Fitness Seller

Cycle gebaseerd op ebook Building the perfect beast

• Topic Starter Topic Starter
Leuke log om te lezen. Vooral omdat het een keer wat anders is dan de 'standaard' kuurtjes. Keep up the good work!

Heb je nog je leverwaarden laten testen? of doe je dit na de kuur?

Thanks kerel! Tis idd wat anders, bevalt me goed.
Leverwaarden heb ik nog niet laten testen. Wellicht na de kuur, moet effe kijken. Ik ben daarbij toch van plan om een tijd off te gaan voordat ik weer een cycle ga doen (al kriebelt het stiekem wel om al een 2e cycle op te gaan stellen:D)

yo bro, leuke update weer (het wachten waard! :D) enneh.. het gaat de goede kant op zo te zien.. nu volhouden en doorbeulen :)

He gab,
ja het gaat lekker jah! Volhouden lukt goed ondanks de (ja jij weet het al) de drukte :p!

zie je log nu pas, ben benieuwd wat t zo meteen oplevert en overblijft.

Gaat igg zoals t hoort te gaan, lekkr hoor, me want 2 :(

He kerel! Tot nu toe ben ik 9,5 kg zwaarder dan het begin van de kuur (85 kg). Ik moet zeggen dat ik wel bewust wat catabool was voordat ik deze kuur starte door lange tijd low-carb te hebben gedieet (ben toen van 98 kg - naar 85 kg met lager vet% gegaan). Nu sta ik op 94,5 / 95 kg (vanmorgen tikte die de 95 kg aan) , met lager vet, meer volheid en lijnen. Ben tevreden.
Ik ben ook benieuwd wat ik overhoud na de kuur. Maargoed , we gaan ervoor!

Next Update:

Donderdag was het weer tijd voor arms.
1e oefening triceps > 2 sets close grip benchpress. Set 1 : 100 kg - 8 x, set 2: 105 kg - 5x. Vervolgens gaan dippen in superset met reverse cable pushdown. set 1 dippen : bodyweight + 35 kg schijven - 7x, set 1 reverse pushdown 30 kg- 8x, set 2 dippen: bodyweight + 35 kg schijven - 5x, set 2 reverse pushdown 30 kg -6x. Next off 2 biceps. set 1 barbell curl ez : 47,5 kg - 10 x, in superset met incline dumbbell curl - 18kg - 8x, set 2: barbell curl 47,5 kg- 7x , incline dumbbell curl 18kg - 6x, set 3: barbell curl - 42,5 kg- 8x, incline dumbbell curl 16 kg - 6x. Vervolgens nog wat buikoefeningen om het af te maken.

gisteren leg day. Benieuwd hoe het met de backpump's zou gaan, maar dat zou de pret niet drukken. Na een degelijke warmup, en wat gedold te te hebben met de andere gasten ; time 4 some serieus beuken:D.
set 1 full squat : 140 kg- 10x in superset met leggpress 45degrees - 170 kg- 10x, set 2 (meer paralell squat..zo diep als het ging) 150 kg- 8x , superset leggpress - 170kg - 8x....., set 3: 155 kg squat - 7x superset leggpress 170 kg - 6x. Gevolg: quads branden als hell en zwaar vol gevoel erin...resultaat: lopen door de gym als een malloot :p.
Nu waren de hams aan de beurd. Seated legcurl : 55 kg - 10x, set 2: 55 kg- 8x, set 3: 55 kg 6x. Op naar de volgende oefening: standing legcurl: set 1: 20 kg- 6x ...set 2: 15 kg-8x, set 3 15 kg-6x. En vervolgens de hacksquat als een afmakertje gepakt voor 2 sets. Niet gelijk hele reps maken maar eerst de helft of kwart van de beweging, opnieuw naar beneden en dan pas volledig uitstoten: dat is 1. Vervolgens had ik met 50 kg - set 1 : 9 reps, set 2: 6 reps. (geloof me, ondanks 50 kg...als je bovenstaand in hoog intensiteit afwerkt en je komt bij hacksquat uit,,en je voert hem zo uit..dan is 50 kg al een ware hell:cool:). Daarna nog 1 set sissysquat gedaan (bodyweight + 25 kg) - voor 10 reps.
Vervolgens nog 2 kuiten oefeningen. de ene zwaar en vervolgens in superset met seated calf raise..met iets minder kg's maar hogere repranges. 3 setjes hierin. Total result: rest van de avond op de bank gelegen:D

vanmorgen gewogen> en de weegschaal tikt net de 95 kg aan. Maargoed, ik ga zelf uit van de 94,5kg....ben nog niet overtuigd genoeg om te zeggen dat ik nu 95 kg weeg:p

En nu is het tijd voor mijn shakeje + havermout......

see ya soon!

ja ramt er anders nog filnke trainingen uit, ondanks de drukte waarin je zit.
squats supersetten met legpress :eek: :cool:

dat ga ik je niet na doen, ik moet altijd een paar minuten naar adem snakken na een max effort squat setje :D

waar zit je nu precies qua roids gebruik? alleen nog aan de winny? ben dat overzicht een beetje kwijt geraakt, srry ;)

anyway, goed bezig :thumbs:

ja ramt er anders nog filnke trainingen uit, ondanks de drukte waarin je zit.
squats supersetten met legpress :eek: :cool:

dat ga ik je niet na doen, ik moet altijd een paar minuten naar adem snakken na een max effort squat setje :D

waar zit je nu precies qua roids gebruik? alleen nog aan de winny? ben dat overzicht een beetje kwijt geraakt, srry ;)

anyway, goed bezig :thumbs:

He gab,
trainen gaat inderdaad lekker! Ik heb het zo wel druk , maar let wel op mn dieet en rust, daarbij lekker gemotiveerd om te trainen (nooit echt moeite mee:p). De dropsets, supersets, max effort , rest 'n pauze technieken bevallen me goed.
Qua roids zit ik nu op de ena laatste dag van het winny gebruik (50 mg ED). Morgen nog en dan stopt de winny. Ik ga dan verder met arimidex. En binnenkort al primo 200 mg (enkel op de dagen die ik in mijn schema heb staan).

Mijn HCG is inmiddels ook onderweg en heb ik dus binnenkort binnen, en dat zal ik binnenkort moeten gaan zetten, ik moet alleen nog effe uitzoeken hoe dat nu precies werkt/zit met hcg. Zou fijn zijn als iemand mij tegen die tijd effe kan uitleggen hoe dat precies werkt...voordat ik een fout maak en een te hoge dosering zet :D.

hcg op 500iu EW of 500iu E3D of iets in die trant, stoppen vlak voor je nakuur begint.
hoge doseringen hcg kunnen iig je leydig cellen beschadigen; en dat wil je dus niet.

en wanneer ga je weer wegen ? :D

Next update>

chest workout.

jaja gasten het was weer eens tijd om de chest op te blazen als stelletje ballonnetjes!
Terug kijkend op de training met mijn bakje rijst & koolvis erbij, ben ik tevreden. Borst voelt vol en verzuurd aan, idem voor de schouders.:cool:

chest
oefening 1: incline dumbbell pres....aangezien het vorige week zo lekker ging, had ik zoiets van we beginnen gelijk met de 50 kg. set 1: 50 kg - 9 reps (in iets langzamer tempo dan normaal). set 2: 50 kg - 6 reps, set 3: 48 kg - 6 reps.
Incline fly's als 2e oefening. Set 1: 32 kg - 8x, set 2: 38 kg - 6x, set 3: 30 kg - 7x. Vervolgens cable crossover. Set 1: 45 kg - 7x. Set 2: 40 kg - 8x (gelijk dropset 30 kg- 6x). Set 3: 35 kg - 7x (gelijk dropset 25 kg- 7x). Set 4: 25 kg - 15 reps (high rep setje als pompset "alway's end with a pump - onze Arnold";):p )

vervolgens shoulders:
oefening 1 voorkant schouders : shoulderpress app . Set 1: 85 kg - 7x, gelijk door voor set 2: 60 kg - 6x, gelijk door voor set 3: 40 kg - 5x.

Oefening 2 voor de zijkant schouders:
dumbbell side raise.
set 1: 14 kg - 8x. Set 2: 12 kg - 8x. Set 3: 12 kg - 6x. Vervolgens had ik zin om mijn schouder ook dik te pumpen:p. dus na de derde set gelijk down the rack set: 8 kg- 8x, 6 kg - 8x, 4 kg - 6x. Schouders volopgepompt! Gevolg dat het moeilijk was om het shirt uit te kunnen doen en een ander aan te doen na de training> heerlijk:D

Zo, morgen back op het programma en tevens laatste dag van het winny gebruik. Winny valt me niet tegen:cool:(nog lekker 1 vol potje in huis en deze is ook nog niet op , dus dat komt in de toekomst weer goed van pas:o:p)

Zo en nu ga ik me maar eens tracteren op een warme douche!

tot snel gasten!

Mijn roid gebruik is zoals dit schema (effe gekopieerd van pagina 3 van deze log voor de duidelijkheid).

MAX ANDROGEN Fase
Totale fase duurt van Day 1 t/m 30

Day 1 t/m 15: Androgen dominance gedeelte
Hierin neem ik
dag 1 T/m 15 *Test-e 250mg ED (na trainen).
dag 1 t/m 7* 2 Parabolan tabs (1 uur tot half uur voor training)

DAY 15 T/M 30 :anabolic dominance gedeelte
Dag 15 t/ 30 * Winstrol tabs , 50 mg ED

* Fase 2: Cortisol / Estrogen Suppression Phase
Duurt van Day 15 t/m 43
*Arimidex 1 mg EOD in de periode vanaf dag 15 t/m 43

*Fase 3: Absolute Anabolic Phase
Duurt van Day 31 t/m 75

Waarvan op Day 31 + Day 38 +Day 53 + Day 60 * Primobolan depot(inject) 200 mg
Waarvan Day 39 t/m 52 * 500 IU HCG ED (op deze dagen)
Day 60 t/m day 75 > 40 mg Nolvadex ED

hcg op 500iu EW of 500iu E3D of iets in die trant, stoppen vlak voor je nakuur begint.
hoge doseringen hcg kunnen iig je leydig cellen beschadigen; en dat wil je dus niet.

en wanneer ga je weer wegen ? :D

Damnz man, jouw reacties in zo'n kort tijdsbestek...> hulde!!:bow:

Qua hcg gebruik. Zoals je in o.a. post kan zien (overzicht roidgebruik), zal ik van day 39 t/m 52 500 IU HCG ED zetten (dat zijn dus 13 dagen achter elkaar. Dit heb ik ook vanuit het boek overgenomen).

Qua wegen...zaterdag is vroeg genoeg!:D Denk dat ik nu beetje blijf hangen qua gewicht. Als dat zaterdag blijkt, moet ik even mijn dieet onder de loep nemen!

Nu ga ik me echt douchen, tot snel!

Mijn roid gebruik is zoals dit schema (effe gekopieerd van pagina 3 van deze log voor de duidelijkheid).

MAX ANDROGEN Fase
Totale fase duurt van Day 1 t/m 30

Day 1 t/m 15: Androgen dominance gedeelte
Hierin neem ik
dag 1 T/m 15 *Test-e 250mg ED (na trainen).
dag 1 t/m 7* 2 Parabolan tabs (1 uur tot half uur voor training)

DAY 15 T/M 30 :anabolic dominance gedeelte
Dag 15 t/ 30 * Winstrol tabs , 50 mg ED

* Fase 2: Cortisol / Estrogen Suppression Phase
Duurt van Day 15 t/m 43
*Arimidex 1 mg EOD in de periode vanaf dag 15 t/m 43

*Fase 3: Absolute Anabolic Phase
Duurt van Day 31 t/m 75

Waarvan op Day 31 + Day 38 +Day 53 + Day 60 * Primobolan depot(inject) 200 mg
Waarvan Day 39 t/m 52 * 500 IU HCG ED (op deze dagen)
Day 60 t/m day 75 > 40 mg Nolvadex ED

ok duidelijk, dank voor deze post... ik snap nu weer waar je zit ;)

enige opmerking; ik zou *ZELF* de nolvadex op 20mg houden ivm sides die je kan gaan ervaren, daar zijn wat topics over geweest onlangs. bovendien is 20mg voldoende voor de taak die het moet vervullen.

edit: btw, dat HCG protocol ziet er ook wel fatsoenlijk uit.

Laatst bewerkt:
ok duidelijk, dank voor deze post... ik snap nu weer waar je zit ;)

enige opmerking; ik zou *ZELF* de nolvadex op 20mg houden ivm sides die je kan gaan ervaren, daar zijn wat topics over geweest onlangs. bovendien is 20mg voldoende voor de taak die het moet vervullen.

edit: btw, dat HCG protocol ziet er ook wel fatsoenlijk uit.

He Gab,

hahaa, ik zie het, ben beetje onduidelijk geweest qua ROid gebruik.
Uhmzz..ik zit nu (vandaag dus) op day 34, dus in fase Absolute Anabolic fase.
Ik heb dus 3 dagen geleden de 1e keer 200 mg primo gezet...in mn glutes, had helaas geen naald meer om in mijn schouders te zetten, maargoed dat mag de pret niet drukken:p! Op dit moment 1 mg Armidex EOD en over 4 dagen de 2e keer 200 mg Primo zetten op day 38.

Thanks voor je feedback over de nolvadex dosering, ik zal het meenemen!

Even over HCG. Ik heb nog nooit HCG gebruikt. ik heb begrepen dat het in verschillende vials binnenkomt. Wie kan me effe uitleggen hoe het werkt en hoe ik het moet verdelen zodat makkelijk 500 iu ED kan zetten.
En owjah, aangezien ik toch nog naalden moet halen> wat voor naalden + cilinders moet ik gebruiken om HCG te zetten? Trouwens in de spier zetten of onder de huid?
Alvast thanks voor de info!?!

Dan zal ik in een nieuwe post effe nieuwe update doen...gaat ie lekker dan? Zeker weten wel!:D

Laatst bewerkt:
ik zet HCG gewoon IM, ik vrot alles in mn kont met 0,8x40.. lekker makkelijk ;)
meestal komt de HCG in 3x5000iu vials, dit dien je zelf te vermengen met meegeleverd water.... moet je ff goed bekijken hoeveel water je erbij vrot he, zodat je weet hoeveel 5000iu in ml's is uitgedrukt.. dan 1/10 injecteren :>

ohja, hcg in de koelkast bewaren na het mengen.

succes :D

Een wat langere UPdate, ivm wat info over veranderingen en wat gedachtenspinsels die mij bezig houden...enjoy the reading!.

Dinsdag stond back training op het programma.
Aangezien dat mijn laatste dag was dat ik nog winny gebruikte, heb ik deze training nog gedaan zoals de voorgaande weken wat ook in de log te zien is (met supersets, dropsets, rest n pause etc), dit aangezien ik op deze dag nog in de Max androgen fase zat.

Training ging erg lekker. Met name deadlift ging goed. Set 1: 160 kg - 9x, set 2 160 kg - 6x, set 3: 155 kg - 6x. Ook op de andere oefeningen of meer gewicht of meer herhalingen. IN hoge intensiteit door getraind, en binnen 35 min klaar.

Woensdag rust gehad.
Donderdag Armen. Ook tevens de 1e training in een nieuwe fase aangezien test al uitgewerkt is en ik met de winny op dinsdag gestopt was. Vandaar dat ik sinds deze dag de trainingen iets anders afwerk. De oefeningen houd ik hetzelfde en de hoeveelheid sets en reps ook. Enige wat er veranderd is dat ik de supersets en dropsets, rest n pause etc eruit haal, waardoor de intensiteit iets lager word. De reden hiervoor heeft ook te maken met de theorie van het boek, wat per fase qua roid gebruik, je ook andere richtlijnen geeft qua opstellen van een trainingsschema. In de absolute anabolic fase waar ik nu in zit, is bedoeling om intensiteit iets lager te maken door geen gebruik te maken, echter iets meer rust tussen de sets te pakken en gewoon zwaar trainen zonder andere technieken (oefening voor oefening dus).

Triceps
oefening 1 close bench pres. set 1: 105 kg : 9x, set 2: 105 kg - 6x. Naar dippen. set 1: bodyweight + 40 kg - 6x. set 2: bodyweight + 35 kg - 6x. Vervolgens reverse cable pushdown. set 1: 30 kg - 8x. Set 2: 30 kg - 6x.

Biceps:
oefening 1: ez barbelcurl - set 1: 47,5 kg - 9x Set 2: 47,5 kg - 7x, set 3: 42,5 kg - 8x.
Oefening 2: incline dumbbell curl. set 1: 22 kg - 5x (was te zwaar, maar 20 kg was in gebruik. Denk gaan eens gek doen :D). set 2: 18 kg - 7x. Set 3: 16 kg - 9x.
Vervolgens kon ik het niet laten om toch nog 1 andere oefening te doen voor biceps. scottcurl apparaat (pakt met name brachialus mee). 1 set - 10 reps...biceps branden als de hell > :p . Daarnaast nog 3 buikoefeningen om het af te maken.

Gisteren legtraining.
Oefening 1 squat (ik had meer zin om paralell te squaten). Na degelijke warm-up. set 1: 160 kg -11x. Ik denk, ookay nog genoeg kracht er in zitten, zullen we weer eens voor de 180 kg gaan...why not. naar 2 min rust....set 2: 180 kg - 7x. set 3: 175 kg - 7x. Even rust, daarna oefening 2 : 45 leggpres. 200 kg - 10x. set 2: 215 kg - 7x. set 3: 200 kg - 8x.
Daarna hams gedaan op seated legcurl en standing legcurl. Seated ging goed met setjes met 60 kg. Standing vind ik zware en lastige oefening, merk dat mijn hams minder zijn dan mijn quads...achjah, bodybuilders hebben altijd wel wat te zeuren;)!
Vervolgens 1 set hacksquat gedaan zoals vorige week. daarna na rust 1 set legextension gedaan met langzame reps. en vervolgens 1 set sissy squat gedaan. Legs klaar. Nu kuiten nog. Standing calf raise : 140 kg - 8x, 140 kg - 6x, 130 kg - 9x. Seated calf raise, iets hoger in mijn reps (12-15 reps). Al met al een lekkere training.
nog wat gegeten 's avonds en vervolgens geslapen en vanmorgen beetje uitgeslapen.

Weging vandaag:cool:::
Eerst naar toilet...en vervolgens toch maar eens meer wegen om te kijken of de spiegel mij niet voorliegt met progressie. Ik ben uitermate tevreden hoe ik er nu bijsta, schouders zijn flink gegroeid wat ook nodig was ook, daarnaast is alles veel voller. Maybe niet kurkdroog, maar ben tevreden!....en warempel...vorige week was het naar mijn zeggen nog 94,5 kg / 95 kg (schommelde wat ertussen), tikte nu de weegschaal gemakkelijk de 95 kg aan, en schommelde tussen de 95 kg en de 96 kg in:rocker:.
Ik pas daarom mijn dieet nog niet aan. Wil namelijk ook niet dat mijn vet% te ver oploopt maar ik ga kijken waar dit uitloopt. Mijn vet% is klein beetje gestegen sinds begin van deze cycle, zoals het nu is heb ik er geen moeite mee. Wil toch wel massa pakken, hoef niet kurk droog te staan.

Toekomst:::::brew::brew::evilnana::brew:
Moet ook zeggen dat ik in mijn gedachten alweer bezig ben om doelen te stellen voor een volgende cycle. Eerst twijfelde ik heel erg tussen de volgende doelen : 1. eerst voor massa gaan, proberen rond de 120 kg te wegen en dan droog worden (middels dieet en roids), of 2. volgende cycle eerst droger worden en dan massa bouwen(ook middels dieet en roids).

Ik neig naar 1. Ik heb geen zin meer om de hele tijd tussen de 90 kg te schommelen wanneer ik eerst massa bouw en dan vervolgens weer ga cutten en terug val naar die 90 kg.Daarbij heb ik voorlopig toch geen wedstrijdambities, dus waarom nu zo nodig kurkdroog moeten staan?simpelweg komt dat door: ik wil gewoon HUGE worden...uiteindelijke doel 115 kg droog (droog in mijn optiek is tussen de 6 en 8 % lichaamsvet)....maargoed...stap voor stap wil ik daar komen. Wat adviseren jullie mij eigenlijk?

Laatst bewerkt:
ik zet HCG gewoon IM, ik vrot alles in mn kont met 0,8x40.. lekker makkelijk ;)
meestal komt de HCG in 3x5000iu vials, dit dien je zelf te vermengen met meegeleverd water.... moet je ff goed bekijken hoeveel water je erbij vrot he, zodat je weet hoeveel 5000iu in ml's is uitgedrukt.. dan 1/10 injecteren :>

ohja, hcg in de koelkast bewaren na het mengen.

succes :D

Alweer hulde....jouw reactievermogen...je nick had beter speedy kunnen zijn :p

Damnz in koelkast bewaren gaat niet lukken....woon nog thuis...en ouders zijn niet echt goedgelovig...maargoed , mn kamer is ook niet al te warm.

Inderdaad..ik weet dat je hcg moet vermengen met meegeleverde water (pakketje is inmiddels gelukkig binnen)...maar wie heeft goede richtlijnen hoe ik dit het mengen het beste kan aanpakken ivp idd iu en ml...niet dat ik dadelijk verkeerde doseringen gebruik...zou beetje k*t zijn namelijk:o!

Thanks voor advies qua naalden gebruik enz...gewoon glutes...0,8 x 40.

uhm, ik weet niet meer precies hoeveel water je meegeleverd krijgt enzow....

maar je breekt dat flesje met het water open, zuigt bv 1ml vloeistof op in een spuit.
breek het flesje met poeder open, injecteer rustig die 1ml in dat flesje.
spul lost goed op.. mss beetje rustig bewegen, zuig het dan weer op in je spuit, verwissel naald.. en injecteer 1/10 deel van de spuit. verwissel weer de naald en bewaar de spuit in je koelkast.. of waarever je het gaat bewaren.

echt handig is het niet.... maargoed, t werkt :D

edit: ohja, rustig inspuiten he... spul op waterbasis vliegt wat gemakkelijker door de naald dan olie!!

uhm, ik weet niet meer precies hoeveel water je meegeleverd krijgt enzow....

maar je breekt dat flesje met het water open, zuigt bv 1ml vloeistof op in een spuit.
breek het flesje met poeder open, injecteer rustig die 1ml in dat flesje.
spul lost goed op.. mss beetje rustig bewegen, zuig het dan weer op in je spuit, verwissel naald.. en injecteer 1/10 deel van de spuit. verwissel weer de naald en bewaar de spuit in je koelkast.. of waarever je het gaat bewaren.

echt handig is het niet.... maargoed, t werkt :D

edit: ohja, rustig inspuiten he... spul op waterbasis vliegt wat gemakkelijker door de naald dan olie!!

ik vind je log interessant, verder zie ik weinig boeiende topics op het moment voorbij komen in de AAS sectie, vandaar....

He gab,

thanks voor je advies over de hcg. Ik heb het bekeken, idd 3 ampullen met poeder erin, en 3 ampulen met water.
Tis meer zeg maar dat ik bang ben om mezelf te vergissen in de hoeveelheden.
Ik moet 500 IU zetten per dag.

de 0,8 x 40 mm naalden is mij duidelijk, ik vraag me alleen wel nog af wat voor cylinder ik moet gebruiken voor die hcg te zetten.
Ik heb nog enkele cylinders liggen van 1 ML (daar staan ook IU op afgebeeld). De helft van 1 ML (0,5 ML) = 50 IU (volgens cylinders die ik heb liggen). Dus 500 IU = 5 ML?
Of maak ik nu een belachelijke rekenfout?:p
Beter hier een blunder maken , dan komende donderdag teveel te injecteren.
Need some help here:o

Thanks dat je het log interesant vind!

Greetz

He gab,

thanks voor je advies over de hcg. Ik heb het bekeken, idd 3 ampullen met poeder erin, en 3 ampulen met water.
Tis meer zeg maar dat ik bang ben om mezelf te vergissen in de hoeveelheden.
Ik moet 500 IU zetten per dag.

de 0,8 x 40 mm naalden is mij duidelijk, ik vraag me alleen wel nog af wat voor cylinder ik moet gebruiken voor die hcg te zetten.
Ik heb nog enkele cylinders liggen van 1 ML (daar staan ook IU op afgebeeld). De helft van 1 ML (0,5 ML) = 50 IU (volgens cylinders die ik heb liggen). Dus 500 IU = 5 ML?
Of maak ik nu een belachelijke rekenfout?:p
Beter hier een blunder maken , dan komende donderdag teveel te injecteren.
Need some help here:o

Thanks dat je het log interesant vind!

Greetz

je maakt idd een foutje ;) vergeet effe die IU aanduiding op die spuit!

als jij 1ml vloeistof opzuigt met je spuit en deze met de inhoud van 1 flesje poeder mengt (zoals in de vorige post beschreven)... dan is 1 ml = 5000iu, dus om 500iu te injecteren pak je een 10e deel van je 1ml spuit, ofwel 0,1ml.

of (ander voorbeeld)

je kan ook 5ml vloeistof opzuigen en dat mengen met het poeder (lukt dan niet meer in het poederflesje!) dan is 5ml = 5000iu (dus 1ml=1000iu).. dan zou je dus 0,5ml moeten zetten om 500iu hcg te injecteren.

ik hoop dat ik duidelijk ben kerel ;)

je maakt idd een foutje ;) vergeet effe die IU aanduiding op die spuit!

als jij 1ml vloeistof opzuigt met je spuit en deze met de inhoud van 1 flesje poeder mengt (zoals in de vorige post beschreven)... dan is 1 ml = 5000iu, dus om 500iu te injecteren pak je een 10e deel van je 1ml spuit, ofwel 0,1ml.

of (ander voorbeeld)

je kan ook 5ml vloeistof opzuigen en dat mengen met het poeder (lukt dan niet meer in het poederflesje!) dan is 5ml = 5000iu (dus 1ml=1000iu).. dan zou je dus 0,5ml moeten zetten om 500iu hcg te injecteren.

ik hoop dat ik duidelijk ben kerel ;)

He Gab,

thanks voor je reactie...het word het eerste voorbeeld! Thanks, nu kan ik donderdag tenminste vooruit :D!

Terug
Naar boven