XXL Nutrition

Contest Log Daanbanaan contest log

Bezoekers in dit topic

Vandaag benen getraint en vp gemeten, zit op 9.9% prima om mee te beginnen als ik over 20weken op podium moet staan!

Meer als prima, je streef is zo laag mogelijk, of ?
 
Prima start-vp als ik over 20weken op podium moet staan, dan kan ik nog zeker 12 weken recompen Inb4
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang train je trouwens al? Voor je leeftijd ben je bizar sterk.
 
Natuurlijk gaat gaandeweg alle zuivel uit je dieet ;)
Je wilt die fucking aders door je huid heen drukken!!

Yeah buddy!
 
Hoe lang train je trouwens al? Voor je leeftijd ben je bizar sterk.
Thanks man, al sinds ik een jaar of 12/13 ben dus zo'n 7/8 jaar. Heb leren trainen tussen powerlifters die toendertijd in nederlandse top meedraaiden dus heb eerste jaren 100% op kracht gebouwd!
 
Thanks man, al sinds ik een jaar of 12/13 ben dus zo'n 7/8 jaar. Heb leren trainen tussen powerlifters die toendertijd in nederlandse top meedraaiden dus heb eerste jaren 100% op kracht gebouwd!
Daar mag je blij mee zijn, je hebt echt een voorsprong op 99,99% van je leeftijdsgenoten. Als ik opnieuw mocht beginnen, had ik het ook anders aangepakt.
 
Daar mag je blij mee zijn, je hebt echt een voorsprong op 99,99% van je leeftijdsgenoten. Als ik opnieuw mocht beginnen, had ik het ook anders aangepakt.

Ja inderdaad, op me 16e begonnen met banken beroven en 30 iu hgh ed zetten :D
 
Ja inderdaad, op me 16e begonnen met banken beroven en 30 iu hgh ed zetten :D
Vanwaar dat "banken beroven"?:p Is het daar nu te laat voor dan? Oke, op je 16e kom je er misschien beter mee weg als je gepakt wordt, omdat je nog niet volwassen bent.
 
Vanwaar dat "banken beroven"?:p Is het daar nu te laat voor dan? Oke, op je 16e kom je er misschien beter mee weg als je gepakt wordt, omdat je nog niet volwassen bent.

Now we are talking :cool:
 
Vandaag borst triceps getraint, ging wat minder. Gisteren wat verkeerds gegeten, heb 3x moeten kotsen vannacht maar het ergste is nu weg gelukkig! Eigenlijk staat het cheatmeal op het programma vnv, maar ik kijk natuurlijk even hoe ik me voel!
 
Vandaag borst triceps getraint, ging wat minder. Gisteren wat verkeerds gegeten, heb 3x moeten kotsen vannacht maar het ergste is nu weg gelukkig! Eigenlijk staat het cheatmeal op het programma vnv, maar ik kijk natuurlijk even hoe ik me voel!
Das minder, hopen dat het snel over is. Cheatmeal kan je beter bewaren voor een dag dat je je goed voelt en ernaar uitkijkt.
 
Sta je al op 6% dan?
 
ofc in :D
 
Welkom!

Gisteren niet kunnen trainen ivm werk de hele dag :(
Zometeen flinke trainingssessie en daarna de hele dag lamballen aan het water :p
 
Prima armen getraint! Nu wel ontzettend moe, geen idee hoe het komt, toch maar even dutje doen nu! Heb gister flink wat uren in de zon gezeten, zal waarschijnlijk daar door komen
 
Net benen getraint, niet te doen met dit weer (geen airco in de gym)
Begonnen met wat nieuws:
Legpress (single leg)
150x12
150x10
150x10
120x15

Stiff leg deadlifts (dumbells)
4x20x24

Hip abductor
4x12x80

Leg extension (20sec rust)
5x15x45

Leg curl (20sec rust)
4x15x30

Staand kuitheffen
4x15x30

Zittend kuitheffen
4x12x20

Goed stuk en flink gezweet. Nu even lamballen en dalijk van 2-10 werken :( gelukkig wel klaar met school dit jaar!
 
Wat een training man! Ga je niet ko op zo hoge volume?:p
 
Wat een training man! Ga je niet ko op zo hoge volume?:p
Met dit weer wel haha, volume valt mee, intensiteit is wel redelijk hoog altijd 20/30sec rust
 
Back
Naar boven