- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
dankunice basic outfit
zie ik daar een bobbel op je buikje? zijn dat abs?![]()
ik denk m’n uitstekende ribben
sowieso geen abs iig 
dankje smatje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dankunice basic outfit
zie ik daar een bobbel op je buikje? zijn dat abs?![]()
ik denk m’n uitstekende ribben
sowieso geen abs iig 
dankje smatje

maakt niet uit we zitten nog steeds in het bulkseizoendankuik denk m’n uitstekende ribben
sowieso geen abs iig
![]()

+1Wilde je dr al wat over appen maar was het vergeten... Waaeom knikken terwijl je al klaar staat, rip gains
Niet in @Zeenius haar geval
Aangezien haar knie(ën) naar binnen komen en dr een assymetrie zit in een vlak dat je niet van de zijkant kan zien
Voor het zien van diepte en naar voren tuimelen uiteraard zijkant
Wat stom dat jullie daar last van hebben+1
Ik heb er ook last van (knieën naar binnen). Extra abductor werkt helpt goed. Verder Squat ik vaak, sowieso m'n opwarmsets, met een elastiek om m'n benen. Clam shell exercise (even op googlen) helpt ook of zijwaarts stappen met een elastiek om je benen.
HĂ© pik, heb je nou je bericht aangepast?

eerste 5 reps gingen echt makkelijk

thanks! ja echt vervelendMooie training.
Veel spotters snappen er geen ruk van en gaan al op 3 reps voor failure aan die bar zitten rukken.
daardoor wil ik vaak ook gewoon geen spotter vragen..een ramp is het zeker niet, maar pijnlijk blijft het welWat een kutspotter. Dan kun je beter zonder spotter benchen. Met dit gewicht is falen toch geen ramp, gewoon afrollen.

maakt niet uit welk gewicht het is. een fail is nooit leuk en zorgt waarschijnlijk voor een klar op je spieren die nergens lekker voelt.Wat een kutspotter. Dan kun je beter zonder spotter benchen. Met dit gewicht is falen toch geen ramp, gewoon afrollen.
28/12/19 - workout A - week 6
hipthrust - extra
1x5x40
1x2x60
1x2x80
1x4,5x100
ik had het doel om voor het nieuwe jaar nog 100kg te hipthrusten, dus dacht ik probeer het eens uit voor de lol. toch wel gelukt maar volgende keer ga ik toch maar wat lager in gewicht zodat ik volledige reps kan maken met de juiste uitvoering![]()

Doe ik bewust wel.Als je wel alleen gaat banken zou ik de clips er niet aan doen![]()
Ik ook. Zo vlug mogelijk dood gaan is het doel!
Waarom?