XXL Nutrition

Dbb game: Dbb-Roulette

Ik zie nog niet direct een hint, misschien dat de coke ergens naar kan leiden. Ik zal het drugstopic eens doorzoeken. Als er deze avond nog geen goeie hint is gevonden stem ik wel at random op een inactieveling of een beginner.

Een paar dingen die mischien als hint kunnen gezien worden:

Stefanovich staat ruim op tijd te wachten bij de vd Valk in Amersfoort vanwaar de bus zal vertrekken richten Alblanitza, "Ik ben de eerste, dat zal misschien wat karma opleveren" glimlacht hij tevreden.Stefanovich herkende tremendes gelijk en loopt met uitgestoken hand naar hem toe. "Hey man ik ben Stefanov..." maar tremendes heeft slechts maar voor 1 ding aandacht en loopt dwars door de verbouwereerde Stefanovich heen.

Stefanovich lijkt me hier een beetje haantje de voorste en kijkt op naar Tremendes, dus mischien zal hij ook alles doen wat hij vraagt zoals bv samenwerken met hem om andere dbb'ers te vermoorden?

Hij stapt de auto uit en beent met grote passen richting de hoogbenige, prachtige verschijning

Dit kan betekenen dat ondanks Nicky een hij is, hij mischien wel een boon heeft voor Tremendes. Wat dus ook kan beteken dat hij Tremendes zal volgen en meehelpen.

Even denkt hij eraan om haar hier, midden in vd Valk, de bulldog tegen haar hoofd te zetten. Maar dat zou al zijn plannen ruïneren

De plannen om hem als volgeling te gebruiken mischien!

schuift haar slipje aan de kant en ramt in 1 keer zijn kloppende lid bij NickyCF binnen. zijn vingers zoeken zijn weg verder naar beneden en vind haar genotsknobbeltje.

hieruit kan ik maar 1 ding uitmaken, Tremendes gaat meteen anaal!
zonder spuwen

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Zou kunnen maar nog geen hints hoor. Ik moet me uiten van de psygloog en alles van me afschrijven, dus...

het feit dat hij naderhand pas opmerkt dat ze een plassert heeft, betekend idd dat trem anaal gaat toch?!?!

Zo zo kinky Nicky

De sfeer zit er al good in, I like haha:D

Na dat eerste stuk van Tremendes.. Ik moet nu wel mee doen.

Is er nog een mogelijkheid om mee te doen?

In

En als er iemand een korte uitleg wil sturen naar virusje zou ik een copy/paste daarvan erg waarderen:D

Terug
Naar boven