- Waardering
- 551
Ik pas er niet tussen hoor mel!Dit vind ik echt mooi..die doodskop in het midden zou bij mij een yin yang moeten zijn en op de armen harde felle kleuren ertussen..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik pas er niet tussen hoor mel!Dit vind ik echt mooi..die doodskop in het midden zou bij mij een yin yang moeten zijn en op de armen harde felle kleuren ertussen..
Hahah ik weet niet hoe ik dat moet doen, maar in dit topic staat ie.
Ik weet niet of je het zo kunt vinden?
Tattoo shop
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hier alvast een stukje... hij Loopt verder door met edelweisen op dr voorstel schouderkop en de zijkant van dr schouder... witte bloemen heel mooi!!
Is nu n og geen foto van maar zal em erop zetten als ik hem heb
uppdate:
[url]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/04/23/1240474594-150.jpg[/url]
Kunstwerkie niet??

Sterretje vind ik wat overbodig, uitlijning van bloem vind ik ook wat hard. Ik zie het ook graag meer gevuld, maar dat is persoonlijke smaak.
Nu ik dit zo zie... ga ik heel erg denken aan een berg kleine sterretjes (om te laten inkten) - die kleintjes zijn zo ontzettend gaaf!

Sterren "agen" niet zo geweldig. Binnen een paar jaar is dat gelijk tribals, tramp stamps, prikkeldraad, ...

Daarom ren ik niet meteen naar de tato-shop
@Loesbiet: ben erg benieuwd!
hahavind je tatoo heel goed ij je passen,maar voor een dame is dat een beetje te bruut,liever wat fijns voor de dames[Afbeelding niet meer beschikbaar]