XXL Nutrition

Aankondiging DBB Fotowedstrijd 2013 (Mannen) - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Sportfood.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt helemaal jongens. T, ik ga er niet van uit maar indien er mogelijkheden zijn dit voor volgend jaar te verbeteren zou dat wenselijk zijn. Ik vond sowieso de oude galerij fijner, op mn mobiel zie ik bijvoorbeeld ook geen scores in de nieuwe galerij.
 
Vind dit echt heel jammer :(
Reden dat ik deelnam was toch voornamelijk wel om er wat van te leren en te kijken hoe andere je huidige fysiek beoordelen.
Nu heb ik nog geen indicatie want bij me reacties zie ik 9 qua punten, terwijl je 6.4 staat...

Kortom heel vertekend beeld, maar jammer maar helaas :(

Je ziet je score gewoon staan hoor, op de pagina waar alle foto's staan...
 
Bedankt voor het compliment.
En je hebt wel gelijk dat mijn foto's qua kwaliteit een stuk hoger konden liggen. Ik vertrouwde te veel op mijn digitale camera, normaal ligt de fotokwaliteit een stuk hoger,
maar ik had niet vroeg genoeg ondervonden dat mijn camera geen goede auto-focus had bij het gebruiken van de timer.
Je wil niet weten wat ik heb moeten verrichten om überhaupt een heldere foto te kunnen maken in mijn eentje haha.


Er zitten echt een aantal hele goeie fysieken tussen! Succes iedereen en bedankt voor het stemmen!

dat was te zien op de klok achter je XD
 
Je ziet je score gewoon staan hoor, op de pagina waar alle foto's staan...

Via de telefoon niet ;)

Hij bedoeld trouwens dat hij gemiddeld een 6,4 heeft, terwijl er bij zijn reacties alleen maar 9ens gegeven worden. Ik snap dat hij dan wil zien wat de andere stemmers gedaan hebben waardoor het uiteindelijk een 6,4 geworden is.

Ik vind het ook jammer dat ik de stemmen niet kan zien.
 
Laatst bewerkt:
"Opgelet: onvriendelijke reacties of abnormaal lage scores worden verwijderd!"

Als iemand nou geen reactie plaatst, maar een 0 geeft, wat kan je hier dan aan doen als je ook zelf niet kan zien wat voor cijfer iedereen geeft?
 
Je ziet je score gewoon staan hoor, op de pagina waar alle foto's staan...

Ja, me totaal score ;)
Maar niet wat ik dus qua beoordelingen krijg.
Zijn alleen reacties gepost die me een 9 gaven...
Dus of ik heb serieus 4en en 5en gekregen of heeel veel 6jes
Dat had ik graag wel geweten, ben benieuwd hoe mensen namelijk beoordelen ;)
Vandaar, maar het is niet anders :thumbs:

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 11:43 ----------

Via de telefoon niet ;)

Hij bedoeld trouwens dat hij gemiddeld een 6,4 heeft, terwijl er bij zijn reacties alleen maar 9ens gegeven worden. Ik snap dat hij dan wil zien wat de andere stemmers gedaan hebben waardoor het uiteindelijk een 6,4 geworden is.

Ik vind het ook jammer dat ik de stemmen niet kan zien.

Precies dit ja ;)
*las pas na me comment*
 
Het is wel erg spannend dit jaar! Hoop toch stiekem Jw nog wel voorbij te gaan en te blijven.

Het nieuwe voting systeem vind ik wel minder, maar dat heeft een ander ook al eens gezegd. Doordat er anoniem sterren gegeven kunnen worden ziet nagenoeg niemand meer noodzaak zijn/haar stem te motiveren met wat positieve dan wel negatieve kritiek..

Weet dat het script veranderd is, maar het blijft jammer:)

:'(
 
Ja, me totaal score ;)
Maar niet wat ik dus qua beoordelingen krijg.
Zijn alleen reacties gepost die me een 9 gaven...
Dus of ik heb serieus 4en en 5en gekregen of heeel veel 6jes
Dat had ik graag wel geweten, ben benieuwd hoe mensen namelijk beoordelen ;)
Vandaar, maar het is niet anders :thumbs:

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 11:43 ----------



Precies dit ja ;)
*las pas na me comment*

weet zeker dat er ook gewoon 1ne gegeven worden aan iedereen
 
"Opgelet: onvriendelijke reacties of abnormaal lage scores worden verwijderd!"

Als iemand nou geen reactie plaatst, maar een 0 geeft, wat kan je hier dan aan doen als je ook zelf niet kan zien wat voor cijfer iedereen geeft?

als die op het einde zouden verwijderd worden lijkt mij alles nog te kunnen veranderen van scores
 
IMO verdient niemand een 1. Op zijn minst een 5 of 6 al is het al voor de inzet en het WEL insturen van de foto's ;)

Maar ik weet dat er ook mensen zijn die een 10 geven aan de beste een 9 aan de 2e een 8 aan de 3e etc...dan eindig je ook bij 1'en..
 
als die op het einde zouden verwijderd worden lijkt mij alles nog te kunnen veranderen van scores

Als dat zou gebeuren wel. Maar als ik de post van T goed begrijp, kan hij de lage score ook niet zien, laat staan verwijderen.
 
IMO verdient niemand een 1. Op zijn minst een 5 of 6 al is het al voor de inzet en het WEL insturen van de foto's ;)

Maar ik weet dat er ook mensen zijn die een 10 geven aan de beste een 9 aan de 2e een 8 aan de 3e etc...dan eindig je ook bij 1'en..

Dit.
Ik probeer eigenlijk zo objectief mogelijk een score te geven.. terwijl niet iederee dit zal doen vanwege 'vriendjespolitiek' of wat dan ook :)
 
IMO verdient niemand een 1. Op zijn minst een 5 of 6 al is het al voor de inzet en het WEL insturen van de foto's ;)

Maar ik weet dat er ook mensen zijn die een 10 geven aan de beste een 9 aan de 2e een 8 aan de 3e etc...dan eindig je ook bij 1'en..

Mee eens.. als je perse 1 2 of 3en wilt geven stem dan liever niet..
 
als die op het einde zouden verwijderd worden lijkt mij alles nog te kunnen veranderen van scores

Niet echt, er zijn veel meer eerlijke stemmers dan oneerlijke stemmers, die paar oneerlijke / overdreven lage stemmen beïnvloeden de ranking niet. Hebben ze nooit gedaan in eerdere contests.

Ik kan de scores trouwens nakijken, zoals aangegeven zullen overdreven lage scores verwijderd worden.
 
hoeveel wordt er eigenlijk gemiddeld gestemd? je ziet wel de views maar ik neem aan dat dat niet het aantal stemmen zijn.
wsh heeft elke deelnemer wel een aantal belachelijk lage punten, op dat vlak zou de ranking gelijk blijven, maar msh iedereen een iets hoger punt hebben, wat eigenlijk ook niet uitmaakt
 
Het is wel jammer dat we nu niet alle stemmen kunnen zien, kunnen de moderators dat wel om eerlijkheid te garanderen?

Nee, maar we weten aan de hand van vorige contests dat de hoeveelheid stemmers zwaarder weegt dan een paar oneerlijke stemmen. maw de beste deelnemers winnen gewoonlijk wel.

Ik kan de scores trouwens nakijken, zoals aangegeven zullen overdreven lage scores verwijderd worden.

Je spreekt jezelf tegen.
 
jullie horen allemaal te genieten van jullie rebound!
 
Je spreekt jezelf tegen.

Kwam er later achter dat via een omweg ik het wel kan nagaan. Maar ik zie ze onder dit account net als jullie niet direct staan.

Net gekeken trouwens, ziet er op het eerste zicht allemaal eerlijk uit, maar zal het later nog wel eens volledig bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven