AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Tssssrk, een training zonder cardio is geen training eh. Op zijn minst even hartslag goed omhoog als warmup...

Even serieus, je hoeft echt geen 10 km in een uur te kunnen lopen. Maar met een kloteconditie heb je weinig werkvermogen en kun je niet echt serieus hard trainen.

Even serieus, je hoeft echt geen 10 km in een uur te kunnen lopen. Maar met een kloteconditie heb je weinig werkvermogen en kun je niet echt serieus hard trainen.
Als powerlifter zijnde moet je ook geen supersets knallen en soms trainen tot failure met dropsets en weet ik veel wat allemaal.
5x5 met een paar minuten pauze is makkelijk te doen, zelf voor iemand zonder conditie

• Topic Starter Topic Starter
Conditie is nergens voor nodig doe ik ook niet aan.
samen dik worden! :piggy:
Oké, ik dacht dat jij hardlopen ook wel leuk vond. Verkeerd gelezen dus . Waar dacht jij dan aan? :thinking:
meh, heb het gedaan maar leuk vond ik het niet echt

hater..
:dunno:
Komt omdat je thick aan het worden bent :heart:
:peachy:

Zeenius heeft wel een p**mel en een snor, dus geen leugen
jij kan het weten :eyebrow:
Tssssrk, een training zonder cardio is geen training eh. Op zijn minst even hartslag goed omhoog als warmup...
ik loop 10 min of fiets 2,5km naar de gym en daarna doe ik een paar min stretches, staat er ook altijd bij :p dus wat dat betreft krijg ik mijn hartslag inderdaad wel goed omhoog (165 bpm:o)

samen dik worden! :piggy:
meh, heb het gedaan maar leuk vond ik het niet echt

hater..
:dunno:
:peachy:

jij kan het weten :eyebrow:

ik loop 10 min of fiets 2,5km naar de gym en daarna doe ik een paar min stretches, staat er ook altijd bij :p dus wat dat betreft krijg ik mijn hartslag inderdaad wel goed omhoog (165 bpm:o)

Zolang je maar regelmatig een beetje hogere hartslag hebt is dat al prima. Hoeft niet op dezelfde dag ook. Ik weet niet hoe hard je fietst, maar 165 vind ik heel hoog op de fiets ;)

• Like
Waarderingen: LM
  • Topic Starter Topic Starter
Zolang je maar regelmatig een beetje hogere hartslag hebt is dat al prima. Hoeft niet op dezelfde dag ook. Ik weet niet hoe hard je fietst, maar 165 vind ik heel hoog op de fiets ;)
dat krijg ik niet na lopen of fietsen, maar na dynamische stretches

afgelopen 2 trainingen:

5C4642C7-A2F2-4D29-998B-11FF44D560CA.jpeg
5BB9AD7A-3C60-44DF-B0F7-946C920A9F49.jpeg

Van cardio krijgt ze nog een plattere kont dan ze al heeft volgens jou
1. Volgens jou heeft ze een platte kont;
2. Een platte kont komt door gebrek aan krachttraining, niet door cardio;
3. Helaas hebben hardloopsters vaak slechtere billen en doen fitgirls niet aan hardlopen, FML;
4. De stairclimber schijnt eea met elkaar te kunnen verbinden.

EDIT: 1. Klopt niet, stop de tijd.

EDIT 2: LISS kan enorm helpen bij een betere conditie, hartslag herstel tussen de sets etc., hardlopen en/of row ergometer heeft mijn persoonlijke voorkeur.

Laatst bewerkt:
Knappe stretches!

Wel gezellig hier, lekker praten over wat TS allemaal verkeerd doet en wat er allemaal verkeerd is aan het lichaam van TS.
Edit: maar ik lees wel mee :popcorn:.

Yeahhh lekker PR's knallen!! Conditie is overrated hoor, als je nog je eten kan eten en je sets van 5 kan afmaken zonder rust te moeten nemen om op adem te komen is het niet erg :p Gym muziek is the worst tho.... Flexin' on them hoes wit' the airpods

Wel gezellig hier, lekker praten over wat TS allemaal verkeerd doet en wat er allemaal verkeerd is aan het lichaam van TS.
Edit: maar ik lees wel mee :popcorn:.
De grap is redelijk uitgemolken en word langzaam ook irritant. Er zijn nou eenmaal wat ecto’s hier die graag blijven doorgaan over hetzelfde. Zeg maar degene met de meeste post per dag en de slechtste fysieke...

Terug
Naar boven