XXL Nutrition

Dave-Getting serious.

hou je teringbek

mis je mij ook?

woeeei tis hier bloedheet, kzit nu in een inetcafe maar kga zo weer naar het strand want het zweet loopt uit mn naad. Leuk om te horen he in dat koude k*t land:p Vanavond ff met wat boomstammen rondgooien en wat grote stenen liften:D verder lig ik alleen maar lekker lui op het strand met mn dikke pens, heerlijk.

tot morgen dan zal ik mn trainingen posten:p

klinkt goed, in de italian highlands :)

• Topic Starter Topic Starter
woooooooooooooei net 16 uur gereden en wat zie ik hier? warm weer in NL na 2 weken k*t weer terwijl ik in 30 graaie zat :D

Was echt super vet, ongelovelijk mooi daar. Ik zal morgen wat foto's uploaden :)
Heerlijk om weer terug te zijn:P

Waar zijn de trainingen die je zou posten? Of heb je uiteindelijk alleen maar met je dikke pens op het strand gelegen?

Waar zijn de trainingen die je zou posten? Of heb je uiteindelijk alleen maar met je dikke pens op het strand gelegen?

Heb jammergenoeg niet veel kunnen doen vanwege een lichte rugblessure.
Had geen zin om het erger te maken dus maar besloten om lekker 2 weken (bijna) niks te doen, heb alleen af en toe wat gechint en wat log-presses gedaan;)

Btw maandag beginnen met Bill star om wat sterker te worden.

succes met je training en log

di 7aug

BENEN!

Squat

10x60
5x90
3x110
1x125 PR
1x130 PR
1x135 PR
1x140 (fail)

Legpress

4sets, gewicht weet ik niet hij zat iig vol:p.

Leg extension

3x15x??

Standing calve raises

3sets

Eerste keer los gesquat! Was lichter dan ik had verwacht, doel was 130:) Wel heel erg wennen, wiebelde paar keer naar voren en achter en raakte vaak het rek. Benen zijn kapot!!

was een kankerharde training bro! netjes! helemaal tot et uiterste gegaan :D Brute legpress ook :eek: was dik 320+ en trouwens echt een monsterfail die 140 :D

Heb ik iets gemist ijser ;) ... ik wist trouwens niet dat je in de smith squatte?! Nette Pr's

jep in mn oude sportschool hadden we geen squatrek, nu dus voor het eerst los gesquat en het voelde een stuk lichter :)

dude, respect + voor je squat

hm?

Ik ga niet trainen vandaag luc:(

ga dood man

Terug
Naar boven