Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OOh kerel idd niet handig..
Die van mijn kids in een tattoo laten verwerken lijkt me wel wat. Of de begin letters dan
Is nog wat work in progress. Zou wat kleur tussen mogen. Mexicaanse skull vind ik niet passen.Zoiets vinden jullie zeker niks?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heeft er altijd gestaan.ow heb je nu even je geslacht er bij gezet...linkmiechel
Hahahahahahaha, nice!Het ligt hem er ook wel een beetje aan wat voor een figuur je hebt...
![]()
... dat durf ik echt niet zo me tatoo te laten zien
(wat trouwens voor jezelf is)

Is nog wat work in progress. Zou wat kleur tussen mogen. Mexicaanse skull vind ik niet passen.
Hebben ze nou zelf niet door dat ze er gewoon echt niet uit zien,vooral de linker?:s
maar ze durft
Ja, die tattoo is vooral erg gedurfd!o hemel... dat durf ik echt niet zo me tatoo te laten zien
(wat trouwens voor jezelf is)
wel knap als je dat zo durft![]()
Ik vind een kleine tattoo wel mooi. Maar zelf zou ik het nooit laten zetten.. je weet nooit hoe dat er later uit ziet als ik een verimpeld velletje heb.

hier ben ik het ook mee eens!!!Ik heb nu een rugstuk klaar liggen..van rechterschouder naar linkerbil..Vind hem zelf super en zit ook heel veel betekenis in..maar..Ik zou het liefste een full sleeve laten zetten met harde felle kleuren..Maar ja..dat is best een stap die je zet..Rug kun je heel goed bedekken en arm wordt wat moeilijker..![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit vind ik best mooi.
Alsof het een deuk uitmaakt of je een tatoo hebt als in het verrimpelde stadium zit.. bang wat de andere bejaarden achter je rug om zeggen ?
http://1.bp.blogspot.com/_7MjzVIjPjc8/SH3cL1XuZhI/AAAAAAAAA4Q/t7dV99LS9mY/s400/Old_Balls_Tattoos.jpg
go opa !