de 80 kg denk ik. daarna verhogen met 2,5kg.
trainingstijd: 80 min
ben naar een f4f gegaan in den haag en deze is zoveel fijner dan mijn gym

er was een aparte (afgesloten) plek voor squat/DL, een andere (afgesloten) plek met BP/dumbbells, een hoekje met machines en kabels en nog de vrije zone + cardioapparatuur. was positief verrast, eigenlijk wilde ik alleen vandaag op zaterdag trainen maar denk dat ik dit de volgende keren ook ga doen want ik voelde me ook veel meer op m’n gemak hierzo.
over ‘t algemeen wel goeie workout, ook blij dat ik elk setje heb kunnen filmen zodat ik er feedback op heb kunnen krijgen van
@ProudPizza 
en ook zelf na elke set kon bedenken hoe ik het kon verbeteren. nu al zin in mijn volgende workout!