AndroidHealthClinic

D. - Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
gister weer getraind, maar door dat nachtje op die bank tukken is mijn onderrug en onderstel zo beschadigd dat ik zelfs moeite had met lopen :)
bovenrug en bi gedaan dus;
Wide pull down(voorlangs) 8x75 6x80 6x80
Pull down narrow grip; 6x85 6x90 6x90
Standing bb curl; 8x30 5x40(echt te zwaar) 6x35 mijn biceps zijn echt mijn zwakste spiergroep, qua kracht.
Een of andere homofiel hield het powerrack bezet; shrugs in de smith gedaan
3 sets met 100kg, 8 of 10keer ofzo.

't was weer mooi.

hey kerel, ik wist niet dat jij ook trainde.
Mooi dat je ook een log gaat bij houden.
Je bp is maar iets bter, mn dumbbell press is stuk beter dan die van jouw, dit naar aanleiding van pm.
Voor de rest ziet het er allemaal goed uit, suc6 kerel.
Mijn levensstijl gaat trouwens steeds meer op die van jou lijken;) maar dit levert weer gains op andere gebieden zullen we maar zeggen.

Hey doed! Goed bezig...ga je progressie volgen op de voet...

@ nft, maak je maar geen illusie want de db's gaan niet zwaarder daar.
Maar je bent dus goed met dronken gebral wijven aan het regelen? Zo hoor ik het graag, dat zou eduard nooit durven.

@ squeezer; homofiel kom jij nou maar gewoon eens een keer trainen met dat belachelijk magere lijf van je, "op de voet volgen" van volgen is geen sprake, met open mond aanschouwen hooguit.

Okej, even offtopic..

Ik vind het eng. Het lijkt wel alsof je een kopie van mij bent qua training/lifestyle. Het lijkt me duidelijk dat ik betere genen heb, een knappere kop, een mooier lichaam en meer bier kan drinken, maar ondanks dat vind ik het toch wat freaky allemaal.

Succes met je log enzo.

Geeft niks jongen. Communicatiek*tjes zijn nu eenmaal niet de meest masculiene personen. Een klodder sperma in het gezicht vinden ze vaak al eng, ik kan me dus voorstellen dat je van me onder de indruk bent:thumbup:

on-topic maar weer? Ik zit er aan te denken om vandaag weer te gaan trainen, wat zal ik gaan doen :D

Ha dat was mijn planning ook. Maar ik heb eduards raad opgevolgd, trainen wordt hem niet meer denk ik. Komt ff een etentje tussen, dat waarschijnlijk door een 'drinkentje' zal worden opgevolgd.
Niettemin zal mijn volgende training benen worden.

het lot tarten

Morgen trainen kennelijk. Welnu, makkers. Slechts als god het toelaat. Wat ik ernstig betwijfel.

Leuk stuk..
Wel eerlijk en jah ik kan niet ontkennen dat jij een echte student bent.. :D

Succes met trainen strax.. :p

Waarom bi- en triceps op 1 dag?

Het is wel interessant om je vorderingen etc te lezen, je hebt een aparte manier van schrijven en die bevalt me wel.

Succes bro!

Ach, een aparte armendag. Ik weet niet, die isolatieshit zit er nog gewoon in ofzo.
Ik heb gewoon verandering nodig. Eigenlijk zou ik het allerliefst aan de roids gaan, maar dat is gewoon niet te combineren met mijn levensstijl en dat is echt heel jammer.
Ik moet iets nieuws, het gaat me al te lang zo.
Misschien een UB/LB, 4 trainingen maken en dan 3 keer per week doen, dus dat het dan steeds schuift?
Wel een laag volume, zo leuk is het nou ook weer niet in de gym.

Je lult nog steeds wel beter dan dat je traint :P
Met UB/LB heb je het voordeel dat je na 2x alles hebt gehad. Dan kan je bijv. nog een dagje full body er achteraan gooien.

Terug
Naar boven