MuscleMeat

Aankondiging DBB Fotowedstrijd 2013 (Mannen) - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Sportfood.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeetje, wat een niveau weer zeg! Echt onder de indruk.
 
Gestemd, zitten paar erg goede fysieken tussen en ook wat mindere. Respect voor de inzet :-)
 
ook gestemd :) zag heel wat moois voorbijkomen :thumbs::yes:
 
Mooie contest! Zojuist ook gestemd.

Ben benieuwd naar de uitslag :)
 
Mijn complimenten naar alle deelnemers! Het resultaat mag er zeker zijn :D
 
wwoow haha okee ben echt een ecto tussen deze momsters

Gestemd, zitten paar erg goede fysieken tussen en ook wat mindere. Respect voor de inzet :-)

HAHA hoe moet ik me dan voelen

Mijn complimenten naar alle deelnemers! Het resultaat mag er zeker zijn :D

Inderdaad, er zijn echt goede resultaten gehaald. Voor ieder zijn niveau natuurlijk. Het valt me toch een beetje tegen dat er van de 30 deelnemers er maar 17 foto's hebben ingestuurd. Ik had we meer verwacht.

*Upside dus ben ik iig doorgedrongen tot de top 20*
 
Determination ook voor mij 1. Als ik thuis ben ef stemmen.
 
Kan nog best spannend worden, de ranking is al redelijk anders dan vannacht. Er zitten er een paar erg dicht tegen elkaar aan qua score.

markrot1 zelfs net ingehaald door Determination as we speak. snider die in de top 3 probeert te blijven.
 
Kan nog best spannend worden, de ranking is al redelijk anders dan vannacht. Er zitten er een paar erg dicht tegen elkaar aan qua score.

markrot1 zelfs net ingehaald door Determination as we speak. snider die in de top 3 probeert te blijven.

Het is zeker spannend! Ik hoop in de top 3 te blijven, dat was toch wel mijn streven dit jaar.

Het is wel jammer dat we nu niet alle stemmen kunnen zien, kunnen de moderators dat wel om eerlijkheid te garanderen?
 
Het is zeker spannend! Ik hoop in de top 3 te blijven, dat was toch wel mijn streven dit jaar.

Het is wel jammer dat we nu niet alle stemmen kunnen zien, kunnen de moderators dat wel om eerlijkheid te garanderen?

Nee, maar we weten aan de hand van vorige contests dat de hoeveelheid stemmers zwaarder weegt dan een paar oneerlijke stemmen. maw de beste deelnemers winnen gewoonlijk wel.
 
zitten paar heel gruwelijk picca's tussen
 
markrot hoort de nieuwe Joker te spelen in batman, die grijns is zo griezelig als shit! :D het niveau is wel veel hoger dan ik oorspronkelijk had gedacht!
 
markrot hoort de nieuwe Joker te spelen in batman, die grijns is zo griezelig als shit! :D het niveau is wel veel hoger dan ik oorspronkelijk had gedacht!

ja klopt haha had me wel verwacht in de top 5 maar er zijn er duidelijk meer beter dan ik haha jammer genoeg :P
 
markrot super fysiek! overduidelijke winnaar imo.

Proficiat aan iedereen die meegedaan heeft ;)
 
Vind deze contest altijd een hoogtepunt van ons forum. Elk jaar is weer duidelijk dat we erg veel goede atleten hier hebben zitten
Dank voor de deelname en ieder gefeliciteerd met de prestatie.:thumbs:
 
Mooi veld aan deelnemers. Respect voor iedereen die meedoet.

Winnaar is verre van een uitgemaakte zaak, close race nu en dat zal waarschijnlijk ook wel zo tot het einde blijven. Nummer 3 en 4 staan ook erg dicht bij elkaar.
 
IN..
Voting can beging...
 
Mooi veld aan deelnemers. Respect voor iedereen die meedoet.

Winnaar is verre van een uitgemaakte zaak, close race nu en dat zal waarschijnlijk ook wel zo tot het einde blijven. Nummer 3 en 4 staan ook erg dicht bij elkaar.

Klopt, vaak kon ik het ongeveer voorspellen maar toen ik deze inzendingen zag wist ik dat het een dubbeltje op zijn kant ging worden. :)
 
Het is wel erg spannend dit jaar! Hoop toch stiekem Jw nog wel voorbij te gaan en te blijven.

Het nieuwe voting systeem vind ik wel minder, maar dat heeft een ander ook al eens gezegd. Doordat er anoniem sterren gegeven kunnen worden ziet nagenoeg niemand meer noodzaak zijn/haar stem te motiveren met wat positieve dan wel negatieve kritiek..

Weet dat het script veranderd is, maar het blijft jammer:)
 
Helaas is de nieuwe versie van het script zo ontwikkeld, had het ook liever gehouden zoals het was. Wanneer men een reactie plaatst is de stem trouwens niet meer anoniem.

Vind dit echt heel jammer :(
Reden dat ik deelnam was toch voornamelijk wel om er wat van te leren en te kijken hoe andere je huidige fysiek beoordelen.
Nu heb ik nog geen indicatie want bij me reacties zie ik 9 qua punten, terwijl je 6.4 staat...

Kortom heel vertekend beeld, maar jammer maar helaas :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven