Fitness Seller

Cycle gebaseerd op ebook Building the perfect beast

bump!

• Topic Starter Topic Starter
Zal nu toch allang klaar zijn? en en en?:D

ben benieuwd wat je nu behouden hebt..x aantal weken na je kuur!

so..time for an Update! :D

He beste gasten,

ten 1e sorry voor de lange stilte, ik ben een hele tijd niet in staat geweest om te kunnen reageren. Drycure je weet vanwaar, hopelijk spreek ik je snel weer of anders via mail. Mis het contact joh!
Ik was sowieso van plan om een update nog te maken om jullie te laten weten hoe het zit met behoud van kg's na de cycle en het herstel.

Qua kuur en behoud van de gewonnen kg's. > het gaat perfect. Ik weeg inmiddels 91 a 92 kg ''s ochtends op nuchtere maag. Wat minder vol als in de kuur, maar dat is logisch. Ik heb dus in die korte tijd een 6 a 7 kg gewonnen. Maar ik ben echt tevreden, fysiek is goed verbeterd en daarnaast droger en 6/7 kg zwaarder. Ik eet wel nog zoals de laatste keer in dit log is aangegeven, dieet is dus NIET aangepast!

Moet wel zeggen dat als je zo'n geslaagde kuur mee maakt, dat het risico om gelijk de volgende te doen groot is. Ik merk dat ik snel herstelde van de kuur, na +/- 3 weken was ik weer de oude!

Ik ben zowieso al in mijn hoofd erg bezig om de volgende cycle te gaan maken/plannen, maar dit is nog niet tot vaste plannen gekomen.

Ik probeer weer vaker online te zijn en te posten, echter ik ben hierin afhankelijk van momenten wanneer ik bij andere mensen ben, pc is kaduk.
Hopelijk is dat over tijdje opgelost.
Ik houd sowieso de afdeling AAS in de gaten.

Tot snel gasten!
Mochten jullie nog vragen hebben over de cycle of iets wat niet duidelijk is, post het ...of pm mij en ik probeer je te helpen waar ik kan. Maar houd rekening, betreft aas ben ik ook beginneling, kan enkel mijn ervaring m.b.t. deze kuur benoemen. Ik probeer zovaak mogelijk langs te komen.

ps.
Thanks voor alle feedback van gasten die mee hebben gedacht, positief kritiek hebben gegeven, etc!!

Heb je interesse in zo'n kuur..> lees je goed in met de theorie, en daarna just do it":D

Terug
Naar boven