AndroidHealthClinic

Dames tatoo's?

Je gelooft het niet maar van die gekken heb je dus...nou tenminste een...:eek:
beetje luguber plaatje wel bleh
http://thepirata.com/wp-content/uploads/2008/09/mr-tetanus-achilles-piercing.jpg

Knie.....:D :google:

scott-nipple-knee.jpg

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: hahahaha he's got a third nipple :D:D:D

Ik heb er zelf 2. Ik heb wel altijd gezegd dat je zeker moet weten wat je wilt laten zetten, en waarom. Ik denk dat dat wel belangrijk is om in de gaten te houden voor je iets neemt.

Een tepelknie haha,zal wel photoshop zijn.

Tattoo's, behalve tribals, vind ik super mooi staan en al helemaal op een mooi gespierd lijf. Zelf heb ik er verschillende en ga nu voor een full sleeve met kleur :-)
Groetjes Romina

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind tattoos erg mooi, maar ik wil zelf wel iets met betekenis en zou zo ook niks willen. Daarnaast zit ik met 't feit dat ik het goed moet kunnen bedekken - artsen met tattoos zijn niet erg geaccepteerd. Ik weet dat ik m'n piercings d'r over enkele jaren ook uit kan halen :(

Een tattoo op een vrouwenhandje vind ik wel eigenlijk best mooi... Het hoeft natuurlijk niet per se een doodskop te zijn.

Deze vind ik leuke sleeves voor vrouwen, past allemaal mooi

Volgens mij ben je tegenwoordig meer uniek als je geen tattoo hebt dan wel. Tegenwoordig heeft iedereen het zowat.

ik heb er zelf één op mijn onderuik. ik heb een litteken overgehouden na een kwal-steek, dus heb ik overheen laten tattoëren. maar over het algemeen vind ik tats heel mooi. en kat von d is super mooi. hangt van de type persoon vind ik. het kan heel sexy zijn.

Op mijn buik kan ik er beter geen laten zetten of een kwal...daar is niet veel voor nodig :o
Voorlopig houd ik het op schouderbladen bovenarmen en bovenbenen, heeft niemand last van:p
Andere plaatsen? Moet ik eerst maar eens fors verder afvallen en chirurg bezoeken :eek: :o

Ik heb er twee weken terug 1 laten zetten. Loopt van mn schouder, naar mn rug en naar voren op mn borstbeen. Klinkt erg groot, maar is prima te bedekken, wat ik toch wel wil in mijn werk.
Ik heb er wel 8 jaar over nagedacht of ik het zou doen. Al die tijd wist ik wel wat ik wilde en waarom ik het wilde.

Ik heb er twee weken terug 1 laten zetten. Loopt van mn schouder, naar mn rug en naar voren op mn borstbeen. Klinkt erg groot, maar is prima te bedekken, wat ik toch wel wil in mijn werk.
Ik heb er wel 8 jaar over nagedacht of ik het zou doen. Al die tijd wist ik wel wat ik wilde en waarom ik het wilde.

Foto?! ;)

Terug
Naar boven