MuscleMeat

Dbb game: Dbb-Roulette

HighonX dan ook maar, tsjoeke, tsjoeke

Orgineel, omdat ik denk dat er iets achter hem schuilt. Te weinig tijd (gehad) om dit verder te kunnen onderzoeken.

• Topic Starter Topic Starter
De groep verzameld zich bij het zwembad voor de eerste dbb-roulette ronde.
Gespannen zit iedereen klaar als tremendes een 9mm in de kamer van de bulldog stopt en er een slinger aan geeft.
Pffff denkt virusje wat een gekkenwerk eigenlijk.
Diaephi was snel vergeten vandaag en de groep is naarstig op zoek gegaan naar de troll.
Echt naar hints werd er niet gekeken daar highonx zich leek te verspreken en men massaal op hem stemde.
"Goed homo's we gaan beginnen" sprak tremendes.
"Aan jou de eer sanca laat ze maar even zien hoe een echte man het doet"
Sanca laat zich niet kennen. Gaat staan..zet de bulldog tegen zn slaap...geeft een schreeuw alsof hij een vrachtwagen in beweging wilt brengen en haalt de trekker over...KLIK.
Sanca geeft de bulldog aan Wauter door. Wauter is een stuk minder cool als Sanca en zn hand beeft en trilt als hij de loop tegen zijn slaap zet.
Zijn vinger haalt de trekker over...KLIK.
Een zenuwinzinking nabij laat hij zich onderuit zakken in de stoel.
Tremendes kijkt naar HillR, zo groot is zn gun niet maar in het mooie kleine handje van HillR lijkt het een magnum.44
HillR wil er snel vanaf zijn. Ze kijkt haar geliefde Punjab in zijn ogen. Geluidloos ziet punjab haar lippen bewegen die hem zeggen LUF JOE... Een fractie daarna drukt ze af...BAM!!!
Holy shit! Het lieve gezichtje van HillR spat uiteen. Stukjes van haar hersenen vliegen in het rond en vallen bij Jimbooo op schoot en zelfs in het haar van LM7790 die notabene nog wel het verst van haar af zit.
Riakkuma slaakt een ijzige gil. Alley Cat geeft spontaan over. Punjab schreeuwt NEEEEEE!
Tremendes slikt een keer.."Kut ik had er nog niet eens geneukt verdomme".

2077tk8.jpg

HillR is dood.

Droom zacht lieverd.

Laatst bewerkt:
En wat gebeurt er nu met highonx?
Is kennelijk niet de troll maar is ook niet dood?

RIP Hillr :(

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

HighonX was het dus toch niet?

Arme HillR :roflol:

Lachen om de dood van Hillr... Weet al op wie ik morgen moet stemmen.

Rip HillR...niet je gewenste weekeinde :(

• Topic Starter Topic Starter
En wat gebeurt er nu met highonx?
Is kennelijk niet de troll maar is ook niet dood?

RIP Hillr :(

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Lachen om de dood van Hillr... Weet al op wie ik morgen moet stemmen.

Nee dat doe ik morgen? Zat er ook beetje mee te worstelen. In de gebruikelijke opzet word de kill van de wolf(nu de troll) in de nacht gemaakt. Heb het nu omgedraaid. Highonx zou dus zeker de troll kunnen zijn.

Ja tis beetje een zooitje, i know. Vandaag ook mega druk maar doe m'n best!

Huh? Degene met de meeste stemmen hoort toch de kogel te krijgen? Of ontgaat er mij nu iets Haha.

Volgende keer doe ik wel mee, was nu beetje aankijken hoe het ging. Blijf het waarderen dat je de tijd neemt ons te vermaken :D

Terug
Naar boven