XXL Nutrition

Dames tatoo's?

Tattoo_Tribal-Symbol15.jpg

Ik zou die slinger er niet om hebben gezet - lijkt ook niet of het bij elkaar hoort (slinger later gezet dan het teken in het midden)...

Ik vind de slinger juist het mooist.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik al een tatoo laat zetten moet ik het wel op een onopvallende plaats hebben, als stewardess zijnde mag ik mn tatoo's niet laten zien :(
dus benen en armen zijn not done... het nadeel van op je buik is weer dat als je ooit zwanger raakt de boel oprekt... schouderbladen en onderrug komen weer zoveel voor.. het blijft moeilijk.

Als ik al een tatoo laat zetten moet ik het wel op een onopvallende plaats hebben, als stewardess zijnde mag ik mn tatoo's niet laten zien :(
dus benen en armen zijn not done... het nadeel van op je buik is weer dat als je ooit zwanger raakt de boel oprekt... schouderbladen en onderrug komen weer zoveel voor.. het blijft moeilijk.

zet je het op je bil;)

aan de achterkant in je nek dan is een plaats wat niet veel voor komt moet je alleen je haar los laten als je werkt!!

aan de achterkant in je nek dan is een plaats wat niet veel voor komt moet je alleen je haar los laten als je werkt!!

laat dat nou ook niet mogen ;)

kzat eerder te denken aan mn sterrenbeeld in chinees teken op mn onderbuik recht onder ofzo...

of zoiets;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D:D:D

laat dat nou ook niet mogen ;)

kzat eerder te denken aan mn sterrenbeeld in chinees teken op mn onderbuik recht onder ofzo...

ook mooi... maar als je zwanger word en je groeit snel krijg je (soms )striemen.. en dan is het ook niet mooi een tatoo onder in je buik:) was maar een tip;)

Terug
Naar boven