MuscleMeat

DBB Bedankt voor de progressie!

Sjoerd1985

Novice
Waardering
0
Na ongeveer 3 jaar inactief geweest te zijn op het gebied van BB ben ik vanaf februari weer serieus van start gegaan met de sport. Ik ben in iets meer dan een half jaar al bijna 12 kilo aangekomen. En dat alles door jullie goede posts en info op het forum. Ik heb zonder een vraag te hoeven stellen alle info kunnen vinden die ik nodig had. Dus bij deze, iedereen bedankt!

Zoals ik al zei ik ben vanaf februari weer begonnen met trainen. Ik heb ook direct een voedingsschema samen gesteld. Na ongeveer 2 maanden getraind en gegeten te hebben durfde ik het aan om voor het eerst op de weegschaal te gaan staan. Van 66 naar 70 kilo. Vanaf dit moment heb ik me regelmatiger laten wegen. Van alle weegmomenten tot nu toe heb ik een scan gemaakt. Hier zijn alle stats op aanwezig. BF, gewicht, vetvrije massa etc. Hieronder mijn voedingsschema + weegmomenten.

Voedingsschema:
8:00 uur
- Brinta
- Weightgainer/whey shake
- Banaan.

10:00 uur
- 2 tot 4x boterham tonijn/pindakaas/kipkerrie/kipfilet

12:30 uur
- 3 tot 4 boterhammen met waar ik zin in heb
- Banaan
- Melk

15:00 uur
- 2 tot 4x boterham tonijn/pindakaas/kipkerrie/kipfilet
- Banaan

18:00 uur
- Avondeten

19:00
- Trainen of rust

21:00 uur
- Boterham met pindakaas
- Weightgainer/whey shake
- Banaan
- Halve pot kwark

22:30 uur
- Slapen

Weging
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder train ik volgens een split schema:
- Ma Borst-Biceps
- Wo Rug-Triceps
- Vr Benen-Schouders

Hieronder een foto van voor ik begon en daarop volgend een aantal foto's van nu. De poses moet ik nog flink op oefenen dus tips zijn welkom. Benen lopen een beetje achter dus toon ik nog niet.

Mijn stats op dit moment zijn:
- BF: 14,6%
- Gewicht: 77,8

- BP: 8 x 80kg
- Full SQ: 8 x 90kg
- DL: 8 x 100kg

Mijn doel is voorlopig om de 80 kg te halen maar dat zal wel niet erg lang meer duren. Daarna zie ik wel weer maar ik ga in ieder geval door met BB!

Dus DBB nogmaals bedankt! En tips over voeding, training en poses zijn altijd welkom.

Groet Sjoerd

noemenswaardige prestatie! Zet zo voort..

Net resultaat en doorgaan topper!

goed bezig man!

Nette progressie!!

Enorm respect voor je progressie!

Super fysiek sowieso (kan je die foto van je avatar posten?)

Netjes gedaan !

Leuk, en ook die papiertjes zijn handig. Je verandering in gewicht gecombineerd met je verandering in je vetpercentage meet je voorruitgang goed.

Keurig :)

Die weerstand op je papieren, wat houdt dat in?
Goed bezig ook!

• Topic Starter Topic Starter
Die weerstand op je papieren, wat houdt dat in?
Goed bezig ook!

Geen idee, maar dit is wat ik kan vinden op het net.:)

"Sporters hebben een veranderende stofwisseling en een verhoogde spierdichtheid. Deze dichtheid zorgt ervoor dat de weerstand in het lichaam zich verhoogd. Om te voorkomen dat deze hogere weerstand als vetmassa aangezien wordt, dient met een andere formule gerekend te worden en de athleet modus gebruikt te worden"

Nette progressie hoor, ik heb precies dezelfde lengte, iets minder gewicht en jij hebt 4 kg meer aan vvm maar dat is goed te zien!

Vergeet niet jezelf te bedanken, je hebt het uiteindelijk altijd aan jezelf te danken!

Succes idd

Goede progressie, ga zo door.

De karma knop zit onder mijn Avatar, links naast het rode uitroeptekentje.

Terug
Naar boven