Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Dankbetuiging voor Big-T

Peiling Peiling Welke tekst op rouwlint

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Met alle respect, stellen de nabestaande zo'n gebaar op prijs? Als vandaag het nieuws wordt doorgegeven zit er wellicht ook een bedoeling achter als morgen al de plechtigheid is?

Kun jij een reden bedenken waarom ze het niet op prijs zouden stellen? Dat je daar allemaal heen zou gaan snap ik nog wel maar een bloemstuk omdat andere mensen je geliefde ook waardeerde...?

Met alle respect, stellen de nabestaanden zo'n gebaar op prijs? Als vandaag het nieuws wordt doorgegeven zit er wellicht ook een bedoeling achter als morgen al de plechtigheid is?

Als er nu een overrompeling van Dbb'ers was in de kerk zou dat waarschijnlijk niet op prijs gesteld worden maar een rouwkrans volgens mij toch echt wel, toch ?!

Ik ken toevallig iemand die een bloemenzakenketen heeft in Vlaanderen. Die heb ik inmiddels gecontacteerd en dat moet geen probleem zijn voor hem om dat te fixen. Zal even kijken qua details hoe of wat en laat het zo wel even weten. Info voor donaties bij @HillR

Kun jij een reden bedenken waarom ze het niet op prijs zouden stellen? Dat je daar allemaal heen zou gaan snap ik nog wel maar een bloemstuk omdat andere mensen je geliefde ook waardeerde...?
Ik heb geen idee. Het is dan ook slechts een opmerking waar je bij kunt stilstaan. Er is wel een verschil tussen de virtuele wereld en realiteit. Mijn zegen heb je hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Met alle respect, stellen de nabestaanden zo'n gebaar op prijs? Als vandaag het nieuws wordt doorgegeven zit er wellicht ook een bedoeling achter als morgen al de plechtigheid is?

Via de condoleancewebsite kun je ook bloemen laten sturen.. Ik kan me niet voorstellen dat een rouwboeket teveel van het goede zou zijn, ik zou het niet aanraden om met z'n allen naar het afscheid te gaan, maar een steunbetuiging kan in zulke situaties nooit teveel zijn denk ik.

Wat ik heb gemerkt met uitvaarten is dat een boeket of bloemstuk best nog wel tot het laatste moment geregeld kan worden opzich. Dus hopelijk dat dit ook nog kan gebeuren.

Zag op de site die @Sayer stuurde dat er ook een mogelijkheid was tot het sturen van een stuk.

Ja, ik kan het denk ik vandaag tot tenminste een uur of 1700u wel geregeld krijgen, we kennen iemand persoonlijk met een bloemenbedrijf in BE. Wat mij betreft is het geld het probleem niet.

Gezien hijzelf bezoek niet wou toen ik een verdieping boven hem lag, denk ik niet.
Tijl was enorm op zijn privacy gesteld, zeker als admin van een forum met deze omvang (en enkele niet populaire beslissingen die hij moest nemen om bv. aas verkopers weg te houden). De kerk gaan overrompelen is zeker niet de bedoeling, maar met een krans doen we absoluut niets verkeerd, integendeel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen idee. Het is dan ook slechts een opmerking waar je bij kunt stilstaan. Er is wel een verschil tussen de virtuele wereld en realiteit. Mijn zegen heb je hoor.

Ik begrijp het heel goed hoor, en ik heb eerst ook gedacht, is dat niet een beetje te? Maar het is wel zijn forum, en de meesten hier kennen Big-T al jaren, dan wel virtueel.. maar het was wel een onderdeel van T's leven..

Daarbij denk ik tot slot dat ongeacht van wie een boeket zou komen, het fijn is voor de familie om te zien dat hij door velen geliefd werd.. Of dat nu in het echte leven was of via internet. Maar dat is natuurlijk mijn vrouwelijke kijk op zo'n situatie.

In voor donatie hieraan.

Mooi initiatief! Ik denk dat zoiets echt wel op prijs gesteld zou worden. Heb geen idee wat zo'n boeket of krans kost, maar het lijkt me dat we dat best wel kunnen realiseren met de leden die hieraan mee willen doen. Count me in voor een donatie.

Na overleg met het uitvaartcentrum, waar en hoe laat het boeket te laten bezorgen en in overleg met de bloemenwinkel, zal het stuk inclusief lint morgen worden afgeleverd voor 09:00u bij de Kerk. De totale kosten inclusief lint en bezorging zijn 84,00.

Na overleg met het uitvaartcentrum, waar en hoe laat het boeket te laten bezorgen en in overleg met de bloemenwinkel, zal het stuk inclusief lint morgen worden afgeleverd voor 09:00u bij de Kerk. De totale kosten inclusief lint en bezorging zijn 84,00.
Nice en snel geregeld ook! Het lijkt me toch dat wij dbb'ers wel €84,- bij elkaar kunnen krijgen.

• Like
Waarderingen: Vonk

Bedankt dat jij en @HillR dit hebben willen regelen.

Geen dank! Een hele kleine moeite voor ons :)

In voor donatie.

Is er een rekeningnummer waarop we kunnen storten?

Soortgelijke topics

• Peiling Peiling
Belangrijk Nieuws Bestemming donaties Big-T
Reacties
52
Weergaven
16.030
Reacties
262
Weergaven
23.649
  • Gesloten