Klokslag 09.00u was tremendes in z'n Jeep gestapt. Even snel nog langs zijn dealer voor voldoende coke voor de trip, de rest zal hij daar wel halen had hij bedacht.
Stefanovich staat ruim op tijd te wachten bij de vd Valk in Amersfoort vanwaar de bus zal vertrekken richten Alblanitza, "Ik ben de eerste, dat zal misschien wat karma opleveren" glimlacht hij tevreden.
Als tremendes de parkeerplaats opdraait ziet hij haar gelijk..."Jezus laat dat HillR, NickyCF of LM7790 zijn!" zegt hij in zichzelf.
Hij stapt de auto uit en beent met grote passen richting de hoogbenige, prachtige verschijning...
Stefanovich herkende tremendes gelijk en loopt met uitgestoken hand naar hem toe. "Hey man ik ben Stefanov..." maar tremendes heeft slechts maar voor 1 ding aandacht en loopt dwars door de verbouwereerde Stefanovich heen.
De mooie verschijning ziet hem op haar afkomen..Als bevroren staat ze aan de grond genageld en hoort 'm zeggen.."Hai hello kom jij voor de dbb busreis? "Jij moet uh.." "Ik ben NickyCF onderbreekt ze hem".
"Wat een mooie donkere en diepe stem heb jij Nicky". "Ja dat hoor ik wel vaker Trem". Hun ogen blijven elkaar kruisen.
"Ik moet zeiken als een reiger, ik loop even naar binnen voordat de rest komt zegt tremendes".
"Goed idee het is een hele reis straks he? Weet je wat..ik ga ook gelijk even."
Bij de toiletten duwt tremendes de deur open om het mannen vertrek te betreden. In zijn ooghoeken ziet hij Nicky hem volgen.
"Holy moly dit kan maar 1 ding betekenen, ze wil me."
De lijn coke die hij nam voordat hij de auto parkeerde doet inmiddels zijn werk en zoals altijd heeft hij dan schijt aan alles.
Hij pakt, de verbaasd kijkende, Nicky bij haar arm en duwt haar hardhandig een toilet in. "Draai je om, beveelt hij.
Het is donker in het toilet en ruw trekt hij haar rokje omhoog, schuift haar slipje aan de kant en ramt in 1 keer zijn kloppende lid bij NickyCF binnen.
"Hoewww Trem" kermt NickyCF.
Tremendes buigt zich voorover en voelt haar platte buik, zijn vingers zoeken zijn weg verder naar beneden en vind haar genotsknobbeltje. Nouja..tje.."sohee dat is een beste klit" denk hij.
Met een testosteronlevel van een 18-jarige heeft tremendes ook dito bedprestaties en na luttele seconden lijkt hij al te ontladen.
Nicky voelt het en zegt "Ik wil je zien komen trem."
Ze draait zich om en zakt door haar knieën. "Verdomme ik ben zo fucking helder denkt tremendes, NickyCF betekent Cum Face!"
Net op het moment dat hij NickyCumFace haar facial wilt geven ziet hij iets bewegen, op de plek waar hij dacht zojuist een goede grote clitoris gestimuleerd te hebben hangt een lul.
"Verdomme!" Tremendes schiet als door een wesp gestoken, met z'n broek op z'n knieën, het toilet uit.
NickyCumFace rent achter hem aan. "Trem! Trem! Ik dacht dat je het wist trem."
Even denkt hij eraan om haar hier, midden in vd Valk, de bulldog tegen haar hoofd te zetten.
Maar dat zou al zijn plannen ruïneren en de schaamte en hoon van dbb-ers als Sanca, Punjab en zeker Wauter over zich afroepen.
"Kom laten we maar buiten op de rest wachten" kan hij met moeite uitbrengen..