Sjoerd1985
Novice
- Waardering
- 0
Na ongeveer 3 jaar inactief geweest te zijn op het gebied van BB ben ik vanaf februari weer serieus van start gegaan met de sport. Ik ben in iets meer dan een half jaar al bijna 12 kilo aangekomen. En dat alles door jullie goede posts en info op het forum. Ik heb zonder een vraag te hoeven stellen alle info kunnen vinden die ik nodig had. Dus bij deze, iedereen bedankt!
Zoals ik al zei ik ben vanaf februari weer begonnen met trainen. Ik heb ook direct een voedingsschema samen gesteld. Na ongeveer 2 maanden getraind en gegeten te hebben durfde ik het aan om voor het eerst op de weegschaal te gaan staan. Van 66 naar 70 kilo. Vanaf dit moment heb ik me regelmatiger laten wegen. Van alle weegmomenten tot nu toe heb ik een scan gemaakt. Hier zijn alle stats op aanwezig. BF, gewicht, vetvrije massa etc. Hieronder mijn voedingsschema + weegmomenten.
Voedingsschema:
8:00 uur
- Brinta
- Weightgainer/whey shake
- Banaan.
10:00 uur
- 2 tot 4x boterham tonijn/pindakaas/kipkerrie/kipfilet
12:30 uur
- 3 tot 4 boterhammen met waar ik zin in heb
- Banaan
- Melk
15:00 uur
- Banaan
18:00 uur
- Avondeten
19:00
- Trainen of rust
21:00 uur
- Boterham met pindakaas
- Banaan
- Halve pot kwark
22:30 uur
- Slapen
Weging
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Verder train ik volgens een split schema:
- Ma Borst-Biceps
- Wo Rug-Triceps
- Vr Benen-Schouders
Hieronder een foto van voor ik begon en daarop volgend een aantal foto's van nu. De poses moet ik nog flink op oefenen dus tips zijn welkom. Benen lopen een beetje achter dus toon ik nog niet.
Mijn stats op dit moment zijn:
- BF: 14,6%
- Gewicht: 77,8
- BP: 8 x 80kg
- Full SQ: 8 x 90kg
- DL: 8 x 100kg
Mijn doel is voorlopig om de 80 kg te halen maar dat zal wel niet erg lang meer duren. Daarna zie ik wel weer maar ik ga in ieder geval door met BB!
Dus DBB nogmaals bedankt! En tips over voeding, training en poses zijn altijd welkom.
Groet Sjoerd
Zoals ik al zei ik ben vanaf februari weer begonnen met trainen. Ik heb ook direct een voedingsschema samen gesteld. Na ongeveer 2 maanden getraind en gegeten te hebben durfde ik het aan om voor het eerst op de weegschaal te gaan staan. Van 66 naar 70 kilo. Vanaf dit moment heb ik me regelmatiger laten wegen. Van alle weegmomenten tot nu toe heb ik een scan gemaakt. Hier zijn alle stats op aanwezig. BF, gewicht, vetvrije massa etc. Hieronder mijn voedingsschema + weegmomenten.
Voedingsschema:
8:00 uur
- Brinta
- Banaan.
10:00 uur
12:30 uur
- 3 tot 4 boterhammen met waar ik zin in heb
- Banaan
- Melk
15:00 uur
- Banaan
18:00 uur
- Avondeten
19:00
- Trainen of rust
21:00 uur
- Boterham met pindakaas
- Banaan
- Halve pot kwark
22:30 uur
- Slapen
Weging
Verder train ik volgens een split schema:
- Ma Borst-Biceps
- Wo Rug-Triceps
- Vr Benen-Schouders
Hieronder een foto van voor ik begon en daarop volgend een aantal foto's van nu. De poses moet ik nog flink op oefenen dus tips zijn welkom. Benen lopen een beetje achter dus toon ik nog niet.
Mijn stats op dit moment zijn:
- BF: 14,6%
- Gewicht: 77,8
- BP: 8 x 80kg
- Full SQ: 8 x 90kg
- DL: 8 x 100kg
Mijn doel is voorlopig om de 80 kg te halen maar dat zal wel niet erg lang meer duren. Daarna zie ik wel weer maar ik ga in ieder geval door met BB!
Dus DBB nogmaals bedankt! En tips over voeding, training en poses zijn altijd welkom.
Groet Sjoerd