Een wat langere UPdate, ivm wat info over veranderingen en wat gedachtenspinsels die mij bezig houden...enjoy the reading!.
Dinsdag stond back training op het programma.
Aangezien dat mijn laatste dag was dat ik nog winny gebruikte, heb ik deze training nog gedaan zoals de voorgaande weken wat ook in de log te zien is (met supersets, dropsets, rest n pause etc), dit aangezien ik op deze dag nog in de Max androgen fase zat.
Training ging erg lekker. Met name deadlift ging goed. Set 1: 160 kg - 9x, set 2 160 kg - 6x, set 3: 155 kg - 6x. Ook op de andere oefeningen of meer gewicht of meer herhalingen. IN hoge intensiteit door getraind, en binnen 35 min klaar.
Woensdag rust gehad.
Donderdag Armen. Ook tevens de 1e training in een nieuwe fase aangezien test al uitgewerkt is en ik met de winny op dinsdag gestopt was. Vandaar dat ik sinds deze dag de trainingen iets anders afwerk. De oefeningen houd ik hetzelfde en de hoeveelheid sets en reps ook. Enige wat er veranderd is dat ik de supersets en dropsets, rest n pause etc eruit haal, waardoor de intensiteit iets lager word. De reden hiervoor heeft ook te maken met de theorie van het boek, wat per fase qua roid gebruik, je ook andere richtlijnen geeft qua opstellen van een trainingsschema. In de absolute anabolic fase waar ik nu in zit, is bedoeling om intensiteit iets lager te maken door geen gebruik te maken, echter iets meer rust tussen de sets te pakken en gewoon zwaar trainen zonder andere technieken (oefening voor oefening dus).
Triceps
oefening 1 close bench pres. set 1: 105 kg : 9x, set 2: 105 kg - 6x. Naar dippen. set 1: bodyweight + 40 kg - 6x. set 2: bodyweight + 35 kg - 6x. Vervolgens reverse cable pushdown. set 1: 30 kg - 8x. Set 2: 30 kg - 6x.
Biceps:
oefening 1: ez barbelcurl - set 1: 47,5 kg - 9x Set 2: 47,5 kg - 7x, set 3: 42,5 kg - 8x.
Oefening 2: incline dumbbell curl. set 1: 22 kg - 5x (was te zwaar, maar 20 kg was in gebruik. Denk gaan eens gek doen

). set 2: 18 kg - 7x. Set 3: 16 kg - 9x.
Vervolgens kon ik het niet laten om toch nog 1 andere oefening te doen voor biceps. scottcurl apparaat (pakt met name brachialus mee). 1 set - 10 reps...biceps branden als de hell >

. Daarnaast nog 3 buikoefeningen om het af te maken.
Gisteren legtraining.
Oefening 1 squat (ik had meer zin om paralell te squaten). Na degelijke warm-up. set 1: 160 kg -11x. Ik denk, ookay nog genoeg kracht er in zitten, zullen we weer eens voor de 180 kg gaan...why not. naar 2 min rust....set 2: 180 kg - 7x. set 3: 175 kg - 7x. Even rust, daarna oefening 2 : 45 leggpres. 200 kg - 10x. set 2: 215 kg - 7x. set 3: 200 kg - 8x.
Daarna hams gedaan op seated legcurl en standing legcurl. Seated ging goed met setjes met 60 kg. Standing vind ik zware en lastige oefening, merk dat mijn hams minder zijn dan mijn quads...achjah, bodybuilders hebben altijd wel wat te zeuren

!
Vervolgens 1 set hacksquat gedaan zoals vorige week. daarna na rust 1 set legextension gedaan met langzame reps. en vervolgens 1 set sissy squat gedaan. Legs klaar. Nu kuiten nog. Standing calf raise : 140 kg - 8x, 140 kg - 6x, 130 kg - 9x. Seated calf raise, iets hoger in mijn reps (12-15 reps). Al met al een lekkere training.
nog wat gegeten 's avonds en vervolgens geslapen en vanmorgen beetje uitgeslapen.
Weging vandaag

::
Eerst naar toilet...en vervolgens toch maar eens meer wegen om te kijken of de spiegel mij niet voorliegt met progressie. Ik ben uitermate tevreden hoe ik er nu bijsta, schouders zijn flink gegroeid wat ook nodig was ook, daarnaast is alles veel voller. Maybe niet kurkdroog, maar ben tevreden!....en warempel...vorige week was het naar mijn zeggen nog 94,5 kg / 95 kg (schommelde wat ertussen), tikte nu de weegschaal gemakkelijk de 95 kg aan, en schommelde tussen de 95 kg en de 96 kg in

.
Ik pas daarom mijn dieet nog niet aan. Wil namelijk ook niet dat mijn vet% te ver oploopt maar ik ga kijken waar dit uitloopt. Mijn vet% is klein beetje gestegen sinds begin van deze cycle, zoals het nu is heb ik er geen moeite mee. Wil toch wel massa pakken, hoef niet kurk droog te staan.
Toekomst::::

:evilnana:

Moet ook zeggen dat ik in mijn gedachten alweer bezig ben om doelen te stellen voor een volgende cycle. Eerst twijfelde ik heel erg tussen de volgende doelen : 1. eerst voor massa gaan, proberen rond de 120 kg te wegen en dan droog worden (middels dieet en roids), of 2. volgende cycle eerst droger worden en dan massa bouwen(ook middels dieet en roids).
Ik neig naar 1. Ik heb geen zin meer om de hele tijd tussen de 90 kg te schommelen wanneer ik eerst massa bouw en dan vervolgens weer ga cutten en terug val naar die 90 kg.Daarbij heb ik voorlopig toch geen wedstrijdambities, dus waarom nu zo nodig kurkdroog moeten staan?simpelweg komt dat door: ik wil gewoon HUGE worden...uiteindelijke doel 115 kg droog (droog in mijn optiek is tussen de 6 en 8 % lichaamsvet)....maargoed...stap voor stap wil ik daar komen. Wat adviseren jullie mij eigenlijk?