XXL Nutrition

DBB GAME: een nieuw begin

Wauter kennende gaat ie sowieso lijstjes bijhouden en als burgemeester gaat hij dan hopelijk ook meer delen met ons dan dat hij anders doet

Waarom stemt niemand op mij ?

• Topic Starter Topic Starter
Stemming gesloten lijnen dicht

Er is een nieuwe burgemeester gekozen Jongens en Meisjes, dames en heren en de hele meuk eromheen.

Hij belooft het volk gains, vele gains, 5 cm op de bicep en 20% op de benchpress, laten we hopen dat ie hieraan kan voldoen anders is het snel over en uit voor het nieuwe vaderfiguur van de stad. Hongerige opvolgers blijken al opgestaan te zijn na vandaag met argumenten die geen kant snijden, de nodige vriendjespolitiek en inteelt. Echte hedendaagse politiek dus. Maar er kan maar 1 de buffste zijn he dat is:

Wauter de 1e en de buffste wauter van het land. Hij mag nu bepalen hoe het dorp gaat heten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De nachtrollen mogen mij nu pm-en met hun zegje en motivatie tot 22.00 zodat ik een mooi verhaaltje kan schrijven voor het slapen gaan. Er gaat dus gewoon een normale nacht gespeeld worden nu

Te laat om te stemmen maar ik ging ook voor wauter.

En voor de karmz die wauter geeft

Kunnen die benchgains ingeruild worden tegen deadliftgains ?

Kunnen die benchgains ingeruild worden tegen deadliftgains ?

Alleen als je vrij bent van jumpersknee.

In ieder geval bedankt vele burgers voor het vertrouwen, laten we samen dit dorp vrijmaken van het gespuis. Zijn we nu veilig deze nacht of kunnen de wolven al kills maken Lloyd?

• Topic Starter Topic Starter
Alleen als je vrij bent van jumpersknee.

In ieder geval bedankt vele burgers voor het vertrouwen, laten we samen dit dorp vrijmaken van het gespuis. Zijn we nu veilig deze nacht of kunnen de wolven al kills maken Lloyd?

De wolven, de jager, cupido , de heks en het meisje kunnen allemaal hun ding vannacht doen, spannende tijden dus voor de nieuwe burgemeester, hoe gaat het dorp heten Wauter?

De wolven, de jager, cupido , de heks en het meisje kunnen allemaal hun ding vannacht doen, spannende tijden dus voor de nieuwe burgemeester, hoe gaat het dorp heten Wauter?

Na rijp beraad en de verschillende achtergronden van de spelers te bekijken denk ik een mooie naam gevonden te hebben voor ons dorpje. Voortaan zijn we allemaal inwoners van Walhalla.

Ow, al direct actie. Dan hoop ik dat iemand zijn werk goed doet deze nacht of het zal snel gedaan zijn :)

het paradijs op aarde, dat klinkt goed!

Worden de extra gains in de vorm van gratis chocomel verstrekt?

Ik heb die dikke nog niet gezien, klopt dat? Dat ik 'm niet per ongeluk permbanned heb.:D

Maar even inhoudelijk..de wolven kennen elkaar? Dus hun kill is altijd goed? In vorige versies konden ze dan nog een cult vermoorden, wat in hun nadeel was.

Hmm..denk dat die dikke de oude opzet leuker vind hoor.:)

Ik heb die dikke nog niet gezien, klopt dat? Dat ik 'm niet per ongeluk permbanned heb.:D

Maar even inhoudelijk..de wolven kennen elkaar? Dus hun kill is altijd goed? In vorige versies konden ze dan nog een cult vermoorden, wat in hun nadeel was.

Hmm..denk dat die dikke de oude opzet leuker vind hoor.:)

confused....jij was toch die dikke ???
:P
ow en nee, geen permban, hij reageerde wel in andere topics, no worries

IN! Nu zonder storing.

Terug
Naar boven