MuscleMeat

Cycle gebaseerd op ebook Building the perfect beast

• Topic Starter Topic Starter
NExt maar korte update.

trainingen verlopen goed.
Voeding is hetzelfde gebleven.

Het toepassen van de hcg, is iets wat mislukt bij het mengen....het openbreken van de vial waar de vloeistof inzat,,,zat in het bovenste gedeelte van vial ook wat, dat bij het openbreken verloren is gegaan. Na het mengen en opnieuw opzuigen van de stof + vloeistof, kwam ik net onder de 1 ml uit (80 iu = 0,8 ml). Hogere dosering hcg per keer dus omdat er minder vloeistof bij is gemengd.
Ik zet deze spuit in totaal > 0,1 ml per keer. Ik zal hierdoor niet het aantal dagen halen wat in mijn schema staat maar ik zet gewoon dat de spuit op is. Dan nog 1 enkele keer primo 200 mg....en vervolgens nakuren met 20 mg nolvadex.

Vanmorgen gewogen...zit nu op een gewicht van 93,5 kg.
Wat minder als vorige weging, denk dat het te maken heeft dat ik nu ook stukje droger erbij sta (mede ook door gebruik arimidex > oestrogeenlevels omlaag > minder vocht vasthouden...denk ik). Al met al ben ik niet ontevreden.
Ben wel benieuwd wat voor gewicht ik aan kan houden enkele weken na mijn kuur.
We shall see!

dus van 85kg naar 93.5kg lager BF en dat in 75dagen?

:) goed toch, en is dat nu beter dan de "standaard" kuurtjes hier?

wel als ie daar minder MG rommel voor naar binnen heeft hoeven werken.
ik moet het nog eens op mn gemakje narekenen maar ben nu te brak ;)

doe je echt minder mg's, ik dacht altijd dat l.rea meer of evenveel deed maar op korte duur

rare kuur als je het mij vraagt....

Rare kuur maar precies wel effectief! Good job!

Volgens mij kuurt men om snel groot te worden. Dus gaat hier puur om efficientie, bovendien stagneert de groei vaak ook na x aantal weken. Daar haal je dit mee weg, je lichaam wordt misschien zwaarder belast op een kortere periode maar herstel is hierdoor ook stukken beter. Bovendien gaat je cholesterol sneller naar de klote bij lange kuren als bij korte. Maar het blijft rommel.

@sissevano, zeg je dit nu omdat dit niet in je straatje past of omdat je er geen ervaring mee hebt?

@2dominate, succes nog die paar weken.

Grz.

Drycure

Volgens mij kuurt men om snel groot te worden. Dus gaat hier puur om efficientie, bovendien stagneert de groei vaak ook na x aantal weken. Daar haal je dit mee weg, je lichaam wordt misschien zwaarder belast op een kortere periode maar herstel is hierdoor ook stukken beter. Bovendien gaat je cholesterol sneller naar de klote bij lange kuren als bij korte. Maar het blijft rommel.

@sissevano, zeg je dit nu omdat dit niet in je straatje past of omdat je er geen ervaring mee hebt?

Grz.

Drycure

Omdat ik ergeen ervaring mee heb!!

doe je echt minder mg's, ik dacht altijd dat l.rea meer of evenveel deed maar op korte duur

@ Alien> of het beter is zal je mij niet horen zeggen. Het is meer wat ligt je? En eerlijk gezegd bevalt mijn kuur mij wel. Volgende cycle die ik ga doen zal ook korte kuur theorie zijn, maar dan wel met een test met korte ester die ik dan iets langer doortrek (korte ester is ook sneller weer uit je systeem). Qua minder mg's > check mn cycle overzichten in deze log, dan zie je precies wat ik gepakt heb

@ Rusher...> thanks als jij het berekent;):p, ik heb er geen zin in haha:D

rare kuur als je het mij vraagt....

Omdat ik ergeen ervaring mee heb!!

Snap dat het misschien raar overkomt als je gewend bent om anders te kuren. No prob:cool:
Ik heb duidelijk aangegeven dat het gebaseerd is op de theorie uit het e-book> building the perfect beast van L. Rea. Lees het boek, en probeer evt zelf uit, en oordeel dan...
Denk dat het zowieso ook persoonlijk is....de een vind dat fijner, de ander een andere manier. Doe wat voor jezelf werkt en waar je happy bij voelt.

Grz.

Drycure

He Gab!!,

Helaas lang niet gesproken! Ben helemaal eens met je post.
Thanks voor je succeswensing.
Nu dadelijk primo effe zetten..en binnenkort de kuur afronden:(...
Achjah, aan elk feestje komt ooit een einde!:D

Spreek je nog.

Gr

Update....

Alles gaat goed.
Dieet is hetzelfde gebleven.
Ik ben inmiddels met arimidex gestopt, ik heb het idee dat ik wat droger ben geworden...niet droger in vetverlies, maar wel in minder vocht vast houden heb ik het idee. HCG heb ik ook gezet, in totaal 5000 iu. Eigelijk moet ik nog 200 iu erbij zetten maar ik heb besloten om dat niet te doen omdat het simpelweg niet nodig is,,,geen rozijntjes syndroom bij mij :p dusse ik ga door met nog 2 x primo te zetten en dan langzaam naar de afronding te gaan met 20 mg nolvadex ED.
Mijn gewicht weet ik op dit moment niet. Maybe dat ik mezelf morgen weer eens weeg, anders zaterdag pas.

Trainingen heb ik wel aangepast sinds deze week.
Ik ben van de 4daagse split overgegaan naar een 3 daags push en pull schema. Dit heb ik bewust gedaan om te zorgen dat ik meer rust krijg en zodoende beter herstel, zeker gezien ik minder tot geen aas meer gebruik (moet dadelijk wel nog 200 mg primo zetten (volgens mij laatste keer)).
Merk met zwaar trainen met hoge intensiteit, dat na een paar weken 4x in de week te veel word heb ik het idee.

oefeningen zijn vrijwel hetzelfde gebleven. Tis meer dat ik de triceps op borst dag erbij heb gezet met 2 oefeningen van 3 sets. en dat ik biceps op de rug dag erbij heb gezet met ook 2 oefeningen en 3 sets. Bij onduidelijkheden , zal ik mijn nieuwe trainingsschema nog posten.

Gr,

Laatst bewerkt:
Zal nu toch allang klaar zijn? en en en?:D

Hoe staat het ervoor?

1875mg test + 600mg winny + 800mg primo (dacht ik zo)

ik dacht toch dat je in korte kuren hoger moest zetten, althans dat is mijn gedacht

ben zelf nog eens aan puzzelen voor een korte kuur, adv IKKE's topic korte kuren van L.REA.

Maar ik vroeg me af hoe het zit met hcg+nolvadex (clomid voor L.REA), was dit niet iets wat je niet mocht doen ???

Hoe heb jij dat gedaan, ik zie 500iu hcg ED. Hoe viel dat mee, beschadig je daarmee niets?

ben benieuwd wat je nu behouden hebt..x aantal weken na je kuur!

so..time for an Update! :D

Terug
Naar boven