ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Nee ik wou die dag gewoon de 30 aantikken alles lopend gedaan. Normaal zit ik 10 tot uitschieters 15k.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik wou die dag gewoon de 30 aantikken alles lopend gedaan. Normaal zit ik 10 tot uitschieters 15k.
Oké jij bent de beste.

Sorry ik had het verhaal niet gelezen.Oké jij bent de beste.
Ik heb gewoon gelopen en 30k over de dag verspreid. Omdat ik dat gewoon wou doen soort van uitdaging. JIJ hebt een marathon gelopen dus ja. Plus dat is voor @Zeenius ook geen reële uitdaging? Want daar ging het in eerste instantie ook om. Jij bebt nu gewoon je e penis aan het strelen met die post. Nou fijne zondag Bertos![]()
Kan gebeuren Bert ik lees ook wel is over dingen heen.

matige nacht qua stappen. vaak op één plekkie gestaan waardoor ik dus geen stappen heb gemaakt.

Pfu dat jij zo kan lopen onder de test injecties.
voor de fans; 4 januari vs vandaag. 5,5 week verschil en 2kgik ga nooit meer bulken zonder te tracken
![]()

2016 ofzo is dat. Niemand met zijn gewicht postuur nu loopt datPfu dat jij zo kan lopen onder de test injecties.
Ik kreeg altijd massive kuiten pomp dat ik na 2-3km niet meer verder kon.
Geen last van?

A State of Trance.
Soort van gezellige grote cut-bijeenkomst.
mogen kiezen wat de volgende peiling is
wowow en dat voor iemand die wel past bij het leeftijdsdoelgroep
nou nou nou, ik was gewoon nuchter hoor!
elk rondje is anders hèSoort van gezellige grote cut-bijeenkomst.
Ging ik vroeger ook naartoe hoor, rondjes lopen.
haha volgens mij ben ik totaal niet anoniem meer hier sinds het forum chick contest en heb sindsdien ook wel een aantal fotos gepost zelfsWauw, had nog niet eerder een foto van je gezien... Toch maar eens wat beter op gaan letten![]()

haha volgens mij ben ik totaal niet anoniem meer hier sinds het forum chick contest en heb sindsdien ook wel een aantal fotos gepost zelfs![]()

sorry ben allochtoon dan gebeurt dat soms‘De leeftijdsdoelgroep’. Maar inderdaad joh, ik ben al bijna dood.
en ik bedoelde gewoon dat trance toch wel meestal voor 40+ers is. ben een keer naar een trance feest gegaan en toen waren er welgeteld 5 mensen ofzo <30 jaar incl mezelf
toch wel apart om te zien maar maakte het niet minder leuk 
hahaha, als je vanaf nu blijft volgen zal dat wel goed moeten komenHet ligt ook niet aan jou, maar aan mij, ik moet gewoon beter opletten![]()

De, het, die, deze, dit, dat blijft lastig als je als kind niet voldoende Nederlands hebt gesproken thuis.sorry ben allochtoon dan gebeurt dat somsen ik bedoelde gewoon dat trance toch wel meestal voor 40+ers is. ben een keer naar een trance feest gegaan en toen waren er welgeteld 5 mensen ofzo <30 jaar incl mezelf
toch wel apart om te zien maar maakte het niet minder leuk
hahaha, als je vanaf nu blijft volgen zal dat wel goed moeten komen![]()