- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
ik wil gewoon een sterke core hebben, waardoor ik abs train. ik weet dat ze er nu niet doorheen gaan komen, gaat me ook echt wel lang duren. maar het is toch dom om ze niet te trainen terwijl ik wel de mogelijkheid heb en het niet erg vind om te doen? en heb er gewoon profijt aan op lange termijn wanneer ik wel ga cutten.je zwakke punten kun je als 1e trainen aan het begin van je workout, daar heb je dan idd wel energie voor, alhoewel abbs als laatste maar das persoonlijk natuurlijk, kwestie van prioriteit, abbs ontstaan met een goed dieet
high frequentie (elke dag) is wel altijd min. belasting 50-60% 1RM, met cardio misschien nog minder zelfs
ik wil geen duurloop doen, vind 30 min al veel te lang gekJe kan ook 1 duurloop doen en 2 snelle runs. Heb je per week wel meer km maar je loopt dan maar 3x. En je 5k gaat er ook op vooruit door duurloopjes

hou je bek HOU JE BEK!!
ik lees nu dat je na je trainingen wil hardlopen, ik zou dat liever uit elkaar trekken

ja wandelen na workout deed ik dus wel al eens soms, mijn schema was: workout (met eventueel wandelen)-hardlopen-wandelen en repeat. soms een dagje rust tussen. maar het is niet 'genoeg' om het zomaar te zeggen.Vraag blijft hoe snel/hard je dan wil hardlopen, als je heel langzaam gaat dan kan het misschien, maar wellicht kan je dan als beginnende hardloper net zo goed gaan wandelen.
ik weet eigenlijk zelf ook niet echt wat ik wil
maar m'n activiteit moet iig omhoog. ik zal eens kijken naar wat je hebt genoemd, bedankt voor je advies! 
was er al bang voor inderdaad, thanks! dan ga ik het zekere voor het onzekere nemen en sowieso een dag rust ertussen houden4x per week heeft bij mij geleid tot een heropflakkering van mijn hardnekkige liesontsteking, dus ik zou nee zeggen op dagelijks hardlopen. Te weinig rust is op den duur voor alles nefast, I learned the hard way. Ik zou minstens een dag rust houden tussen elke sessie, en afwisselen met lange/korte afstanden en een occasionele interval training.
Helemaal akkoord met wat @Mentat zegt, spijt dat ik niet heb geluisterd een tijd terug.
ik kijk nog wel even wat het plan van aanpak gaat worden

.
natuurlijk ga ik geen fulltime loopster worden, ik heb die tijd ver achter me gelaten
powerliften doe ik oprecht met plezier dus dat verschil merk ik wel enorm