Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.710
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ik begon op 10kg ja, met een speciale bar. dus in 7 weken +17,5kg als je het zo zegt, al ging die eerste +10kg wel makkelijkZie je nou, je bent al 7,5kg omhoog gegaan met je bench! (Meer zelfs, dacht me te herinneren dat je eerst met een speciale bar deed?)![]()
maar nu zal het zeker slomer gaan
Weet je zeker dat het jongens waren?was wel mooi want naast mij waren jongens aan het squatten met 30kg dus was leuk om te zien dat ik bijna dat gewicht bench![]()
Ja train jij in dezelfde sportschool als @ThuggishRuggish en @Robin. Gezellig hoorhaha ik begon op 10kg ja, met een speciale bar. dus in 7 weken +17,5kg als je het zo zegt, al ging die eerste +10kg wel makkelijkmaar nu zal het zeker slomer gaan
was wel mooi want naast mij waren jongens aan het squatten met 30kg dus was leuk om te zien dat ik bijna dat gewicht bench![]()
moet je ff een stoot van mn lul? kort dik ventjeJa train jij in dezelfde sportschool als @ThuggishRuggish en @Robin. Gezellig hoor

Haha, dan moet je ze eens op deze manier doen. Dan lig ik 5 minuten huilend op de grond:Doe jij ook bulgarian split squats omdat je ze zo fijn vindt maar tegelijkertijd tijdens de sets ook altijd denkt: ik wil niet meer?
Die dropsets en isoholds maken 'm killing. Dat soort oefeningen op een hogere reprange zijn sowieso killing. Voor stabiliteit kun je beter normale Bulgarian splits doen, maar deze is echt nice voor de afwisseling (of als je één van de Mountain Dog programma's van John Meadows volgt).
bedankt he. Ik vind lunges al lopend veel beterHeb altijd zo’n hekel aan die gasten die dan met 2 dumbels demonstratief door de hele gym lopen te paraderen. Gewoon poot op de bank en doorzakken maar.

In welk opzicht?
Als ik lunges doe zet ik mijn voeten niet meer naast elkaar maar zet ineens die andere al verder, dus staan constant onder spanning.
Mooie eerste training van het jaar. Dat belooft veel goed.
Haha, dan moet je ze eens op deze manier doen. Dan lig ik 5 minuten huilend op de grond:
Als ze niet zover weg woonde dan ging ik daar zeker trainen.Ja train jij in dezelfde sportschool als @ThuggishRuggish en @Robin. Gezellig hoor

fixedAls ze niet zover weg woonde dan ging ik daar zeker kijken.
tenminste nog iemand die ik eruit lift 

Ok boomerHeb altijd zo’n hekel aan die gasten die dan met 2 dumbels demonstratief door de hele gym lopen te paraderen. Gewoon poot op de bank en doorzakken maar.