XXL Nutrition

Dbb game: Dbb-Roulette

we take a minute of silence for HillR................

Mijn condoleances gaan naar Punjab (K)

rip hillie

• Like
Waarderingen: Ot92
Hmm, HillR is wel een aparte keuze. Zou een geroutineerde speler normaal gezien niet doen tenzij er aanwijzingen waren dat ze 100% safe was maar dat lijkt me niet.

• Like
Ik snap er geen klote van. Ik heb als speler toch helemaal geen functie ...?

Wel leuke verhalen Trem!

• Like
Pfiewww heb het overleefd.

• Like
Waarderingen: LM
Voor vandaag stem ik op:

Penose...
Just à feeling :cool:

• Like
LM7790 die notabene nog wel het verst van haar af zit.

Zou dit een hint kunnen zijn?

• Like
wanneer komt het verhaal van gisteren over HIGHONX

• Like
Huh? Degene met de meeste stemmen hoort toch de kogel te krijgen? Of ontgaat er mij nu iets Haha.

Volgende keer doe ik wel mee, was nu beetje aankijken hoe het ging. Blijf het waarderen dat je de tijd neemt ons te vermaken :D

HillR is gedood door de troll

• Like
  • Topic Starter Topic Starter

Nagenoeg alle stemmen waren voor de nieuweling HighonX. Punjab was als verdoofd geweest nadat hij zijn geliefde voor zijn ogen had zien sterven.
HighonX denkt dat het echt maar een spelletje is, zonder consequenties, en zit doodgemoederd op het terras en besteld een cola light.
Punjab loopt op 'm af. "Hey Pun! Erg van Hill zeg. Gecondoleerd." zegt HighonX. Hij krijgt geen antwoord terug. Punjab trekt de parasol uit de voet..heft deze boven zijn hoofd en met brute kracht plant hij de punt in de borstkas van HighonX.
Gorgelend brengt hij nog uit.."Ik had het toch overleefd?....."

HighonX is dood

R.I.P newbee

RIP...

even op zoek naar de hints..?

Hints? Brute Kracht? Iedereen weet toch dat ik er alleen sterk uit zie maar lift als een meisje???

Jahoor, alledrie verdacht! Net doen alsof je gewoon een speler bent hè. Het is dat ik nog niet mee doe anders had ik gewonnen, heueheueh:o

Van Alley is het zijn gekende speelstijl hoor. In de begindagen is die altijd wat twijfelachtig qua gedrag om er niet vlug uit te liggen door de wolf.

Zoals ik het nu begrijp kiest Tremendes mensen uit om het pistool op hun hoofd te zetten en er is dan een kans dat ze dood gaan.
Maar dat is niet zeker (russisch roulette immers).

In de verhalen worden de mensen genoemd die de trekker over moeten halen, dit gaat door totdat er iemand dood gaat. In theorie kan ook de troll dus worden doodgeschoten door Tremendes. Maar hij zal deze natuurlijk niet uitkiezen. Het lijkt me dus een kwestie van wegstrepen te worden.

Wauter en Sanca zijn wat mij betreft dus safe. Alle anderen niet.

Stem maar Markrot, gewoon voor old times sake. :cool:

Terug
Naar boven