Fitness Seller

Dbb game: Dbb-Roulette

• Topic Starter Topic Starter
Poe we zitten nu op 25 spelers, wil niemand teleurstellen maar denk dat ik het nu moet sluiten, niet dan?
Ook begin ik 'm nu te knijpen of ik toch niet iets van een jager enzo had moeten doen...

ik vind dit sws een rare opzet ten opzichte van de andere games trem... ik ben eigenlijk voor de normale opzet

25 lijkt mij een mooi getal idd..
En je hebt nog tot maandag om iets te bedenken zodat je niet tot kerst deze game moet runnen :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

ik vind dit sws een rare opzet ten opzichte van de andere games trem... ik ben eigenlijk voor de normale opzet

Ik vind de nieuwe opzet juist wel leuk, even geen kampen etc.

Ja heb ik toch uitgelegd dikke? Daar kom ik niet uit en heb ik de tijd niet voor, heb gevraagd of iemand wilde helpen. Niemand werpt zich op, ook jij niet dus kom daar nu niet mee aan.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ja heb ik toch uitgelegd dikke? Daar kom ik niet uit en heb ik de tijd niet voor, heb gevraagd of iemand wilde helpen. Niemand werpt zich op, ook jij niet dus kom daar nu niet mee aan.
Het meeste werk zit in de verhalen schrijven niet in de rolverdeling in het begin.

:roflol:

:roflol:

Hahaha ik ga stuk :D

heb wel betere dingen te doen ik maak pietietie tegen mcdonalds ja

Killing time..

34evwy8.jpg

Sanca stuurt vlot zijn Harley de laatste bocht in. "Poe wat een pokke eind". Motorrijden is nooit zijn hobby geweest maar het maakt het dragen van leren broeken legit, dus dat maakt alles goed voor hem.
Het maakt het net zo legit als bij een pica van een mannelijk member "would hit" te plaatsen en dan daaronder "no homo" te vermelden. Prettige bijkomstigheid is dat de rijwind zijn baard zo mooi vol föhnt.
Hij heeft er zin an. "Hell yeah i'm in". Joviaal begroet hij mede bearder Diaephi en slaat 'm op z'n schouders. " Heb je er ook zin in ouwe!?"
Mwah..ik vond de oude opzet leuker. Gewoon met een clubje members naar de McDonald's.
Ook Jimbooo word uitbundig begroet en na een beetje over koetjes en kalfjes gesproken te hebben begint de verveling van het wachten bij Sanca toe te slaan.
Sanca stoot Jimbooo aan en grapt "kijk ouwe..stones" wijzend op de vierkante betonnen blokken die de trap vrij houd en automobilisten ervan weerhoud daar te parkeren.
Sanca wijst en zegt "zullen we die op de invalide parkeerplaats zetten, das lachen".
Jimbooo is gelijk "in to it". Het is een metertje of 10 schat hij.
"Wie er het eerst eentje op heeft staan zegt Diaephi".
HighonX is nieuw in de groep en roept ook gelijk "in". "Dit is dé kans om me te bewijzen" denkt hij.
De vier mannen staan ieder, een beetje gebogen, klaar bij een steen.
HillR, LM7790 en NickyCumFace moedigen ze aan. "Kom op jongens, jullie kunnen het". Go!
HighonX verbaast iedereen, de nieuweling blijkt beresterk. Pakt de beton blok op alsof het een zakje aardappelen is en ligt gelijk op kop.
Sanca merkt dat z'n leren broek lekker strak zit maar dat het niet heel handig is met stones tillen, hij is dan ook 3e als hij de steen op het invalide parkeervak zet. Net achter Jimbooo.
Als de jongens opkijken zien ze Diaephi net opgeven, de steen heeft hij geen centimeter omhoog gekregen.
Diaephi baalt, hij hoopte op respect van de jongens maar nu is hun hoon hem toebedeeld en maken ze grapjes over hem.
Hij probeert naarstig iets te bedenken, net als hij een blessure wilt aanwenden komt er een politiebusje de parkeerplaats oprijden.
Er heeft vast iemand van het vd Valk personeel gebeld en melding gemaakt van dit kinderachtige staaltje haantjes gedrag wat schandalig ten koste gaat van kwetsbare invalide mensen.
"Dit is mijn kans" denkt hij. "Laat mij maar even jongens, dit is mijn wereld. Ik regel het wel even, niks an het handje, ik zeg wel even dat ik het gedaan heb".
Diaephi loopt op zijn geüniformeerde collega's af en na een kort onderhoud loopt hij terug naar de groep.
"En?" vraagt Jimbooo "geregeld?"
Diaephi staat het huilen nader dan het lachen. "Boete van 120,- euro".
De hele groep gaat helemaal stuk en nu valt zelfs de hoon van iedereen Diaephi ten deel.
"Trem? Trem? Kunnen we binnen op de rest wachten Trem?" Ik heb het een beetje koud".....

Laatst bewerkt:
Het is mij wel duidelijk!

Diaephi

Terug
Naar boven