AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Zie je nou, je bent al 7,5kg omhoog gegaan met je bench! (Meer zelfs, dacht me te herinneren dat je eerst met een speciale bar deed?) ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zie je nou, je bent al 7,5kg omhoog gegaan met je bench! (Meer zelfs, dacht me te herinneren dat je eerst met een speciale bar deed?) ;)
haha ik begon op 10kg ja, met een speciale bar. dus in 7 weken +17,5kg als je het zo zegt, al ging die eerste +10kg wel makkelijk :p maar nu zal het zeker slomer gaan

was wel mooi want naast mij waren jongens aan het squatten met 30kg dus was leuk om te zien dat ik bijna dat gewicht bench :p

Gewoon lekker zo doorgaan. It's a marathon, not a sprint. :hedbang:

Graag iets langzamer progressie maken, ik wil sterker blijven dan jou.

haha ik begon op 10kg ja, met een speciale bar. dus in 7 weken +17,5kg als je het zo zegt, al ging die eerste +10kg wel makkelijk :p maar nu zal het zeker slomer gaan

was wel mooi want naast mij waren jongens aan het squatten met 30kg dus was leuk om te zien dat ik bijna dat gewicht bench :p
Ja train jij in dezelfde sportschool als @ThuggishRuggish en @Robin. Gezellig hoor

Mooie eerste training van het jaar. Dat belooft veel goed. :woot:
Doe jij ook bulgarian split squats omdat je ze zo fijn vindt maar tegelijkertijd tijdens de sets ook altijd denkt: ik wil niet meer :bang::janken:?
Haha, dan moet je ze eens op deze manier doen. Dan lig ik 5 minuten huilend op de grond:

Zo doe ik ze idd ik noem het stationairy lunges

• Like
Waarderingen: BB_
Heb altijd zo’n hekel aan die gasten die dan met 2 dumbels demonstratief door de hele gym lopen te paraderen. Gewoon poot op de bank en doorzakken maar.

Zo doe ik ze idd ik noem het stationairy lunges
Die dropsets en isoholds maken 'm killing. Dat soort oefeningen op een hogere reprange zijn sowieso killing. Voor stabiliteit kun je beter normale Bulgarian splits doen, maar deze is echt nice voor de afwisseling (of als je één van de Mountain Dog programma's van John Meadows volgt).

Als ik lunges doe zet ik mijn voeten niet meer naast elkaar maar zet ineens die andere al verder, dus staan constant onder spanning.
En als laatste set van 20 stappen blijf ik altijd door m'n knieen gezakt, voelt ook zéér lekker

Mooie eerste training van het jaar. Dat belooft veel goed. :woot:

Haha, dan moet je ze eens op deze manier doen. Dan lig ik 5 minuten huilend op de grond:

Ik doe ze zo. Met 2x20 kilo kettlebells.

wel pittig, vooral als je eerst gesquat hebt.

Terug
Naar boven