Linke Greetje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit vind ik best mooi.
Ik ook
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit vind ik best mooi.

Haha,doet me denken aan die reclame..dan zit er een kerel in de sauna en dan komt er in eens kudde Berta's in een badpak naast hem zitten.

Als ik al een tatoo laat zetten moet ik het wel op een onopvallende plaats hebben, als stewardess zijnde mag ik mn tatoo's niet laten zien
dus benen en armen zijn not done... het nadeel van op je buik is weer dat als je ooit zwanger raakt de boel oprekt... schouderbladen en onderrug komen weer zoveel voor.. het blijft moeilijk.

aan de achterkant in je nek dan is een plaats wat niet veel voor komt moet je alleen je haar los laten als je werkt!!Als ik al een tatoo laat zetten moet ik het wel op een onopvallende plaats hebben, als stewardess zijnde mag ik mn tatoo's niet laten zien
dus benen en armen zijn not done... het nadeel van op je buik is weer dat als je ooit zwanger raakt de boel oprekt... schouderbladen en onderrug komen weer zoveel voor.. het blijft moeilijk.
aan de achterkant in je nek dan is een plaats wat niet veel voor komt moet je alleen je haar los laten als je werkt!!

laat dat nou ook niet mogen
kzat eerder te denken aan mn sterrenbeeld in chinees teken op mn onderbuik recht onder ofzo...
was maar een tip
je mag ook niet veel hihihilaat dat nou ook niet mogen
kzat eerder te denken aan mn sterrenbeeld in chinees teken op mn onderbuik recht onder ofzo...
bah tribal, hoog douchebag gehalte.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit vind ik best mooi.
of zoiets;
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
![]()

ook mooi... maar als je zwanger word en je groeit snel krijg je (soms )striemen.. en dan is het ook niet mooi een tatoo onder in je buikwas maar een tip
![]()
en op je ringvinger dan is niet groot en je kunt er een ring over heen schuiven als je hem moet verbergenja dat zei ik al in mn vorrige post... er blijft indd niet veel over.

en op je ringvinger dan is niet groot en je kunt er een ring over heen schuiven als je hem moet verbergen![]()
Of dijbeen, heb ik es bij iemand gezien...ook erg mooi
ja dat zei ik al in mn vorrige post... er blijft indd niet veel over.

en op je ringvinger dan is niet groot en je kunt er een ring over heen schuiven als je hem moet verbergen![]()