ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Echte vent idd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echte vent idd
Waarschijnlijk minimensjes met strongman ambitie.ik twijfel een beetje, waren wel midgets van 1,60m.
Van cardio krijgt ze nog een plattere kont dan ze al heeft volgens jou. Dus lekker cardio skippen!! Build that bootyTssssrk, een training zonder cardio is geen training eh. Op zijn minst even hartslag goed omhoog als warmup...

Bs. Van cardio word je fit en energiek en kun je harder trainen!Van cardio krijgt ze nog een plattere kont dan ze al heeft volgens jou. Dus lekker cardio skippen!! Build that booty![]()
Als powerlifter zijnde moet je ook geen supersets knallen en soms trainen tot failure met dropsets en weet ik veel wat allemaal.Even serieus, je hoeft echt geen 10 km in een uur te kunnen lopen. Maar met een kloteconditie heb je weinig werkvermogen en kun je niet echt serieus hard trainen.
samen dik worden!Conditie is nergens voor nodig doe ik ook niet aan.

meh, heb het gedaan maar leuk vond ik het niet echtOké, ik dacht dat jij hardlopen ook wel leuk vond. Verkeerd gelezen dus . Waar dacht jij dan aan?![]()
hater..

jij kan het wetenZeenius heeft wel een p**mel en een snor, dus geen leugen
Tssssrk, een training zonder cardio is geen training eh. Op zijn minst even hartslag goed omhoog als warmup...
ik loop 10 min of fiets 2,5km naar de gym en daarna doe ik een paar min stretches, staat er ook altijd bijEven serieus, je hoeft echt geen 10 km in een uur te kunnen lopen. Maar met een kloteconditie heb je weinig werkvermogen en kun je niet echt serieus hard trainen.
dus wat dat betreft krijg ik mijn hartslag inderdaad wel goed omhoog (165 bpm
)samen dik worden!
meh, heb het gedaan maar leuk vond ik het niet echt
hater..
jij kan het weten
ik loop 10 min of fiets 2,5km naar de gym en daarna doe ik een paar min stretches, staat er ook altijd bijdus wat dat betreft krijg ik mijn hartslag inderdaad wel goed omhoog (165 bpm
)

dat krijg ik niet na lopen of fietsen, maar na dynamische stretchesZolang je maar regelmatig een beetje hogere hartslag hebt is dat al prima. Hoeft niet op dezelfde dag ook. Ik weet niet hoe hard je fietst, maar 165 vind ik heel hoog op de fiets![]()
1. Volgens jou heeft ze een platte kont;Van cardio krijgt ze nog een plattere kont dan ze al heeft volgens jou
Helemaal nietssss.Wel gezellig hier, lekker praten over wat TS allemaal verkeerd doet en wat er allemaal verkeerd is aan het lichaam van TS.
Edit: maar ik lees wel mee.
EchtAls powerlifter zijnde moet je ook geen supersets knallen en soms trainen tot failure met dropsets en weet ik veel wat allemaal.
5x5 met een paar minuten pauze is makkelijk te doen, zelf voor iemand zonder conditie

Jij bent ook geen powerlifter meer he! Jij bent gewoon een brok power
10 km in een uur ? Ren jij achteruit ofzo?Even serieus, je hoeft echt geen 10 km in een uur te kunnen lopen. Maar met een kloteconditie heb je weinig werkvermogen en kun je niet echt serieus hard trainen.
De grap is redelijk uitgemolken en word langzaam ook irritant. Er zijn nou eenmaal wat ecto’s hier die graag blijven doorgaan over hetzelfde. Zeg maar degene met de meeste post per dag en de slechtste fysieke...Wel gezellig hier, lekker praten over wat TS allemaal verkeerd doet en wat er allemaal verkeerd is aan het lichaam van TS.
Edit: maar ik lees wel mee.