- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wwoow haha okee ben echt een ecto tussen deze momsters
Gestemd, zitten paar erg goede fysieken tussen en ook wat mindere. Respect voor de inzet :-)
Mijn complimenten naar alle deelnemers! Het resultaat mag er zeker zijn![]()
Kan nog best spannend worden, de ranking is al redelijk anders dan vannacht. Er zitten er een paar erg dicht tegen elkaar aan qua score.
markrot1 zelfs net ingehaald door Determination as we speak. snider die in de top 3 probeert te blijven.
Het is zeker spannend! Ik hoop in de top 3 te blijven, dat was toch wel mijn streven dit jaar.
Het is wel jammer dat we nu niet alle stemmen kunnen zien, kunnen de moderators dat wel om eerlijkheid te garanderen?
markrot hoort de nieuwe Joker te spelen in batman, die grijns is zo griezelig als shit!het niveau is wel veel hoger dan ik oorspronkelijk had gedacht!

Mooi veld aan deelnemers. Respect voor iedereen die meedoet.
Winnaar is verre van een uitgemaakte zaak, close race nu en dat zal waarschijnlijk ook wel zo tot het einde blijven. Nummer 3 en 4 staan ook erg dicht bij elkaar.

Helaas is de nieuwe versie van het script zo ontwikkeld, had het ook liever gehouden zoals het was. Wanneer men een reactie plaatst is de stem trouwens niet meer anoniem.