MuscleMeat

Cutting with Zeenius 🤰🏻

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
metingen
Screenshot 2020-05-21 at 11.01.40.png

quarangains are real! zeer blij met de metingen van vandaag :engel:
gisteren ook circa 1600 kcal gegeten dus had ook wel een lager gewicht verwacht. not disappointed. feeling good again :)

gtfo
Gelukkig zijn de gyms niet open...:trollface:
idd maak nu toch wel de gains van mijn leven
zeer correct. jullie mogen allemaal abonneren op www.onlyfans.com/amazeena voor exclusieve foto's.
inb4 ik zal jou eens openscheuren
:roflol:

metingen
Screenshot 2020-05-21 at 11.01.40.png

quarangains are real! zeer blij met de metingen van vandaag :engel:
gisteren ook circa 1600 kcal gegeten dus had ook wel een lager gewicht verwacht. not disappointed. feeling good again :)

gtfo

idd maak nu toch wel de gains van mijn leven

zeer correct. jullie mogen allemaal abonneren op www.onlyfans.com/amazeena voor exclusieve foto's.

:roflol:
Dat hardlopen geeft wel een goede navel/billen-ratio, zandloper incoming?

• #1.845
21/5/2020 - corona times - week 6 workout C
gebruik gemaakt van deze bands bij deze workout wanneer benoemd

leg raises ss crunches
3x25

squat
1x20
1x20 rood
1x15 blauw
1x12 zwart

unilateral half kneeling banded row ss banded glute bridge
1x15 rood / 1x20 rood
1x15 blauw / 1x20 rood en blauw
1x12 zwart / 1x20 zwart
1x15 blauw / 1x15 blauw

pushup breed ss goodmorning (2 sec paused)
1x12 / 1x20
1x10 / 1x20

geen zin meer :(

totale trainingstijd: 46 min

heb me kapot gezweet nondeju
Dat hardlopen geeft wel een goede navel/billen-ratio, zandloper incoming?
zoals @ProudPizza al zei, altijd al gehad. een lichaamsbouw kan je ook niet veranderen toch? :p maar nu wat meer geaccentueerd i guess. denk niet dat het per se door hardlopen komt maar de combi met de workouts :)

Laatst bewerkt:
voor wat hardloop motivatie ,Jake en Zane

Hoe is dit motiverend?

De gemiddelde lange afstandloopsters is ecto AF, geen benen, billen, taille, schouders, vel over been, een vrouwelijke Dolf Jansen...

wat een beperkt inzicht voor een vrijdenker...

wat dacht je van een 17 jarige tweeling die vanuit Nieuw Zeeland naar Iten (Kenia) gaan ,daar vervolgens
blijven en daar in armoede en zware omstandigheden met de wereldtop traint en vervolgens dat zelf bereikt,
is weer wat anders dan verwende anabooltjes die alleen met gear willen en kunnen trainen en zodra ze last
hebben van hun grote teen weer maanden thuis blijven lol

Laatst bewerkt:
Hoe is dit motiverend?

De gemiddelde lange afstandloopsters is ecto AF, geen benen, billen, taille, schouders, vel over been, een vrouwelijke Dolf Jansen...
Ook genoeg dikzakken die de marathon lopen. Ik denk dat wat jij noemt voor de 10% fanatiekste geldt.

Ook genoeg dikzakken die de marathon lopen. Ik denk dat wat jij noemt voor de 10% fanatiekste geldt.
De video ging over profs, dat was mijn aanleiding.

Op zichzelf klopt het helemaal wat je zegt, maar dat is nog steeds geen motivatie voor TS en daar ging het mij om.

De video ging over profs, dat was mijn aanleiding.

Op zichzelf klopt het helemaal wat je zegt, maar dat is nog steeds geen motivatie voor TS en daar ging het mij om.
Ik denk wel dat het goede motivatie is voor zeena dat je de marathon zelfs als dikkerdje nog kan lopen hoor :roflol:

Ik had de video niet gekeken, neem mij niet kwalijk.
Je zei 'de gemiddelde lange afstandsloopster', wist niet dat je prof bedoelde. Die zien er inderdaad niet uit, maar dat is het doel ook niet. Overigens zou ik niet gelijk bang worden er zo uit te komen te zien, net als dat je van bodybuilding er ook niet zomaar uit komt te zien als een pro.

• #1.855
hardlopen is volgens mij wel de meest recente toevoeging.
het is wel de meest recente toevoeging, maar dat betekent niet dat het daardoor komt. ik heb hiervoor nooit homeworkouts gedaan, deze zijn natuurlijk heel anders dan powerlifting zelf (vooral de hoge reps en afwisseling van oefeningen). daarom zeg ik dat ik denk dat het door de combi ervan komt; ik krijg sowieso gespierdere quads/benen door hardlopen, dat klopt want dat had ik vroeger ook. maar de switch van powerlifting naar home workouts heeft ook zeker bijgedragen bij mijn progressie :)
voor wat hardloop motivatie ,Jake en Zane

best tof :p
Hoe is dit motiverend?

dat is waar, dit is ook de reden waarom ik niet voor uberhaupt >5km hardlopen ga. nooit gedaan en zal ik ook nooit doen omdat ik er niet zo uit wil zien :o
we gaan voor die sprinterass!!
Ik denk wel dat het goede motivatie is voor zeena dat je de marathon zelfs als dikkerdje nog kan lopen hoor :roflol:
haha zag idd tijdens m’n wedstrijd dat genoeg dikkerdjes mij voorbij liepen hoor dus dat wist ik wel al ja :o

Gespierdere benen van hardlopen, wou dat ik dat ook had.

Terug
Naar boven