Fitness Seller

WEDSTRIJD DBB Fotowedstrijd 2013 (Mannen) - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan er geen regel komen dat er alleen maar full bodypics erop komen ipv delen die je nu vaak ziet bij de foto's, Vond het erg storend om een vergelijking te trekken.

+1, iedereen heeft wel ergens een ruimte om volledige foto's te maken.
Al helemaal als je naar een fotograaf gaat.

Big T, het scheelt wel wat, maar Zyzz zou toch ook nooit winnen van coleman in een bodybuild contest? kromme vergelijking misschien, maar ik vind het verschil van 27kg erg groot en als max nu nog 2e was maar ik vind dat je al die massa ook wel mee mag nemen, bodybuilding is massa EN estetisch, niet alleen massa maar toch ook niet alleen verhoudingen

Het is een FOTO contest he, niet een bb contest

Is het geen idee om een podiumdbb wedstrijd te gaan organiseren?
Lijkt me dat er genoeg kandidaten ervoor zijn en met de sponsoring zal het ook goed zitten. Daarnaast lijkt de opkomst mij ook geen probleem.

Hmm lijkt erop dat ik een 1 heb gekregen zo net op het eind :/
Snider is ook opeens flink gezakt, heeft ook 1 te pakken.

Jwdoetookmee ook geloof ik.

Het regent enen.

Het regent enen.
ik gaf je een 1, omdat je weer moet gaan powerliften

not srs :)
wel van het powerliften :D

Het regent enen.

Viel me ook op dat er inderdaad ineens veel gebeurde qua punten. Lijkt me niet dat dat alleen door een paar 8-en od 10-en is.

Er komen nu vrij weinig stemmen bij nog zo laat in de contest. Bovendien check ik elke 5 minuten :p
Moet wel 1 zijn.

Ik ga weer (of ben zelfs alweer) PLen ;)

Er komen nu vrij weinig stemmen bij nog zo laat in de contest. Bovendien check ik elke 5 minuten :p
Moet wel 1 zijn.

Ja, wellicht dat die mail die rond gegaan is wat mensen hier naar toe getrokken heeft..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Moet wel 1 zijn.

Duizenden leden hebben vandaag tegelijk een mail gehad op enkele minuten tijd. Hoeft dus zeker geen 1 te zijn, kan gewoon zo zijn dat er een hoop lagere stemmen zijn bijgekomen. Heb het niet nagekeken omdat het zoals gezegd teveel werk zou zijn (doe je het bij 1 deelnemer, dan moet je het bij alle deelnemers doen). Ik vertrouw erop dat de eindscores voor een eerlijke ranking zullen zorgen.

van 8.88 naar 8.76 in twee minuten tijd op de laatste contestdag, de 4e plaatser (die me al compleeeeet per ongeluk een 1 gaf twee dagen geleden, buiten de 9 voor zichzelf - en maar pmmen dat hij het ging rechttrekken) blijft netjes gelijk met zn punten, nee ik trek geen conclusies hoor, echt niet :)

ik kan het natuurlijk niet bewijzen, maar misselijk word ik er wel van, mede omdat ik exact wist dat dit vandaag zo zou gaan lopen

Laatst bewerkt:
Duizenden leden hebben vandaag tegelijk een mail gehad op enkele minuten tijd. Hoeft dus zeker geen 1 te zijn, kan gewoon zo zijn dat er een hoop lagere stemmen zijn bijgekomen. Heb het niet nagekeken omdat het zoals gezegd teveel werk zou zijn (doe je het bij 1 deelnemer, dan moet je het bij alle deelnemers doen). Ik vertrouw erop dat de eindscores voor een eerlijke ranking zullen zorgen.

Ja, wellicht dat die mail die rond gegaan wat mensen hier naar toe getrokken heeft..

Onzin. Je kunt duidelijk zien dat nu weer alles stil ligt.
En dan zou je ook (wat) verschil zien bij de andere deelnemers.
Vorig jaar trok die mail ook niet echt aan btw.

Ik weet dit want ik check die scores elke 5 min like a nerd :p

Het mag wel duidelijk wezen dat sommige mensen niet kunnen omgaan met de verantwoordelijkheid van anoniem stemmen.

Voor mij persoonlijk vind ik Markrot, determination en bob k er erg goed bij staan. Snider mag wel wat harder staan, maar qua fysiek vind ik het ook goed. Markrot springt er voor mij wel uit, deels door de fotos, maar ook de symmetrie. Ik denk dat ik irl niet heel erg onder de indruk ben qua grootte, maar qua fotos en proporties en echt bb, vind ik hem t beste. Heel mooi fysiek. Determination op een goeie tweede plaats. Volgens mij heb ik al een 9-10 voor markrot gegeven, maar ik kijk zo nog even voor de zekerheid.

Ps: t mailtje herinnerde mij om nog te stemmen, keek al wel vaker.

Misschien gewoon de top 6 (omdat iedereen het ook altijd heeft over de top 6 op de Mr. O :P) checken op eerlijkheid cijfers? Geen disrespect voor de andere deelnemers maar verschuivingen in deze ranks zou meer invloed hebben op de uitkomst.

Misschien gewoon de top 6 (omdat iedereen het ook altijd heeft over de top 6 op de Mr. O :P) checken op eerlijkheid cijfers? Geen disrespect voor de andere deelnemers maar verschuivingen in deze ranks zou meer invloed hebben op de uitkomst.

Alhoewel jij der ook zeker keihard bij staat. Markrot of jij die wint, tis me om t even. Zal jullie zo even allebei beoordelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven