- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oeps - f**k OFF druist in tegen de personalisatierichtlijnen. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice voor meer info.
jammer weer ditpast niet helaas, ook al doe ik 4ever
yeah buddy

Oeps - f**k OFF druist in tegen de personalisatierichtlijnen. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice voor meer info.
jammer weer dit
past niet helaas, ook al doe ik 4ever

Oeps - SHUT UP druist in tegen de personalisatierichtlijnen. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice voor meer info.
Shut up is ook echt een vreselijk scheldwoordOeps - SHUT UP druist in tegen de personalisatierichtlijnen. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice voor meer info.
:s
stop eens met schelden allemaal!!
Maar hoezo past dit niet dit zijn minder letters dan opties die jij hebt gegeven in het originele bericht?
spatie telt ook mee en het is 10 karakters per kantMaar hoezo past dit niet dit zijn minder letters dan opties die jij hebt gegeven in het originele bericht?
leuk! toegevoegd
ik geef toe dat ik wel een gekkie ben, überhaupt dat ik zulke teksten in overweging neem. maar dit is wel een stapje hoger voor mij als ik dit aan ga doen in de gym

Voor redenen die totaal niet zijn gerelateerd aan mijn nickname stem ik voor 1. of 3.lief dagboek,
coach vindt dat ik squatschoenen moet aanschaffen. ik zag dat er een mogelijkheid is om tekst op de schoenen te zetten, zonder bijbetaling, dus ik dacht: leuk!!!
nu heb ik wel een aantal tekstjes verzonnen maar ik kom er niet zo goed uit. ik wil over een paar dagen een poll aanmaken om te kijken welke de meeste stemmen krijgt en dan zal ik die aanschaffen (ja, echt). hier zijn mijn ideetjes:
als iemand andere suggesties heeft dan hoor ik het ook graag!
- STRONK WOMAN
![]()
- LIVE LOVE LAUGH LIFT
![]()
- TOO STRONK TO HANDLE
![]()
- SQUAT GAME ON POINT
![]()
- THE SKY IS THE LIMIT
![]()
- GET BIG OR DIE TRYING by @Simsalabimmusclesforsewin
![]()
grtZ

Ik zou die “or” op de andere voet zettenlief dagboek,
coach vindt dat ik squatschoenen moet aanschaffen. ik zag dat er een mogelijkheid is om tekst op de schoenen te zetten, zonder bijbetaling, dus ik dacht: leuk!!!
nu heb ik wel een aantal tekstjes verzonnen maar ik kom er niet zo goed uit. ik wil over een paar dagen een poll aanmaken om te kijken welke de meeste stemmen krijgt en dan zal ik die aanschaffen (ja, echt). hier zijn mijn ideetjes:
als iemand andere suggesties heeft dan hoor ik het ook graag!
- STRONK WOMAN
![]()
- LIVE LOVE LAUGH LIFT
![]()
- TOO STRONK TO HANDLE
![]()
- SQUAT GAME ON POINT
![]()
- THE SKY IS THE LIMIT
![]()
- GET BIG OR DIE TRYING by @Simsalabimmusclesforsewin
![]()
grtZ
10 woorden per kant, goed bezig.1. Fat & Injured
2. I have to rest 20 minutes in between sets
3. I have a chronic eating disorder, but it's for competitive reasons: POWAHLIFTA
4. I claim the squatrack for 1 hour to do 3 worksets