AndroidHealthClinic

D. - Trainingslog

Gunsy zei:
Je lult nog steeds wel beter dan dat je traint :P
Met UB/LB heb je het voordeel dat je na 2x alles hebt gehad. Dan kan je bijv. nog een dagje full body er achteraan gooien.

haha en jij denkt dat D. 5 keer in de week gaat trainen... doe niet zo raar "Gunsy" :D

• Topic Starter Topic Starter
ja die gunsy doet inderdaad vreemd met zn fullbody verhaal ook, rare vent.
Euh, vandaag weer eens getraind, maar na gisteravond weer doorhalen en kapotdrinken ging het niet al te best en ik kon niet lang, want de sportschool was kort open en mn trainingsmaatje moest nken; hoe dan ook toch ff iets gedaan; (eigenlijk had ik benen moeten doen, maar dat zou mijn lijf niet trekken)
Incline benchpress 6x80 3x90(te zwaaaaaar) 6x80
Incline dbpress 6x34 6x34 6x34
Wat side zwaai werk voor de schouder met 12 kilo, de moeite niet.

Ik vind het allemaal maar zozo. zelfde trainingsshit continu. Ik ben gemaakt voor deze sport, dat is me allang duidelijk. Maar ik mis wat motivatie en dat is ook de reden van dit logje.
Ik wil heavy shit doen, geen homofiel gedrag. Iets nieuws ofzo, het zit me niet lekker zo.

D. zei:
Euh, vandaag weer eens getraind, maar na gisteravond weer doorhalen en kapotdrinken ging het niet al te best en ik kon niet lang, want de sportschool was kort open en mn trainingsmaatje moest nken; hoe dan ook toch ff iets gedaan; (eigenlijk had ik benen moeten doen, maar dat zou mijn lijf niet trekken)

Ik vind het allemaal maar zozo. zelfde trainingsshit continu. Ik ben gemaakt voor deze sport, dat is me allang duidelijk. Maar ik mis wat motivatie en dat is ook de reden van dit logje.
Ik wil heavy shit doen, geen homofiel gedrag. Iets nieuws ofzo, het zit me niet lekker zo.

Zodra je merkt dat je minder wijven doet dan je gewend bent komt die motivatie wel weer D..

D. zei:

wat een flut training zeg, ik denk dat ik markykwalibi´s log maar weer ga volgen, want dat is interessanter om te lezen dan dit samenschraapsel van aerobic gewichten.

motivatie my ass, discipline D.+-!!

jongens... allemaal leuk en aardig, die platvloers geetaleerde meninkjes van jullie, maar ik zou ook graag relevante informatie hebben.
Ik wil gewoon een leuke nieuwe trainingsroutine hebben waar ik me op kan storten, dan ben ik vanzelf weer wat minder in de kroeg. Wat lijkt jullie wat voor mij?

D. zei:
jongens... allemaal leuk en aardig, die platvloers geetaleerde meninkjes van jullie, maar ik zou ook graag relevante informatie hebben.
Ik wil gewoon een leuke nieuwe trainingsroutine hebben waar ik me op kan storten, dan ben ik vanzelf weer wat minder in de kroeg. Wat lijkt jullie wat voor mij?

Ja D. je weet wat er zon beetje te doen is op he gebied van variatie, dus ik zou zeggen kies een routine uit en probeer die voor een maand. Als het niet bevalt probeer je weer iets anders. Je bent nu volwassen D., je kan niet blijven verwachten dat anderen een oplossing aandragen.

Vandaag;
DL warmup met 50 90
6x100
3x120
2x120
1x130

SQuat
warmup 60
6x90
6x100
3x110
1x120

Das pas een laag volume :D
Nu snel weg, ik heb zin in hamburgers.

D. zei:
Vandaag;
DL warmup met 50 90
6x100
3x120
2x120
1x130

SQuat
warmup 60
6x90
6x100
3x110
1x120

Das pas een laag volume :D
Nu snel weg, ik heb zin in hamburgers.

Low volume, low weight....revolutionary! :thumbs:

Ik wilde vandaag helemaal niet trainen maar aangezien de douche thuis stuk is, moest ik toch op de gym zijn.
ff denken wat ik gedaan heb.
Dips 4x12
"weighted bench dips" met 40kg op de benen en een trainingsmaat die wat meedrukt. 4sets met een hh of 6a8
Shrugs (nog niet gedaan deze week:D:D)
12x100 12x100 12x100 8x110 (straps vergeten)

Echt weer een goede training dit. Jullie kunnen nu btw wel mij hierop afrekenen, maar ik heb echt een ontzettend grote discipline. Ik heb nog nooit iemand met zo weinig motivatie bezig gezien. Wat ben ik blij dat ik vanavond weer normale dingen kan doen, dat getrain is echt nergens goed voor.

D. zei:
Echt weer een goede training dit. Jullie kunnen nu btw wel mij hierop afrekenen, maar ik heb echt een ontzettend grote discipline. Ik heb nog nooit iemand met zo weinig motivatie bezig gezien. Wat ben ik blij dat ik vanavond weer normale dingen kan doen, dat getrain is echt nergens goed voor.

Als je echt lekkere traps wilt moet je ook achter je rug shrugs doen. Die zijn heerlijk.

Kan niet swa, daar zit die billlll.....

D. zei:
Kan niet swa, daar zit die billlll.....

Zo'n grote reet heb je niet. ALs pro's het kunnen dan kan jij het ook! Serieus, probeer het eens een weekje of 6 en dan zie je zelf wel dat je er gruwelijke traps van krijgt.

at axe: wat is dan het grote voordeel van behind the back shrugs ten opzichte van frontshrugs?

at D.: ik ken niemand met meer discipline dan jij!

Terug
Naar boven