Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo enthousiast?vind ik de normaalste zaak van de wereld ,bij elk apparaat ,hoewel sommige bij deze vraag reageren alsof ik voorstel om ze anaal te nemen![]()
Of dat ze zeggen “nog 3” en dan na een al weg gaan omdat ze de druk niet aan kunnen haha
Ik vind dat ook prima. Maar bij mijn gym zijn er ook wel veel van ‘cool t-shirt aan en vooral ouwehoeren-niet-trainen-en-de-bench-bezet-houden ‘ types.vind ik de normaalste zaak van de wereld ,bij elk apparaat ,hoewel sommige bij deze vraag reageren alsof ik voorstel om ze anaal te nemen![]()

dit is heel herkenbaarja maar waarom zou ik met meer reps opwarmen, dan gebruik ik toch m’n energie wat ik nodig heb voor m’n werksets?Meer volume maar telkens weer opwarmen met 5 reps crew want stronglifts
vind 8-10 reps met alleen de bar al genoeg daarvoor 
vind het pijnlijkste nog wanneer ze met een slechte form squatten of benchen. dus kwart reps meestalEens hoor. Ze moeten gvd opzouten uit mijn powerrack als ik wil squatten. En de bench bezet houden heb ik sl helemaal een hekel aan. En de 1,25 kg plates zijn mijn!
Vandaag trouwens eindelijk een normaal type. Die wilde wel even om en om benchen. Was nog gezellig ook.
en dan dat moeten aanzien 
haha ik moet ook vaak gewoon zoeken naar schijven, die rust tel ik niet eens mee want ik beweeg gewoonDie 1,25KG schijven zijn altijd zoek bij mijn gym. Soms zo lang opzoek dat ik een flinke rust heb gepakt![]()

kijken ze dan bang of waar maak je dat op uit?hoewel sommige bij deze vraag reageren alsof ik voorstel om ze anaal te nemen![]()
dat ben ikOf dat ze zeggen “nog 3” en dan na een al weg gaan omdat ze de druk niet aan kunnen haha

Ik zou ze goed in de gaten houden, zijn vast mensen die dat handig vinden om even te gebruiken.Even serieus, ik heb dus een set microplates besteld; 1 0,5 en 0,25 kilo. Niemand meer die ze voor me wegkaapt.

Die 30kg squat 'fit'girls zijn minstens even schuldig aan staren, je moet maar eens goodmorningen. Heb je zo kudde van 5 broekkies achter je.dat ze heel spastisch reageren
ik merk ook wel vaak dat ze niet gewend zijn als iemand voorstelt dat ze wel even tussendoor mogen
(nu is de basic Fit ook wel een bonte verzameling van asocialen, bontkraagjes ,breedlopers,kneusjes en een enkele serieuze sporter,
ik zou daar als vrouw zijnde niet graag trainen of je moet er van houden dat 10tallen uitgehongerde blikken je overal volgen)
ik train bij de fit4free dus dat is niet veel beter, snap je me nu wanneer ik zeg dat ik sommige dingen gewoonweg niet durf uit te voeren daar?dat ze heel spastisch reageren
ik merk ook wel vaak dat ze niet gewend zijn als iemand voorstelt dat ze wel even tussendoor mogen
(nu is de basic Fit ook wel een bonte verzameling van asocialen, bontkraagjes ,breedlopers,kneusjes en een enkele serieuze sporter,
ik zou daar als vrouw zijnde niet graag trainen of je moet er van houden dat 10tallen uitgehongerde blikken je overal volgen)

urgh ik heb echt haat aan zulke meiden, die verpesten het ook wel voor meiden die wel serieus komen trainenDie 30kg squat 'fit'girls zijn minstens even schuldig aan staren, je moet maar eens goodmorningen. Heb je zo kudde van 5 broekkies achter je.
Probeer dan nog maar eens aan die muscle mind connectie te denken als je meer moeite moet gebruiken om je paal weg te denken.
Ze zouden een basic fit males only moeten openen.
#metoo

ik train bij de fit4free dus dat is niet veel beter, snap je me nu wanneer ik zeg dat ik sommige dingen gewoonweg niet durf uit te voeren daar?
urgh ik heb echt haat aan zulke meiden, die verpesten het ook wel voor meiden die wel serieus komen trainen![]()
Vind het sws raar dat er een womens only bestaat uberhaupt em geen mens only. Talking about sexisme en dat mannen en vrouwen “gelijk” zijnDie 30kg squat 'fit'girls zijn minstens even schuldig aan staren, je moet maar eens goodmorningen. Heb je zo kudde van 5 broekkies achter je.
Probeer dan nog maar eens aan die muscle mind connectie te denken als je meer moeite moet gebruiken om je paal weg te denken.
Ze zouden een basic fit males only moeten openen.
#metoo
in een hardcore gym zitten de vrouwen zo erg aan de anabolen dat het geen vrouwen meer zijn :$In een hardcore gym trainen de vrouwen in herenkleding![]()
![]()
inb4 “ik ben Bert”als iemand andere suggesties heeft dan hoor ik het ook graag!
sorry @BertUhhhhh f**k Off!!! & I'm training!!!lief dagboek,
coach vindt dat ik squatschoenen moet aanschaffen. ik zag dat er een mogelijkheid is om tekst op de schoenen te zetten, zonder bijbetaling, dus ik dacht: leuk!!!
nu heb ik wel een aantal tekstjes verzonnen maar ik kom er niet zo goed uit. ik wil over een paar dagen een poll aanmaken om te kijken welke de meeste stemmen krijgt en dan zal ik die aanschaffen (ja, echt). hier zijn mijn ideetjes:
als iemand andere suggesties heeft dan hoor ik het ook graag!
- STRONK WOMAN
![]()
- LIVE LOVE LAUGH LIFT
![]()
- TOO STRONK TO HANDLE
![]()
- SQUAT GAME ON POINT
![]()
- THE SKY IS THE LIMIT
![]()
grtZ