MuscleMeat

Dbb game: Dbb-Roulette

1. NickyCF
2. lloydatoni
3. HillR
4. Punjab
5. IMBAatwork
6. Stefanovich
8. Penose
9. Lm7790
10. Hoxyz
11. Orgineel
12. Diaephi
13. Joostd
14. RockOfAges
15. Vermeirio
16. Wauter
17. Virusje
18. Rilakkuma
19. Ot92
20. JurgenB1990
21. HighonX
22. Barkie
23. Markrot
24. Alley Cat
25. Goldberg1987

Waar sta jij :eek:

Ja sanca

Volgensmij zit er een addertje onder het gras hmmmpppff

Ik ga mijn eigen toch niet nomineren zeker :roflol:

• Like
Waarderingen: Ot92
Wie is de stemmen tellende h**r btw? :cool:

Andere rollen zijn duidelijk :)

Vraag me wel af hoe het zal gaan lopen.
Gezien het ieder voor zich is, en er dus geen kampen zullen ontstaan...

begint dat nu al met die lijstjes

gvd sanca

• Topic Starter Topic Starter
Wie is de stemmen tellende h**r btw? :cool:

Andere rollen zijn duidelijk :)

Is een geheime rol, anders stemmen jullie natuurlijk gelijk m'n h**r eruit zodat ik zelf kan gaan tellen.:finger:

De rollen zijn verdeeld, dat was een hele klus.:D

Morgen eerste stemronde!:)

Vertrek..

Het was een kwartiertje geleden dat tremendes de groep had geboden nog even te gaan pissen daar het vertrek aanstaande was.
Iedereen was inmiddels gearriveerd en de stemming zat er goed in.
HillR vond iedereen leuk en voelde zich als een kind in de snoepwinkel. Ze bleef maar in haar hoofd herhalen: "Allemaal grote mannen en dito lullen dat kan niet anders."
Hoxyz 1 van de nieuwelingen liep naar hartelust te whiteknighten bij de vrouwelijke groepsleden maar had duidelijk concurrentie van IMBAatwork, die goed het PUA topic had doorgenomen de week voorafgaand aan de trip.
"Trem? Kan ik je even spreken?" Diaephi had zich zelf bij elkaar geraapt na zijn vernedering door de groep.
Hij stelde zich autoritair op en dacht hiermee tremendes te kunnen over poweren, dit had hij immers geleerd in een bijscholings cursus op de academy.
"Tuurlijk dikke, komt goed uit ik wil jou ook even spreken" loop maar even mee.
Ze lopen de toiletten in, de beste gesprekken hebben mannen vaak pissend naast elkaar. De meest grote miljoenen overeenkomsten zijn zo, in het verleden, beklonken.
Diaephi steekt van wal zodra z'n pis tegen het wit porselein klettert. "Ja weet je trem, ik vond de oude opzet gewoon leuker". "Misschien is het een idee om..."
Een vreemde lach klinkt van opzij.."hey dikke moet je kijken..Ik pis zo de vlieg uit de pisbak!"
Het ontbreken van een 6e zintuig voor gevaarlijke situaties had zijn meerdere bij het korps Diaephi al vaker op gewezen maar ook nu faalde dit zintuig volkomen.
Diaephi rits snel zijn broek dicht om dit wonder te aanschouwen. Hij stapt naar de pisbak van tremendes en ziet de sticker van de vlieg nog gewoon zitten. "Maar trem is er alleen een stukje van het vleugeltje af ofzo"
"Goed kijken dikke!" Diaephi buigt zich naar voren en zit met z'n neus in de pisbak.
"Nou ik weet het niet hoor maar..." Als genageld blijft hij staan...Het geluid van het aanspannen van een pistool doet hem bevriezen.
"Je gaat niet mee dikke" zegt tremendes en haalt de trekker over...
BAM...Diaephi is dood. Vakkundig geliquideerd, geen spatje bloed op de grond. De herseninhoud en het bloed van Diaephi sijpelen netjes in de pisbak.

294pj7l.jpg

Diaephi is dood..

R.I.P dikke

Have a nice few days you all!

:roflol:

Haha

Arme Daffy :roflol:

Haha prachtig dit!

Top dat je dit doet Tremendes :D

He Tremendes, heb ik je al gezegd hoe goed je alles doet?

Fijne kerel

you better watch out, you better not cry, better not pout I'm telling you why, Tremendes is leaving the town....

Zat er aan te komen voor diaephi :p

Zou bijna durven te zeggen dat we te maken hebben met een schurkenstaat. Wanneer krijgt iedereen z'n rol te horen?

Terug
Naar boven