Fitness Seller

Dames tatoo's?

Ik zou mijn naam in het Koreaans op mijn onderrug willen (ja,heel origineel).Ik weet alleen niet hoe je dat schrijft en ik ken ook geen Koreaanse mensen.
En mocht het mislukken:dan zie ik het zelf toch niet zo veel :p.

OOh kerel idd niet handig..;)
Die van mijn kids in een tattoo laten verwerken lijkt me wel wat. Of de begin letters dan

Ja haha, het scheelt dat ik er eentje heb kunnen coveren en de andere is van mijn chinese ex-vriendin...haar naam was Li Ching en wie weet nu wat dat betekend!

En inderdaad de namen van je kids of voor mijn part je pa en ma zou nooit verkeerd zijn...die draag je echt voor altijd bij je...

Het ligt hem er ook wel een beetje aan wat voor een figuur je hebt...

2rf3giw.jpg
Hahahahahahaha, nice!

Hebben ze nou zelf niet door dat ze er gewoon echt niet uit zien,vooral de linker?:s

Haha,doet me denken aan die reclame..dan zit er een kerel in de sauna en dan komt er in eens kudde Berta's in een badpak naast hem zitten.

Ik vind een kleine tattoo wel mooi. Maar zelf zou ik het nooit laten zetten.. je weet nooit hoe dat er later uit ziet als ik een verimpeld velletje heb :p.
Nu hou ik me vaak bezig met henna - art. Een hobby van me

Ik vind een kleine tattoo wel mooi. Maar zelf zou ik het nooit laten zetten.. je weet nooit hoe dat er later uit ziet als ik een verimpeld velletje heb :p.

Alsof het een deuk uitmaakt of je een tatoo hebt als in het verrimpelde stadium zit.. bang wat de andere bejaarden achter je rug om zeggen ? :)

Old_Balls_Tattoos.jpg

go opa !

Ik heb nu een rugstuk klaar liggen..van rechterschouder naar linkerbil..Vind hem zelf super en zit ook heel veel betekenis in..maar..Ik zou het liefste een full sleeve laten zetten met harde felle kleuren..Maar ja..dat is best een stap die je zet..Rug kun je heel goed bedekken en arm wordt wat moeilijker..;)
hier ben ik het ook mee eens!!!
ik heb er zelf ook 1 op mijn bovenarm en je ziet hem altijd in de zomer.
daar heb ik ook heel veel spijt van .
ik heb er 2 op mijn rug die kan ik verbergen als het moet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit vind ik best mooi.

Terug
Naar boven