- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankjewel
Bedankjewel
Bedankjewel
Bedankjewel
Bedankjewel
Bedankjewel

Bedankjewel
Bedankjewel
Pf ja als ze vragen om mee te doen mag dat best. Meeste hebben geen zin in op en af laden elke set, of te p*ssy om te vragen. Elke keer kijken van afstandje. Ook met het afladen van 110 naar 87.5 was mooi14 sets benchen en iedereen laten wachten..
Zou ik ook gerust doen![]()

f**k yeah. Ben srs wel de grootste en sterkste daar

Wilde ook wel kopen om sheiko te bedanken voor de plus 150 kg op m'n total.
Tevreden?
Dat is waar de cage ook voor is, right? En je bent vast niet de beroerdste als iemand vraagt om mee te doen?Lekker bezig verder Leon. 14 sets bench, fakkit. Wat ik al eerder zei. Ik kom gym binnen en zodra ik ij 1 van de 4 powercages sta kom ik er voor 90 minuten niet meer uit. Maar bij mij is de gym is er altijd wel plek voor squat of bench. Dus tis niet dat ik sta te curlen in de cage en iemand laat leg pressen ipv squats.
App al gekocht en zeker het geld waard. Kan voorlopig nog tot in de treurigheid progressie hiermee maken.Heb ff in die app zitten klooien maar tis er verder niet van gekomen hem uit te pluizen. Ben te druk man. Vooralsnog is het wat geld voor Sheiko, maar ga wel even voor zitten nog.
Lekker bezig verder Leon. 14 sets bench, fakkit. Wat ik al eerder zei. Ik kom gym binnen en zodra ik ij 1 van de 4 powercages sta kom ik er voor 90 minuten niet meer uit. Maar bij mij is de gym is er altijd wel plek voor squat of bench. Dus tis niet dat ik sta te curlen in de cage en iemand laat leg pressen ipv squats.
Dat is waar de cage ook voor is, right? En je bent vast niet de beroerdste als iemand vraagt om mee te doen?
Hehe story of my lifeJa mooi is dat, mensen die ongeduldig staan te kijken en vragen wanneer je klaar bent, maaaaar als je aanbiedt af te wisselen 'nee' schudden...

Zelf heb ik t liever ook niet. Maar hier in deze poverty gym is maar 1 bench en 1 squatrek. Dan doe ik er niet zo moeilijk over als ze aandringen, heb t natuurlijk liever niet. Vaak gaan ze onrustig doen waardoor ik korter rust tussen set enzo.Mee doen is altijd beetje, mwoa. Ik heb geen zin om na iedere set gewichten te verwisselen etc. Verder gaat er niemand met mij mee, daarvoor ben ik te hardcore (lees: niemand is echt serieus op kracht bezig daar).