XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Z1 NA, alleen als je schoenen dan verkeerd om staan is dat wel een beetje gek.

anders SUN MOON

never4get

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.344
stemmen is begonnen! iedereen mag een top 3 uitkiezen
Dit gebeurt bij mij wel ook eens als ik pause reps doe. MF als ik hulp nodig heb dan laat ik het wel weten.
ja straks is het te laat en dan kan je niet meer roepen he! wat dan???
Omdat @Zeenius nu eigenlijk verlepte schoenen heeft
ja ja nu weet iedereen dat ik fucking skeer ben :treuren: :treuren:
Om die mocros harder te kunnen schoppen, heb je die zool al eens gevoeld?
:roflol:
Haha,
altijd als ik je naam zie moet ik denken aan deze song :roflol:

pff get a room ipv mijn log te vervuilen :s
Ja maar vlgns mij was dit gewoon dr eerste rep in dat filmpje haha maakt het nog veel erger
ja inderdaad, iemand stuurde de video net ook al naar me door via dm hahaha :P
@Zeenius 2.50 BANKREKENING | BROOD KETCHUP
goeie eerste post in mijn log, JA IK BEN SKEER WE BEGRIJPEN HET
Z1 NA, alleen als je schoenen dan verkeerd om staan is dat wel een beetje gek.

anders SUN MOON

never4get

lest we forget :heart:

PwrlftA

• #1.348
3/3/20 - week 2 - dag 1

~12 min fietsen naar de gym
~3 min stretchen

squat
1x8x20
1x5x30 en toen kwamen de mocros voorbijlopen en naast me trainen :barf::barf:
1x3x40
1x3x47,5 (PR) hehehe ik hoorde een mocro midset zeggen 'ze heeft schijt' na m'n zieke grind maar ik heb oortjes in dus ik hoor het zehma niet (muziek was uit tho)
1x2x47,5 3e rep fail maar ik moest eigenlijk 1x3x46 doen oeps :o
1x3x46

ik voelde me zeer bekeken :(

bench
1x8x20
1x2x27,5
1x2x33,5 (PR) 3e rep fail
1x1x33,5 2e rep fail
1x2x32,5 3e rep fail

well well well.... cut hakt er lekker in denk ik :o

seated row machine ipv chest supported dumbbell row
3x8x20

lekkel lekkel

hipthrust
1x12x40
1x5x60
1x3x80
3x8x90 :splat:

~ 12 min naar huis fietsen

crunches - thuis
3x12

totale trainingstijd: 1u22m

jammer van de fails maar opzich vind ik het niet erg, eind cut deze week dus hopelijk weer krachtgains hierna :o

Laatst bewerkt:
ik hoorde een mocro midset zeggen 'ze heeft schijt'

is altijd grappig wanneer zo'n mocro met zijn chick of zus traint of samen door de stad loopt ,dan zijn ze alleen maar bezig met de omgeving te scannen ,

of niemand het gore lef heeft om naar zijn bezit te kijken want anders eer aangetast :roflol: ,hypocrieter ga je het niet krijgen

Laatst bewerkt:
Mooi wat je kunt bereiken met wat dedication! Volhouden en blijven gaan, dan komt het resultaat bijna altijd vanzelf.

• #1.354
A b*ch with some attitude, nice!

Nog een paar sessies met je bijzondere trainingsmaatjes en je focus is super!
haha ja voor focus is het namelijk echt heel kut om te merken dat die ogen in je rug geprikt worden :(

om een beeld te scheppen: ze gebruiken handschoentjes en benchen in de smith machine

Schijt hebben aan die ter***lijers. Je squat ze er binnenkort toch uit. :peachy:
that's the goal :grinny:
Het wordt tijd dat die harde zool schoenen toekomen
:roflol: :hamer:
is altijd grappig wanneer zo'n mocro met zijn chick of zus traint of samen door de stad loopt ,dan zijn ze alleen maar bezig met de omgeving te scannen ,

of niemand het gore lef heeft om naar zijn bezit te kijken want anders eer aangetast :roflol: ,hypocrieter ga je het niet krijgen
hahahah, ik snap precies wat je bedoelt ja, je hebt helemaal gelijk!
Mooi wat je kunt bereiken met wat dedication! Volhouden en blijven gaan, dan komt het resultaat bijna altijd vanzelf.
thanks ik doe mijn best :engel:

• #1.355
5/3/20 - week 2 - dag 2

~5 min fietsen
~3 sec knuffelen met @ProudPizza en haar corona geven
~10 min lopen naar gym
~3:30m stretchings

deadlift
1x10x20
1x5x40
1x3x50
1x3x61
1x3x62,5
1x3x62,5

laatste set ging superniceeee :grinny: lieve coachy was even enthousiast als ik dus elkaar een dikke highfive gegeven!

bench
1x8x20
1x8x26
1x8x26
1x8x26

ez pz lemon sqeez

squat
1x8x20
1x8x36
1x7x36 hehehehe Z needs a cursus tellen
> meanwhile was @ProudPizza bij mij aan het kijken terwijl ze bezig was met benchen stukje verderop, gingen 2 stoere boys op haar plek benchen en toen ze er rustig heen ging en uitlegde dat ze bezig was maar ze wel mee kunnen benchen, gingen die mofo's ruzie zoeken :fire::fire::fire: wejowww we needed dbb knokploeg right there
Hier had ik bijna klappen gekregen of uitgedeeld bij twee opgefokte gastjes :fire:
1x8x36
> hier ging ik bijna dood aangezien ik niet goed rerackte en ik de bar op mijn hoofd kreeg :o
Hier ging @Zeenius bijna dood :(

bij deze rep range vind ik het lastiger om op diepte te komen naarmate de set zich vordert. wat wel chill is, is dat het er veel gecontroleerder uitziet en een vlotte beweging. ik heb namelijk last bij het omhoog komen dat ik eerst met m’n heupen omhoog kom en daarna pas met m’n borst, terwijl dit dus gelijktijdig moet.

> weer benches geclaimd terwijl die mofo's naast ons ook bezig waren

lat pulldown
1x15x9
1x5x18
1x6x30 - zwaar :(
1x8x27,5
1x8x27,5

bulgarian split squats
skippedddddd :nanner:

totale trainingstijd: 1u54m

was een goeie training! en eerste keer dat @ProudPizza in mijn gym ging trainen en die kan nu ook wel bevestigen hoe kut het is bij mij :o

~3 sec knuffelen met @ProudPizza en haar corona geven

:heart: alles wat van mij is is van jou en andersom bby

laatste set ging superniceeee :grinny: lieve coachy was even enthousiast als ik dus elkaar een dikke highfive gegeven!

Hele goeie progress ja :D

ik heb namelijk last bij het omhoog komen dat ik eerst met m’n heupen omhoog kom en daarna pas met m’n borst, terwijl dit dus gelijktijdig moet.

Ging vandaag wel echt veel beter ook!

Volgens mij moet je @ProudPizza maar standaard meenemen met je trainingen. We willen je nog langer houden dan vandaag hoor ;)

:( bijna RIP ja

> meanwhile was @ProudPizza bij mij aan het kijken terwijl ze bezig was met benchen stukje verderop, gingen 2 stoere boys op haar plek benchen en toen ze er rustig heen ging en uitlegde dat ze bezig was maar ze wel mee kunnen benchen
Maar, benchte @ProudPizza meer dan de heertjes?

Goed bezig dames!

Laatst bewerkt:
  • #1.360
Volgens mij moet je @ProudPizza maar standaard meenemen met je trainingen. We willen je nog langer houden dan vandaag hoor ;)
nou @ProudPizza je ziet het! we moeten vaker trainen samen! :grinny:
get in line :P
Maar, benchte @ProudPizza meer dan de heertjes?

Goed bezig dames!
jazeker! weliswaar singles ipv dat zij meerdere reps deden maar dat maakt verder niet uit :p

dankjewel :D

Terug
Naar boven