XXL Nutrition

Dames tatoo's?

btw, dit vind ik dus echt niks:eek:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wie wilde er een vlinder:roflol:

of zoiets;

[Link niet meer beschikbaar]

:D:D:D

of deze ceska;)

aagl5l.jpg

• Topic Starter Topic Starter
ik vind dees wel mooi;

is mijn sterrenbeeld (leeuw) als zodiac teken.
Gezien ik die buik toch niet ga doen d8 ik dus eerder aan mn onderrug.
Zal wel verekte pijn doen.

Onderrug voel je voor zo'n dingetje echt niet.
En als je eens een uitgebreide site wil bekijken moet je even googlen naar BmEzine.
Loads en loads of tatz!

En ja, of iets bij elkaar past... :D
Ik heb tribal, colouring/old school, pacific, lettering, borneo. Dus veel ;)
Zwaluwen, barcode, koreaans, sterren, zwarte rozen, halve sleeve, grote lettering over mijn ruggegraat, sterrenbeeld en nog wel aardig wat meer :D

Bijna alles is wel te zien op mijn geposte foto's. Ik wilde nooit 1 van iets, maar gewoon wat ik leuk vind en dat heb ik ook gedaan. Schijt dat het niet bij elkaar past, ben ik iedereen of is iedereen mij? Opgerekte oren, tatz, 6 piercings. I don't give a **** en Mish vind het allemaal best, mooi meegenomen dus ;)

Maar die blikken blijven leuk als je er anders uitziet dan de gemiddelde mens..

Of je eigen hoofd,net als Steve O :p.Het toppunt van capsones haha.

ik vind dees wel mooi;

is mijn sterrenbeeld (leeuw) als zodiac teken.
Gezien ik die buik toch niet ga doen d8 ik dus eerder aan mn onderrug.
Zal wel verekte pijn doen.

Ik zie heel vaak vrouwen lopen met een tattoo op hun rug, net boven hun bikini rand. Kun je mij uitleggen waarom ze dat doen? Ik vind het wel mooi, maar ik zou een tattoo die ik zelf ook kan zien.

Het kan toch ook een speciale betekenis hebben?Waarbij het niet nodig is om het te laten zien.

Het kan toch ook een speciale betekenis hebben?Waarbij het niet nodig is om het te laten zien.

Daar heb je gelijk in ja. Maar ik denk dat ook zeker 50% van de mensen die een tattoo laat zetten wel een tattoo laat zetten met betekenis, maar ook omdat het mooi / sexy is. Of zit ik nou helemaal fout?

Kan ook ja.Is heel persoonlijk waarom iemand het laat zetten.Dat vind ik bij piercings dan weer net iets anders.Dat lijkt me wel dat je dat doet omdat je het gewoon mooi vindt...

Kan ook ja.Is heel persoonlijk waarom iemand het laat zetten.Dat vind ik bij piercings dan weer net iets anders.Dat lijkt me wel dat je dat doet omdat je het gewoon mooi vindt...

True, aan een metalen balletje zit nooit zo'n verhaal als een tattoo. Uitzonderingen daar gelaten, maar over het algemeen wil men een tattoo als een persoonlijke herinnering/overwinning/afsluiting enz, en een piercing omdat dat net zo is als een armbandje. Alleen dan anders :D

Een piercing kan ook meer zijn dan alleen een armbandje:doggy: Zal me er verder niet over uitlaten.:p:D

Toch niet ' down there' ?!:p

:roflol::roflol::haha: whahaaa nee iets hoger dan de tenen toch wel.

Terug
Naar boven