- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil jij mij niet meer taggen?
Wil jij even ophouden met de log van @Zeenius te vervuilen?
resultaat einde cut van 3 weken
13 feb - 7 mrt
72,8 kg - 70,8 kg
Bekijk bijlage 482437
bulk is aan whoop whoop![]()
![]()
ja niet verwacht, maar zeker blij om

thanks bubsieWauw, fantastisch resultaat op zo een korte tijd! Het bewijs van je complete toewijding aan de sport! Nu weer lekker vreten?
ik probeer me dit weekend nog een beetje in te houden want het moet niet weer een bulk zijn die te snel uit de hand loopt. maar meer eten wordt het zeker wel!nog niet, ben bij mijn ouders dus moet eventueel morgen kijken of ik kan meten. maar het liefst doe ik het wanneer ik thuis ben dus dat zal dan dinsdag wordenWauw, maar 2kg verschil! Heb je ook het verschil in omtrek?
vandaar dat ik me (ondanks dat ik klaar ben) nog wel ga inhouden om niet full out te gaan met eten, dan heb ik geen goeie referentie
maar komt wel goed, zal zeker een meting plaatsen nog!
) en deze draag ik nu dus bij mijn werksets op dag 1 (heavy triples) en dag 3 (techniek focused). merkte gelijk het verschil met bracen, voelde zoveel chiller aan! beweging met geleidelijk omhoog gaan gaat ook steeds beter. goeie squats vandaag 

volgende keer wel straps meenemen want rip grip bij meer dan 5 reps 

dankjewelMooi hoor, waistline is smaller echt wel te zien gelijk.![]()

Wat een verschil!resultaat einde cut van 3 weken
13 feb - 7 mrt
72,8 kg - 70,8 kg
Bekijk bijlage 482437
bulk is aan whoop whoop![]()
![]()
hier ging ik bijna dood omdat ik wéér een kant niet kon reracken, scheelde niet veel![]()

onder wat?
Waar heb jij het over?
ik bedoel, op een schijf gaan liggen, die op je bankje leggen dan lig je wat hoger en kan je hem wel onracken, of anders in een power rack
ik bedoel, op een schijf gaan liggen, die op je bankje leggen dan lig je wat hoger en kan je hem wel onracken

als het maar helpt, all for those gains
Alles oké opa? Moet je net als ik nog bekomen van haar foto? :3

Auwik bedoel, op een schijf gaan liggen, die op je bankje leggen dan lig je wat hoger en kan je hem wel onracken, of anders in een power rack