XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

De, het, die, deze, dit, dat blijft lastig als je als kind niet voldoende Nederlands hebt gesproken thuis.

Jaja, ik ben bij de eerste trance energy geweest. Maar ook ‘underground’. Toen gabber nog cool was. Lang geleden dus. Toen je nog pillen kon testen op feestjes.
Kan dat tegenwoordig niet meer dan?

Ze hebben natuurlijk liever dat er mensen omvallen doordat ze vervuilde teringzooi gebruiken. Stichting Jellyneck was vroeger altijd present.
Yip. Van mij mogen ze alles legaliseren, zolang het niet al te schadelijk is. Zolang roken mag zal er weinig zijn dat ongezonder is.

Vond t dit jaar wel meevallen met de milfs.

Elk jaar meer jonger publiek. Desondanks zeker genoten

Yip. Van mij mogen ze alles legaliseren, zolang het niet al te schadelijk is. Zolang roken mag zal er weinig zijn dat ongezonder is.
Als ze alles legaliseren is het hek wel van de dam. Dan komt heel Europa (en de rest van de wereld) hierheen en ik vraag me af hoe dat gereguleerd gaat worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.150
17/2/20 - workout A - week 14 dag 1

~1 uur treinen
~1 uur chillings met lieve @ProudPizza :heart:
~2 min naar gym lopen
~2 min m’n benen opwarmen

squat
1x8x20
1x5x30
1x5x43,5
1x5x43,5
1x5x43,5
1x5x43,5
1x5x43,5

diepte ver te zoeken en m’n heup deed pijn haha gr

bench
1x8x20
1x2x32,5
1x5x31
1x5x31
1x5x31
1x5x31
overgegaan naar wijdere grip:
1x2x31
1x3x31

ziet er meer gecontroleerd uit maar vind het wel zwaarder aanvoelen dus volgende keer proberen met 30 waarschijnlijk :)

verder vond ik de overige sets best ruk gaan qua uitvoering

barbell row
1x8x20
1x5x32,5 toch iets te veel, geen volledige rom
1x5x30
1x5x30
1x5x30
1x5x30

leg raises - thuis
1x15
1x12
1x12

totale trainingstijd: 2u15m

gekozen voor deze workout (terwijl B op de planning stond) gezien m’n heup echt rip is en DL daar niet bij ging helpen. vandaag begonnen met cutten @2000 kcal. ook nog >10k stappen gehad en wat gefietst. morgen meten om het startpunt te zien en einde bulk :bang:

• #1.152
metingen
Screenshot 2020-02-18 at 09.32.34.png

pretty decent denk ik :dunno: vooral benieuwd waar ik op uit kom na de cut :)
eigenlijk best mooi ook dat ik vorig jaar begin maart ben geeindigd met de cut en ik dit jaar dan ook wel rond die tijd ga stoppen. kan ik goed vergelijken wat een jaar mij gebracht heeft :D

dank vrind. allang blij dat ik een training heb kunnen neerzetten na afgelopen zaterdag :roflol:

:D :D :D Zin in morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:peachy:

metingen
Screenshot 2020-02-18 at 09.32.34.png

pretty decent denk ik :dunno: vooral benieuwd waar ik op uit kom na de cut :)
eigenlijk best mooi ook dat ik vorig jaar begin maart ben geeindigd met de cut en ik dit jaar dan ook wel rond die tijd ga stoppen. kan ik goed vergelijken wat een jaar mij gebracht heeft :D

dank vrind. allang blij dat ik een training heb kunnen neerzetten na afgelopen zaterdag :roflol:

De bulk is je goed afgegaan, idd wel altijd spannend wat er na de cut weer van overblijft. Maar tot dusver ziet er goed uit :thumbs:

• #1.157
In!

Terug
Naar boven