- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
BP geen SQ dus
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BP geen SQ dus
ik bedoel, op een schijf gaan liggen, die op je bankje leggen dan lig je wat hoger en kan je hem wel onracken, of anders in een power rack
Bedoeling is dat je zo stabiel mogelijk op dat bankje ligt.

Rubberen schijf?Bedoeling is dat je zo stabiel mogelijk op dat bankje ligt. Bosco: ga op een harde, ronde, pijnlijke schijf liggen![]()
Of twee...Bedoeling is dat je zo stabiel mogelijk op dat bankje ligt. Bosco: ga op een harde, ronde, pijnlijke schijf liggen![]()
Voor extra stabiliteit!

doe ik ook in een power rack,... Moet je de haken lager hangen, in een ander rack benchen, op een yogamatje gaan liggen die niet schuift of smaller benchen
![]()
Inderdaad pijnlijk. Ik zou op een pizza gaan liggen.Bedoeling is dat je zo stabiel mogelijk op dat bankje ligt. Bosco: ga op een harde, ronde, pijnlijke schijf liggen![]()
Heb je je lolbroek weer aan Bertje.Inderdaad pijnlijk. Ik zou op een pizza gaan liggen.
Nee, ben poedeltje naakt.
trek maar snel die lolbroek aan dan, want nu gaat de lol er vanaf
Inb4 @Bert : "VaNaF WaNnEeR?".trek maar snel die lolbroek aan dan, want nu gaat de lol er vanaf
was eenmalig en het lukte wel gewoon, ik zat gewoon net verkeerd
toch bedankt voor je goedbedoelde tips 
thanksss! #teamsumoLekkere cut wel!
jammer dat ik te laat ben voor schoen tips
Pull sumo / eat butt

het kwam er niet helemaal uit zoals ik het bedoelde

Wat bedoelde je dan eigenlijk? Ik snap er nog steeds weinig van.het kwam er niet helemaal uit zoals ik het bedoelde![]()