XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
resultaat einde cut van 3 weken
13 feb - 7 mrt
72,8 kg - 70,8 kg

bulk is aan whoop whoop :cheer: :marvin:

Laatst bewerkt:
Sorry @MrDroeftoeter maar moet nu toch even whiteknighten...

giphy.gif

Wat een verschil zeg, met maar 2kg :heart:

Wauw, fantastisch resultaat op zo een korte tijd! Het bewijs van je complete toewijding aan de sport! Nu weer lekker vreten :D?

• #1.370
Wat een verschil zeg, met maar 2kg :heart:
ja niet verwacht, maar zeker blij om :)
Wauw, fantastisch resultaat op zo een korte tijd! Het bewijs van je complete toewijding aan de sport! Nu weer lekker vreten :D?
thanks bubsie :grinny: ik probeer me dit weekend nog een beetje in te houden want het moet niet weer een bulk zijn die te snel uit de hand loopt. maar meer eten wordt het zeker wel!
Wauw, maar 2kg verschil! Heb je ook het verschil in omtrek?
nog niet, ben bij mijn ouders dus moet eventueel morgen kijken of ik kan meten. maar het liefst doe ik het wanneer ik thuis ben dus dat zal dan dinsdag worden :o vandaar dat ik me (ondanks dat ik klaar ben) nog wel ga inhouden om niet full out te gaan met eten, dan heb ik geen goeie referentie :p maar komt wel goed, zal zeker een meting plaatsen nog!

Mooi hoor, waistline is smaller echt wel te zien gelijk. :thumbs:

• #1.372
7/3/20 - week 2 - dag 3

~ 10 min lopen naar de gym
~ 4 min stretch

squat
1x8x20
1x5x30
1x5x42,5
1x5x42,5
1x5x41

nog vergeten te zeggen vorige keer; maar ik heb een belt gekregen van @ProudPizza (LOVE YOU:heart:) en deze draag ik nu dus bij mijn werksets op dag 1 (heavy triples) en dag 3 (techniek focused). merkte gelijk het verschil met bracen, voelde zoveel chiller aan! beweging met geleidelijk omhoog gaan gaat ook steeds beter. goeie squats vandaag :)

bench
1x8x20
1x5x31
1x5x31 hier ging ik bijna dood omdat ik wéér een kant niet kon reracken, scheelde niet veel :o
1x5x31

wat gehaast, maar gingen goed!

barbell row
1x10x20
1x5x31
1x5x31
1x5x31

romanian deadlift
1x12x20
1x8x35
1x8x35
1x8x35

love deze oefening :grinny: volgende keer wel straps meenemen want rip grip bij meer dan 5 reps :o

facepull
1x20x10
1x12x15 zwaar
1x12x12,5
1x12x12,5

gekke katrollen bij deze cable station wel, niet goed voor m’n ego :$

ab crunch machine dinges
3x15x22,5

vorige trainingen geskipt oeps :o

~10 min naar huis lopen

totale trainingstijd: 1u20m

goeie training, echt chill dat ik met dit schema ook veel minder lang bezig ben en nog andere oefeningen kan doen naast SB(D). :D

Mooi hoor, waistline is smaller echt wel te zien gelijk. :thumbs:
dankjewel :)

Terug
Naar boven