- Waardering
- 12.701
aferin lan!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pics or it didn't happen.lief dagboek,
70,7kg vandaag dus 70kg is bijna in zicht. m’n broek zakt de hele tijd af dus the cut is riel
Die moest ik opzoeken . Biraz Türkce biliyorum.
ewaaa bert van de buurt, mlih?Teşekkürler. Pfff, waar heb jij ABN geleerd... ow wacht.
hek nie

i know nothing...
die zijn echt nice jaDie choc chip koekjes zijn zoooooo lekker... Laatst in 1 dag zo'n heel pak weg gewerkt![]()

ewaaa bert van de buurt, mlih?
hek nie
i know nothing...
die zijn echt nice ja![]()
HI, die legging heb ik ooknet nog even naar m’n DL video’s gekeken en vond dit wel een mooie actiefoto. baby tricep in the building
Bekijk bijlage 481651

)
wowie
inb4 vrAaG daN oF jE mEe kAn doEn oF hoEvEel seTjeS noGToevallig altijd de laatsteHoeveel setjes nog en dan er naast gaan zitten crew
De hel, dat zijn de andere mensen die trainen!29/2/20 - week 1 - dag 3
~ 10 min naar gym lopen
~ 3:30 min stretch
squat
> er was boven mij een fucking lek ofzo waardoor er steeds water op mij druppelde gvd
1x8x20
1x5x30
1x5x41
1x5x41
1x5x41
1x5x41 voeten iets meer naar buiten geroteerd, voelde t*ring zwaar aan maar wel dieper gegaan hierdoor
1x5x41 kapot
haha ik moest 3 setjes doen maar fucking stronglifts zit in mijn hoofd he dus 5x5 gedaan lol gr
> moest hierna benchen maar bezet dus ben maar verder gegaan met de rest :s
barbell row
1x10x20
1x5x30
1x5x30
1x5x30
dat ging snel
> bench nog steeds bezet was (er is er maar een)
romanian deadlift
1x10x20
1x8x32,5
1x8x32,5
1x8x32,5
zolang niet meer gedaan, gotta love de neukbeweging <3
> EINDELIJK kunnen benchen
bench
1x10x20
1x5x30 mm voelde niet lkkr aan met shirt dus shirt uit shirt uit!!!!!!
1x5x30
1x5x30 lel rekt kreeg het niet meer goed gerackt dus een einde hoger gerackt dan de ander en een jongen zag dat maar toen ik hem aankeek keek die weg hahaha
> kabel dingetje bezet dus kon geen facepull doen
abdominal crunch machine
3x12x20
> nog steeds fucking kabels bezet en had echt geen zin meer
facepull
skipppppp mihihihihi
totale trainingstijd: 1u17mwowie
~ 10 min door winkelcentrum lopen
~ 10 min naar huis lopen
wat een kut training zeg, zo t*fus druk ook in de gym ik was echt verbaasd want ik dacht door corona dat mensen juist minder contact zouden willen maken met anderen maar nope blijkbaar is iedereen aan het trainen voor een zombie apocalypse ofzo man man man. ja was echt niet leuk en de inner autist van me vond het ook niet leuk dat ik niet gelijk kon benchen na squatinb4 vrAaG daN oF jE mEe kAn doEn oF hoEvEel seTjeS noG
/rant
groetjes van Z
Hoeveel setjes nog en dan er naast gaan zitten crew
Zo was er bij mij een jongen vanochtendHoeveel setjes nog en dan er naast gaan zitten crew
. "Dan dacht ik wel even" en hij ging gewoon zitten en dat gsm'en
.Zo ben ik ook, als ik in m'n hoofd heb dat ik eerst oefening A moet doen voor oefening B, dan wacht ik ook.Zo was er bij mij een jongen vanochtend. "Dan dacht ik wel even" en hij ging gewoon zitten en dat gsm'en
.