MuscleMeat

Cutting with Zeenius 🤰🏻

• Topic Starter Topic Starter
Wilde je dr al wat over appen maar was het vergeten... Waaeom knikken terwijl je al klaar staat, rip gains :(

Niet in @Zeenius haar geval :)
Aangezien haar knie(ën) naar binnen komen en dr een assymetrie zit in een vlak dat je niet van de zijkant kan zien
Voor het zien van diepte en naar voren tuimelen uiteraard zijkant
+1

Ik heb er ook last van (knieën naar binnen). Extra abductor werkt helpt goed. Verder Squat ik vaak, sowieso m'n opwarmsets, met een elastiek om m'n benen. Clam shell exercise (even op googlen) helpt ook of zijwaarts stappen met een elastiek om je benen.

+1

Ik heb er ook last van (knieën naar binnen). Extra abductor werkt helpt goed. Verder Squat ik vaak, sowieso m'n opwarmsets, met een elastiek om m'n benen. Clam shell exercise (even op googlen) helpt ook of zijwaarts stappen met een elastiek om je benen.
Wat stom dat jullie daar last van hebben

• Wow
Waarderingen: BB_
28/12/19 - workout A - week 6

squat
- banded
1x5x20
1x5x35
1x5x35
1x5x35
1x5x35
1x5x35
1x2x40 - voor de lol want benches bezet :o

geen last van knee cave maar nog niet op diepte helaas dus volgende keer nog maar eens.. moet ook echt wat gecontroleerder zakken want nu ga ik veel te snel omlaag.

bench
1x7x26
1x6x26
dus ik dacht.. ik probeer 27,5 wel even :o
1x3x27,5 en rep 4 lekker op mijn buik gerold.. auw :(
1x6x26 :dunno: eerste 5 reps gingen echt makkelijk
toen maar een spotter gevraagd voor de zekerheid...
1x3,8x26 door een kut spotter die ingreep op de 4e rep terwijl ik het makkelijk kon halen:o

barbell row
5x5x30 lkkr

hipthrust - extra
1x5x40
1x2x60
1x2x80
1x4,5x100 :p
ik had het doel om voor het nieuwe jaar nog 100kg te hipthrusten, dus dacht ik probeer het eens uit voor de lol. toch wel gelukt maar volgende keer ga ik toch maar wat lager in gewicht zodat ik volledige reps kan maken met de juiste uitvoering :p

Laatst bewerkt:
Mooie training.:)

Veel spotters snappen er geen ruk van en gaan al op 3 reps voor failure aan die bar zitten rukken.

Wat een kutspotter. Dan kun je beter zonder spotter benchen. Met dit gewicht is falen toch geen ramp, gewoon afrollen.

Als je wel alleen gaat banken zou ik de clips er niet aan doen :P

Wat een kutspotter. Dan kun je beter zonder spotter benchen. Met dit gewicht is falen toch geen ramp, gewoon afrollen.
maakt niet uit welk gewicht het is. een fail is nooit leuk en zorgt waarschijnlijk voor een klar op je spieren die nergens lekker voelt.

buiten dat om lekkere progressie aan het maken. misschien iets wijder benchen? maar kan ook aan het beeld liggen. @ProudPizza is natuurlijk coach.

28/12/19 - workout A - week 6

hipthrust
- extra
1x5x40
1x2x60
1x2x80
1x4,5x100 :p
ik had het doel om voor het nieuwe jaar nog 100kg te hipthrusten, dus dacht ik probeer het eens uit voor de lol. toch wel gelukt maar volgende keer ga ik toch maar wat lager in gewicht zodat ik volledige reps kan maken met de juiste uitvoering :p
:peachy: :peachy: :peachy:
#Mannenbillen

En dat is dus de reden waarom ik zelden iemand vraag om te spotten. Zo frustrerend als ze al aan de stang gaan zitten :scold:

Gewoon goede instructies van tevoren geven aan de spotter, wanneer die moet ingrijpen enz.
Zolang ik dat doe is er vaak geen probleem maar blijft natuurlijk kut dat je er niet vanuit kunt gaan dat mensen fatsoenlijk spotten.

Iedere keer als iemand bij mij spot schreeuw/hijg ik “OPROTTEN!!” als ze weer eens te vroeg de vingers eronder zetten, wel goed voor de agressie altijd :roflol:

Idd, thuis nooit spotters, maar zo af en toe wel eens met collega’s of neefjes in de gym

Terug
Naar boven