nofear train!
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
D. zei:
ga je nog mee stappen volgende week of past dat nu niet meer in je schema?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D. zei:
D. zei:Ik doe volgende week niet anders, nog nooit van "deloadfase" gehoord? Ik zat wat mn fatiguelevels weet je.

D. zei:Even een korte update:
Ik ben nu 83kilo en ben al wat droger. Zuipen is ernstig gereduceerd, bier drink ik bijna helemaal niet meer, 5-10glazen per week hooguit. Verder drink ik wijn en wodka.
Ik train 3-4x per week. Mijn schema heb ik hier al eens gepost. Verder ben ik in het dagelijks leven erg druk met mijn scriptie en kom ik hier niet zoveel op het moment. Ik lees wat en gooi nu en dan eens een one-liner tussendoor, maar verwacht geen diepgaande posts, al lijkt het me sterk dat jullie dat sowieso deden.
Oh en ik kan in de spiegel mijn "serratus" zien, monster!
D. zei:Nu is het leuk geweest, nofear train!, ik heb geen foto's, dus ook niet aan jou laten zien. Ga je eigen log volspammen met je vette pens, klein kind.
Ik heb weer een paar keer gedeadlift. Kwam tot 125 kg 1x. Verder heb ik nauwelijks tijd om te trainen en als ik wel tijd heb dan zet ik het liever op een drinken.
Ik verwacht binnenkort wel weer meer tijd te hebben en ga ook echt wel weer een beetje klussen in de gym.