XXL Nutrition

D. - Trainingslog

Adema zei:
Ik ben trouwens 85kg en 8% bf, wat je zelf aangaf te willen behalen voor de zomer, dus ik zou maar luisteren. Lamzak!

Ik ben 90 a 91 kilo met bf van 9 a 10%, benen van 66 cm, armen van 43 cm, taille van 80 cm. En op 5% heb ik een taille van rond de 72 cm. Ik denk dat er maar weinig gasten zijn die dat hebben. En in mijn rug pas jij 2x in ;) Nu jij weer :cool:

Laatst bewerkt:
jah en jij bent 24 en hij 17 kom op man waar slaat dit op laat elkaar toch lekker in zijn waarde

jimi zei:
jah en jij bent 24 en hij 17 kom op man waar slaat dit op laat elkaar toch lekker in zijn waarde

Weet ik maar hij noemt mij een lamzak terwijl ik geen negatief commentaar op hem gaf. En daarbij geeft ie aan dat ik naar hem moet luisteren omdat zijn stats beter zouden zijn dan die van mij ??? Ik zei alleen maar voor de grap of die echt 17 jaar was omdat ie zoveel weet op zn 17e. En ik zou zijn fancy talk niet begrijpen. Ik ben toch geen debiel.

En trouwens stats zeggen geen drol. Kijk maar naar Ryu die maar 89 kilo weegt en een big mofo is.

dat bedoel ik maar
ben het wel met je eens die adema weet veel en dat kan jah bijnan niet voor die leeftijd of hij heeft zich met niks anders bezig gehouden dan alleen bb

maar jah zou zeggen laat die kerel lullen je weet zelf wat je stats zijn en hoe je eruitziet ik zou zeggen kerel ga zo door met sporten en laat je niet van de wijs brengen door iemand die je eigenlijk toch niet kent

gr jimi

jimi zei:
dat bedoel ik maar
ben het wel met je eens die adema weet veel en dat kan jah bijnan niet voor die leeftijd of hij heeft zich met niks anders bezig gehouden dan alleen bb

maar jah zou zeggen laat die kerel lullen je weet zelf wat je stats zijn en hoe je eruitziet ik zou zeggen kerel ga zo door met sporten en laat je niet van de wijs brengen door iemand die je eigenlijk toch niet kent

gr jimi

idd, karma :p

Smoothmold zei:
Ik ben 90 a 91 kilo met bf van 9 a 10%, benen van 66 cm, armen van 43 cm, taille van 80 cm. En op 5% heb ik een taille van rond de 72 cm. Ik denk dat er maar weinig gasten zijn die dat hebben. En in mijn rug pas jij 2x in ;) Nu jij weer :cool:

Hoe lang ben je?

Smoothmold zei:

Jij bent dan ook een 'shredded beast' he.

eduardjanssen zei:
Jij bent dan ook een 'shredded beast' he.

hehe, (nog) niet helaas :( Maar, mijn startgewicht was 57 kilo. Ik heb 3 jaar nodig gehad om een "normaal" gewicht te krijgen. Met daarbij geen verstand van voeding, training etc.

Smoothmold zei:

Ik had het tegen D. lieverd, en waarom neemt iedereen mij zo serieus btw? D. is een luie fl**ker, hij heeft gewoon een schop onder zijn reet nodig.

Als jouw taille op 5% slechts 72cm is, wordt het tijd dat je je core fatsoenlijk gaat trainen.

Nette stats verder hoor ;)

Laatst bewerkt:
Adema zei:
Ik had het tegen D. lieverd, en waarom neemt iedereen mij zo serieus btw? D. is een luie fl**ker, hij heeft gewoon een schop onder zijn reet nodig.

Als jouw taille op 5% slechts 72cm is, wordt het tijd dat je je core fatsoenlijk gaat trainen.

Nette stats verder hoor ;)

Oke, om eerlijk te zijn was mijn taille 75 cm a 8% vorig jaar. Ik schat dat die dan nu 72 cm zou worden op 5% (heb ik nog nooit gezeten trouwens). Hoewel ik er nu ook naast kan zitten want mn onderrug is behoorlijk dik geworden van al dat deadliften :p Mijn stiffed deadlift zit ik op 150 kg, 8x. Ik weet niet of dat goed is maar zit nog steeds progressie in.

In ieder geval: Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Adema opnieuw punten kan geven. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Gasten, mijn topic.

D. nog bezig met trainen??

Vandaag een "refeeddag", mannen! Dat mag ook wel met "qp" weer als euroknaller en een Kater van heb ik jou daar, het was weer eens zo'n avond....

D. zei:
Vandaag een "refeeddag", mannen! Dat mag ook wel met "qp" weer als euroknaller en een Kater van heb ik jou daar, het was weer eens zo'n avond....

maakt niet uit D., verder ben je 100% strict bezig dus dan mag je je wel eens laten gaan, hulde!

De boog kan niet altijd gespannen staan!

Terug
Naar boven