XXL Nutrition

D. - Trainingslog

eduardjanssen zei:
Isolatie is niet nodig. Maar inderdaad voor de zijkant schouders ontkom je er niet echt aan.

Highpulls, anyone?

@D. - hoe komt het dat je bijna evenveel bencht als squat/deadlift?

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee, maar toen ik er anderhalf/twee jaar serieuzer mee bezig was, waren de pr's 150sq 160dl 110bp, dus dan kloppen de verhoudingen iets meer denk ik?
Waarom het nu anders is weet ik niet, misschien omdat ik stiekem toch iets meer moeite doe tijdens mn bovenlichaam trainingen, aangezien mijn onderstel prima ontwikkeld is en mijn borst niet.
Maar dan nog, ik neem aan dat een verhouding 1:1,5 voor bp:sq/dl redelijk is?

Vette trainingslog man. Hoeveel bier vandaag? :)

D. = MarkyWannabee-Wannabee

:D :roflol:

D. kleed je je ook als een echte student?

Nee hij kleed zich trendy, hip en cool echt het type waar DBC een hekel aan heeft. Maar daar trekt D. zich niet(s) op af of van aan. Hij is namelijk hardcore en niet zoals de meeste van jullie die denken dat ze van bier krimpen.

Trouwens wat lijkt het me lekker om te zeggen dat je goede genen hebt:) gefelici;) ga je ooit pics posten/

Oja ik had ook nog een log inderdaad

Het gaat niet zo best de laatste tijd. Vorige week weet ik niet of ik getraind heb, eergister en vandaag heb ik getraind.
Wat gedeadlift en rug shit gedaan maandag, geen idee wat de gewichten waren wel 2x130k deadlift.
Maandag en dinsdag heb ik me helemaal van de wereld gedronken in sterk, rolde om respectievelijk 5 en 7 uur in bed. Mijn maag is helemaal kapot en tijdens de training vandaag kreeg ik oprispingen. Heb wat gebankdrukt, 6x90 6x90 en incline db 3sets 6x34kg. Toen ben ik naar huis gegaan omdat ik een paar keer bijna moest kotsen en toen het eenmaal echt kwam kon ik het net doorslikken maar het brandde echt, echt te hard.
Ik heb vorige week ook bijgehouden wat ik at een paar dagen, maar ook daar halverwege mee gestopt ofzo. Misschien post ik dat nog ff ofzo.

Nou ja, ik ben dus kapot, dat moge duidelijk zijn.

Ik denk dat je maag nog niet helemaal gewend is aan de hoeveelheid alcohol. Gewoon doordrinken dus :)

Wat weet jij daar nou van?

Ik loop trouwens in Gorilla Wear.

ojah
ik woog mezelf gister ben nu een 88kg schoon aan de haak. Of was het vanochtend? Hoe het ook zij, de groei zit er wel aardig in.

Deze week train ik niet. Het is immers vakantie en dat geldt ook voor het lichaam. Bewegen doe ik nauwelijks en daglicht lijkt ineens veel minder belangrijk.

Goede log D.! :thumbs:

D. zei:
Deze week train ik niet. Het is immers vakantie en dat geldt ook voor het lichaam. Bewegen doe ik nauwelijks en daglicht lijkt ineens veel minder belangrijk.

Hetzelfde geld voor mij. In deze tijden herleeft het nachtleven. Heb gisternacht weinig geslapen en er komt vannacht weer weinig van. Met een 3 uurtjes moet ik wel genoeg hebben.

haha hier idem eduard. Ik bedenk me nu ineens dat ik gister ook nog de stad in ben geweest, zal een uur of 7 zijn geweest dat ik thuiskwam. Wel was ik er om 10 weer uit, daarom zo moe!

Hehe ik was gisteren om 23:00 mijn nest in gegaan om er om 1:00 weer uit te komen. Niettemin het maar 2 uur slaap was voel ik me nu weer helemaal fit, terwijl ik op de dag als een vaatdoek ben.

Dus trainen is voor het nieuwe jaar.

Ik stond om half 12 op en ben nu alweer moe. :banana:

Morgen weer lekker trainen, heb er eindelijk weer ns echt zin in.

Terug
Naar boven