- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
preciessss...je moet ook je grenzen opzoeken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
preciessss...je moet ook je grenzen opzoeken

Life or death!
goed punt, niet aan gedacht eigenlijk. alhoewel ik soms wel echt t*ring scheef bench dat de schijven er vanaf kunnen vallenAls je wel alleen gaat banken zou ik de clips er niet aan doen![]()

de fail maakt me niet eens zozeer uit, maar het rollen zelf is gewoon pijnlijkmaakt niet uit welk gewicht het is. een fail is nooit leuk en zorgt waarschijnlijk voor een klar op je spieren die nergens lekker voelt.
buiten dat om lekkere progressie aan het maken. misschien iets wijder benchen? maar kan ook aan het beeld liggen. @ProudPizza is natuurlijk coach.

ik bench nu wel wijd genoeg voor mijn gevoel! over 2 weken met de coach trainen, eens kijken wat ze er van vindt 
gainss

nou nou zo kan die wel weer..

ja kut heEn dat is dus de reden waarom ik zelden iemand vraag om te spotten. Zo frustrerend als ze al aan de stang gaan zitten![]()

ja ik zal mijn best doen de volgende keerGewoon goede instructies van tevoren geven aan de spotter, wanneer die moet ingrijpen enz.
Zolang ik dat doe is er vaak geen probleem maar blijft natuurlijk kut dat je er niet vanuit kunt gaan dat mensen fatsoenlijk spotten.
hopelijk heb ik dan wel eens geluk 
Iedere keer als iemand bij mij spot schreeuw/hijg ik “OPROTTEN!!” als ze weer eens te vroeg de vingers eronder zetten, wel goed voor de agressie altijd![]()
ik heb daar totaal geen puf voor lol ja vooral wanneer je je leven voor je ogen ziet flitsen inderdaad

Ik gebruik mn spotters....jawel ik heb er 2, alleen als ik ga maxen
YOLO
wegblijven van falen is het toch? dan maar een vette grinder met @9,9
Failure and beyond is de leven!wegblijven van falen is het toch? dan maar een vette grinder met @9,9
Als je wel alleen gaat banken zou ik de clips er niet aan doen![]()
Vind, zeker voor iemand die net begint, echt niet slim.
Beginners (en gevorderden) benchen vaak niet symmetrisch waardoor de schijven aan één kant steeds verder gaan schuiven, wat de asymmetrie nóg erger maakt.
Plus als je de schijven dan eraf gooit lijkt me dat kut omdat je scheef gaat in je hele lichaam. Liever dan van je afrollen waarbij je niet van links naar rechts alles verdraait.
.Zijn hier veel leden die wat slecht advies geven.
Goed dat jij een goede invloed op onze forumchick hebt.

Dacht zoiets te zien iddZe is nu bezig met oefenen met links ipv rechts. Heeft nog wat tijd nodig
![]()
Toch maar ff gedaan die bench.
En idd gewoon clips gebruiken wat @ProudPizza ook zegt.
Spotter volgende x gewoon vertellen niks te doen tenzij de stang niet omhoog komt. Makkelijker kan t niet.
Jij bencht toch niet?En toch stelen ze elke keer mijn laatste rep als het een grinder is

28/12/19 - workout A - week 6
squat - banded
1x5x20
1x5x35
1x5x35
1x5x35
1x5x35
1x5x35
1x2x40 - voor de lol want benches bezet
geen last van knee cave maar nog niet op diepte helaas dus volgende keer nog maar eens.. moet ook echt wat gecontroleerder zakken want nu ga ik veel te snel omlaag.
bench
1x7x26
1x6x26
dus ik dacht.. ik probeer 27,5 wel even
1x3x27,5 en rep 4 lekker op mijn buik gerold.. auw
1x6x26eerste 5 reps gingen echt makkelijk
toen maar een spotter gevraagd voor de zekerheid...
1x3,8x26 zie onderstaand filmpje
de sticker op mijn gezicht laat heel goed zien hoe ik me voelde wanneer er op het laatste moment ingegrepen werd op rep 4ik had 'm makkelijk zelf kunnen halen..
had nog vantevoren aangegeven dat ik 5 reps ging doen en hij alleen moet ingrijpen wanneer ik ziek hard aan het grinden ben
voortaan ga ik zeggen dat ze alleen moeten ingrijpen wanneer ik naar beneden ga of een paar sec niet meer omhoog kom
barbell row
5x5x30 lkkr
hipthrust - extra
1x5x40
1x2x60
1x2x80
1x4,5x100
ik had het doel om voor het nieuwe jaar nog 100kg te hipthrusten, dus dacht ik probeer het eens uit voor de lol. toch wel gelukt maar volgende keer ga ik toch maar wat lager in gewicht zodat ik volledige reps kan maken met de juiste uitvoering![]()

Ja echt beest is ze!!!!! Ik kan dat confirmen.Voor een k*tspotter zou je m eerder aan de andere kant van de bench verwachten.
Toch maar weer geweest, trainingsbeest!

Doeslief, ik ben vandaag al naar de slachtbank gegaan voor minder.Ja echt beest is ze!!!!! Ik kan dat confirmen.
een kakkerlak![]()
Nou nou, niet overdrijven, zooooo groot is je penis nou ook weer niet.thanks! ja echt vervelenddaardoor wil ik vaak ook gewoon geen spotter vragen..
een ramp is het zeker niet, maar pijnlijk blijft het wel![]()