XXL Nutrition

Dames tatoo's?

Ik ben heel nieuwsgierig: wat voor iets komt er na de zomer?

Ik heb nu een rugstuk klaar liggen..van rechterschouder naar linkerbil..Vind hem zelf super en zit ook heel veel betekenis in..maar..Ik zou het liefste een full sleeve laten zetten met harde felle kleuren..Maar ja..dat is best een stap die je zet..Rug kun je heel goed bedekken en arm wordt wat moeilijker..;)

Ik heb nu een rugstuk klaar liggen..van rechterschouder naar linkerbil..Vind hem zelf super en zit ook heel veel betekenis in..maar..Ik zou het liefste een full sleeve laten zetten met harde felle kleuren..Maar ja..dat is best een stap die je zet..Rug kun je heel goed bedekken en arm wordt wat moeilijker..;)
oeh - da's best flink!
Ik hou zelf helemaal niet van full-sleeves voor vrouwen, ben meer van de kleine plaatjes... Eerst maar eens kijken of ik iets kan vinden wat ik wil hebben ;)

Nice! Eigen ontwerp mel?

Ik denk dat ik best last zou hebben met m'n werk en tattoo's op m'n armen... Ik werk gedetacheerd en het is niet ongebruikelijk bij sommige klanten met m'n mantelpakje aan te zitten...

Ik zit al een hele tijd te denken om op m'n onderbuik een chinees teken te laten zetten, iets van 'innerlijke kracht' ofzo. Is een tattoo die een ander niet zo snel te zien krijgt...

Doet me denken aan een celeb. die ooit eens een Chinees karakter had laten zetten.. zou "bijzonder" moeten betekenen, maar toen een Chinees het zag zei hij dat het toch beter als "raar" vertaald kon worden ... pas dus op met wat je denkt dat iets betekent.

Doet me denken aan een celeb. die ooit eens een Chinees karakter had laten zetten.. zou "bijzonder" moeten betekenen, maar toen een Chinees het zag zei hij dat het toch beter als "raar" vertaald kon worden ... pas dus op met wat je denkt dat iets betekent.

OOh haha mijn god jah dat zal je toch overkomen:D

Bij deze kan ik het advies geven nooit een naam van een partner te tattoeren. Ik zelf heb dit 2 maal gedaan maar ik ben dan ook niet de slimste.

Tattoo's bij vrouwen vind ik alleen mooi op een lekker kontje. Iedere andere plek is een big turn off.

Bij deze kan ik het advies geven nooit een naam van een partner te tattoeren. Ik zelf heb dit 2 maal gedaan maar ik ben dan ook niet de slimste.

OOh kerel idd niet handig..;)
Die van mijn kids in een tattoo laten verwerken lijkt me wel wat. Of de begin letters dan

Laatst bewerkt:
een klein plaatje op een goede plek is altijd mooi :)
laatst zag ik iemand met een winnie the pooh (full color) op de enkel.. omg..

zelf heb ik een klein zelf ontworpen symbool van +- 7 bij 7 cm op mijn borst,
heb er lang over na zitten denken en toen op een dag gewoon gedaan en nog
steeds geen spijt van na een jaar :)

Zoiets vinden jullie zeker niks? :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoiets vinden jullie zeker niks? :)

Het ligt hem er ook wel een beetje aan wat voor een figuur je hebt...

2rf3giw.jpg

Terug
Naar boven