XXL Nutrition

WEDSTRIJD DBB Fotowedstrijd 2013 (Mannen) - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kwam er later achter dat via een omweg ik het wel kan nagaan. Maar ik zie ze onder dit account net als jullie niet direct staan.

Net gekeken trouwens, ziet er op het eerste zicht allemaal eerlijk uit, maar zal het later nog wel eens volledig bekijken.

Is het misschien mogelijk te heroverwegen om deze stemmen publiek bekend te maken? Als veel andere deelnemers en DBB'ers hier achter staan?

• Topic Starter Topic Starter
Is het misschien mogelijk te heroverwegen om deze stemmen publiek bekend te maken? Als veel andere deelnemers en DBB'ers hier achter staan?

Je gaat niet eerst een systeem aanhouden van anonimiteit om dan plots zonder toestemming van de betrokken personen heel die anonimiteit te vergeten en informatie die anoniem gegeven is openbaar te maken. Dat gaat niet alleen in tegen ons [Link niet meer beschikbaar] maar is ook gewoon fout.

Zoals ik zei, er is controle van de stemmen. De wedstrijd zal eerlijk verlopen.

iedereen die deelneemt weet toch waaraan hij deelneemt, ik snap het hele gerel niet. ik had ook liever op 1 gestaan hoor, maar het is nu anders, willen weten wie weinig en wie veel stemt zal het niet gaan veranderen.

haha ben je van plan om de mensen op te zoeken dan die bijvoorbeeld een 1 hebben gegeven aan je? :P

I will find them and I will kill them :D

Mja, vond dat wel leuker vorig jaar, vind het gewoon leuk om al die stemmen te zien binnendruppelen. Al begrijp ik wel de redenering van T.

Waar is Peanuthead? Ik was echt benieuwd naar zijn shape dit jaar.

Je gaat niet eerst een systeem aanhouden van anonimiteit om dan plots zonder toestemming van de betrokken personen heel die anonimiteit te vergeten en informatie die anoniem gegeven is openbaar te maken. Dat gaat niet alleen in tegen ons [Link niet meer beschikbaar] maar is ook gewoon fout.

Zoals ik zei, er is controle van de stemmen. De wedstrijd zal eerlijk verlopen.

De namen hoeven niet openbaar te worden. De stemmen zijn leuk om te weten. Zo hoeft er niks van de privacy af te gaan. ;)

Leuk man

• Topic Starter Topic Starter
Even een openbaar bericht: het systeem laat niet toe dat ik gegeven stemmen na het plaatsen nog kan aanpassen. Ik kreeg hier namelijk pm's over.

das jammer, er heeft me net iemand nul of 1 gegeven :D

Hmm, misschien dat het mogelijk is om na de stemming deze scores er tussen uit te vissen en een nieuwe berekening te maken?

dat zit kennelijk in het plan, om de 'lage' eruit te halen, maar hoe beslis je welk punt voor iemand laag is, msh geeft iemand mij een 4 om me van de 3e plaats te gooien, maar kan je zeggen dat dat een mongolisch laag cijfer is? msh vindt iemand me ook gewoon zo lelijk dat ik in zijn ogen echt een 4 verdien :D

maar msh worden nullen en enen, die msh ook gewoon misclicks kunnen zijn (ik zag ook niet goed of ik al gestemd had, en hoe het juist ging) wel gewist. maar volgens mij gaat het niet zoooveel schelen, enkel de race tussen 3 en 4 kan zo nog ff schelen wsh, dus ik zit nog ff in spanning :D

Laatst bewerkt:
Ik heb het gezien en nee niet expres, kijk maar naar zijn reactie erbij ;)

die reactie staat er al zonder punten sinds enkele dagen, nu krijg ik plots die superscore, van de persoon die net buiten de prijzen valt, niet dat ik echt een stelling wil maken ofzo...maarja :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven